Kokemuksia Booking.com:sta??

Heppuli35

Nonni...homma siinä vaiheessa että nyt on lähtö-&paluupäivä lyötynä lukkoon, lentokin on kateltuna (edelleen sinne Prahaan menossa). Hyvän oloinen ja kohtuu hintainen hotsku löytyi www.booking.com kautta...

Täällä tämä "ennakkoluuloinen" taas kyselee että onkohan joku joskus käyttänyt tuota booking.comia? Toimikohan hyvin&kivutta?? Luotettava?

Kuume alkaa olemaan sitä luokkaa että kohta joutuu vaan makoilemaan sängyn pohjalla ja odotella matkaa..:)

22

16251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Eikös tällainen kuulu yleistä matkailuun osioon?

    • iav

      Hyvin toimi viime kesänä, kun varasin hotellin Barcelonasta. Maanantaina olen lähdössä Prahaan ja varannut sieltäkin hotellin bookings.comin kautta.

      • Heppuli35

        Hyvä homma kun toimi. Nyt olen saanut sitten minäkin varattua hotskun Prahasta booking.comin kautta. Ja "Halvalla".:) Sähköpostiin lävähti varausvahvistus. Ja taisi olla siinä samassa ajo-ohjeetkin kentältä hotskulle.

        Tuolta booking.comista löytyy muuten tosi paljon enemmän(ja halvemmalla) hotelleja kuin esim. supersaver:sta. Lennot löytyivät lopulta eBookersin kautta.

        Hyvää matkaa Prahaan!:) Täältä tullaan perässä...


      • Paaajkg
        Heppuli35 kirjoitti:

        Hyvä homma kun toimi. Nyt olen saanut sitten minäkin varattua hotskun Prahasta booking.comin kautta. Ja "Halvalla".:) Sähköpostiin lävähti varausvahvistus. Ja taisi olla siinä samassa ajo-ohjeetkin kentältä hotskulle.

        Tuolta booking.comista löytyy muuten tosi paljon enemmän(ja halvemmalla) hotelleja kuin esim. supersaver:sta. Lennot löytyivät lopulta eBookersin kautta.

        Hyvää matkaa Prahaan!:) Täältä tullaan perässä...

        Minäkin olen siellä ylihuomenna...


      • reissutar
        Heppuli35 kirjoitti:

        Hyvä homma kun toimi. Nyt olen saanut sitten minäkin varattua hotskun Prahasta booking.comin kautta. Ja "Halvalla".:) Sähköpostiin lävähti varausvahvistus. Ja taisi olla siinä samassa ajo-ohjeetkin kentältä hotskulle.

        Tuolta booking.comista löytyy muuten tosi paljon enemmän(ja halvemmalla) hotelleja kuin esim. supersaver:sta. Lennot löytyivät lopulta eBookersin kautta.

        Hyvää matkaa Prahaan!:) Täältä tullaan perässä...

        Hei! Minkä hotellin valitsit, kun kerroit että halvalla sait? Itsekin juuri etsin majaa :)


      • Heppuli35
        reissutar kirjoitti:

        Hei! Minkä hotellin valitsit, kun kerroit että halvalla sait? Itsekin juuri etsin majaa :)

        Semmoinen löyty kun Green Garden, 3 tähden.

        http://www.booking.com/hotel/cz/green-garden.html?tab=3&error_url=/hotel/cz/green-garden.html?sid=70ebcbfdd91c216dff7cb513df11b89a;tab=3;&do_availability_check=on&sid=70ebcbfdd91c216dff7cb513df11b89a&checkin_monthday=9&checkin_year_month=2007-4&checkout_monthday=12&checkout_year_month=2007-4

        Empä tiedä onko tuo nyt miten hääppöinen, mutta jos kohtuu läheltä keskustaa pitää löytyy kohtuuhintainen hotsku...


      • iav
        Heppuli35 kirjoitti:

        Hyvä homma kun toimi. Nyt olen saanut sitten minäkin varattua hotskun Prahasta booking.comin kautta. Ja "Halvalla".:) Sähköpostiin lävähti varausvahvistus. Ja taisi olla siinä samassa ajo-ohjeetkin kentältä hotskulle.

        Tuolta booking.comista löytyy muuten tosi paljon enemmän(ja halvemmalla) hotelleja kuin esim. supersaver:sta. Lennot löytyivät lopulta eBookersin kautta.

        Hyvää matkaa Prahaan!:) Täältä tullaan perässä...

        ...täältä keväisestä Prahasta! Tulppaanit ja narsissit kukkivat ja puihin puhkeamassa juuri lehdet. Katselemista riittää ja käveltyä on tullut. Upea kaupunki!


    • Just tulin

      Ainoa varaumani koskee hotellien tarjousten yhteydessä esitettyjä ns. "normaalihintoja", jotka ovat ilmeisesti joissain tapauksessa täysin hatusta vedettyjä! Esimerkiksi norm. 4500 euroa yö ja nyt vain 75 euroa! ;-) Mutta sama ongelma on kai myös hotellien vaatekaapin oveen kiinnitetyillä "normaalihinnoilla", jota ei käytännössä maksa kukaan koskaan.

      • masa1

        Kiitokset varausjärjestelmän toimivuudesta, Olemme jo useamman kerran toimineet varaamalla teiltä hotellin ja lennot. -Mielellään vas-
        taisi Guest Managerin (Elisabeth Stevens) tie-
        dusteluun viihtymisestä hotelleissa. Mutta kun vaan ei tiedustelun yhtéydessä annettu linkki aukea! Onkohan systeemissä vikaa vai eikö halu-
        ta tietoa kokemuksista. Olisi nimittäin ainakin'
        nyt ollut erittäin myönteiset. Eipä muiltakaan
        Booking Comin sivuilta löydy yhteystietoja, joilla voisi antaa tuon pyydetyn palautteen!!!

        masa


    • käyttäjä

      olen käyttänyt booking.com sekä Euroopassa että Aasiassa ja olen ollut todella tyytyväinen .Hinta & laatu on mielestäni ollut kohdallaan. Tilaus & peruutus toiminut hyvin, kunhan katsoo ja muistaa hotellien peruutusehdot

    • Italiaan

      Käytin ensimmäisen kerran booking.comia ja olin todella yllättynyt palvelun käytettävyydestä ja suosituksista, joita sieltä löytyy eri hotelleista. Jä tärkeää on, että myös erilaisilta käyttäjiltä esim. lapsiperheiltä. Omasta Italian matkastani voit lukea lisää täältä http://www.globalshopping.fi/kokemuksia.html#matkailu

    • Yöpaikkaa vailla

      Olen lähdössä kavereiden kanssa tampereelle kisaamaan ja jossain pitäisi yöpyä. Scandic hotellit ovat hyvin kalliita. 2 hengen huone maksaa siellä 160e/yö. Mutta sitten törmäsin Booking.com sivustoon ja siellä on älyttömän halpoja hotelleja! Neljän hengen huone maksaa 60 euroa/yö. Eli tottakai maksan mielummin n.15 euroa kuin 80euroa scandic hotellista. Minua vain arveluttaa että onko tuo luotettava sivusto ja miten yöpyminen voi olla siellä niin halpaa..

      • Mihin menossa

        Niin? Hotelleja on eri tasoisia ja hintaisia, mihin vaikuttaa paikan taso, sijainti ja palvelut (mm. aamupala) jne.
        Booking.com ja Hotels.com ovat ihan hyviä, mutta kannattaa samalla katsoa kommentteja mitä muut ovat olleet majoituksesta mieltä ja katsoa sijainti, että se on siedettävien kulkuyhteyksien varrella.

        Mutta miten Tampereen reissu liittyi Tsekkeihin?
        Tampereellahan on viime vuosina ollut kovimmat keskihinnat hotelleissa, mutta kaippa omenaisessakin pärjää.


    • kulukutautinen

      Olen oikein tyytyväinen booking.com:iin. Kaikki tiedot ovat pitäneet paikkansa. Tarkasti olen lukenut toisten matkalaisten arviot ko. hotelleista. Seuraavatkin reisut aion varata sen kautta.

      • matkakuumeinen

        Käytän booking.comia useita kymmeniä kertoja vuodessa, euroopan ja aasian suunnalla. Kertaakaan ei ole pettänyt viimeisten vuosien aikana!


      • Mirkunserkku

        Niin. Jaxuhali sulle.


    • sinnevaan

      Meidät heitettiin alkuun parempaan hotelliin ja sijaintiin vaikka olin varannut ja maksanut 4 tähden majoituksen vanhaan kaupunkiin. Täyttä kiitosta tälle booking.com:ille ja Myo hotelliketjulle. Saatiin sviitti ihan ytimessä aamupaloineen vaikka alunperin piti olla samalla alueella kauempana

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe