Heinäkuun lopulla jokin mukava paikka 40 parillle
olemme menossa 20v häämatkalle.
Ja viikko vain aikaa.
Myös hyvistä ravintoloista/illan viettopaikoista olisimme kiinnostuneita.
Suositelkaa
11
2743
Vastaukset
- global
Kanariansaaret on teille juuri sopiva kohde.
- lomalle?
Romanttinen Pariisi, Rooma, Nizza ympäristö jos kaupunkilomista tykkää. On kyllä aika kuuma ajankohta heinäkuu. Ravintoloita/illanviettopaikkoja kaupungit täynnä.
- h v zhvp sghv
Venetsia
Nizza on mukava sekoitus kaupunki ja rantalomaa, joten ehkä ykkösenä kuitenkin se. Yhdenpäivän voisi viettää vuoristossa vaikkapa paikallisjunalla ja yhden päivän maksullisella rannalla, niin ettei itse tarvitse tehdä yhtään mitään, kun virvokelasikin tulee suoraan käteen. - ...
h v zhvp sghv kirjoitti:
Venetsia
Nizza on mukava sekoitus kaupunki ja rantalomaa, joten ehkä ykkösenä kuitenkin se. Yhdenpäivän voisi viettää vuoristossa vaikkapa paikallisjunalla ja yhden päivän maksullisella rannalla, niin ettei itse tarvitse tehdä yhtään mitään, kun virvokelasikin tulee suoraan käteen.Ette enää yhtään tylsempiä ja kliseisempiä häämatka-paikkoja keksineet? Pariisi, Nizza, Venetsia...hoh-hoijaa.
- Häämatkalle
... kirjoitti:
Ette enää yhtään tylsempiä ja kliseisempiä häämatka-paikkoja keksineet? Pariisi, Nizza, Venetsia...hoh-hoijaa.
Kiitos vaan kaikille vastanneille, minusta suosittelemanne matkat kaikki olleet kiinostavia:
San Francisco ollut mielenkiintoisin ja mietinkin
josko ehdottaisin miehellelleni ottamaan "omaa lomaa" töistä, hän kun oli opintomatkalla juuri siellä 20v sitten valmistuessaan. Että saapa nähdä?
Ehdotuksia saa toki tulla lisää. - Mitä ehdotat
... kirjoitti:
Ette enää yhtään tylsempiä ja kliseisempiä häämatka-paikkoja keksineet? Pariisi, Nizza, Venetsia...hoh-hoijaa.
On sulla pokkaa tulla tänne moittimaan toisten hyviä ehdotuksia ilman ensimmäistäkään omaa ajatusta "ei-tylsistä ja -kliseisistä" kohteista.
Minusta kaikki ketjussa ehdotetut kohteet ovat suositeltavia. Heinäkuun helteet huomioiden ehkä merellinen paikka on kuitenkin parempi kuin sisämaan kohteet. - häämatkalainen
Häämatkalle kirjoitti:
Kiitos vaan kaikille vastanneille, minusta suosittelemanne matkat kaikki olleet kiinostavia:
San Francisco ollut mielenkiintoisin ja mietinkin
josko ehdottaisin miehellelleni ottamaan "omaa lomaa" töistä, hän kun oli opintomatkalla juuri siellä 20v sitten valmistuessaan. Että saapa nähdä?
Ehdotuksia saa toki tulla lisää.Menkää syömään Mangarosa-ravintolaan www.mangarosasf.com, söimme unohtumattoman illallisen häämatkalla. Tarjoilija osasi suositella mahtavat paikalliset viinit jokaiseen ruokalajiin.
Napa Valley on myös päivämatkan arvoinen.
Praha tai Budapest? Mielenkiintoinen kulttuuritarjonta, kauniita kaupunkeja, menoa jokaiseen makuun.
- Töyhtis vaan
välimatka ei ole pitkä ja esim. busseilla pääsee kaupungista toiseen sujuvasti ja nopeasti. Mielestäni kesäaikaan pääsee myös laivalla Tonavaa pitkin.
- mailmanmatkaajatar
Maailma on täynnä ihania paikkoja! Ellei ole rahasta kiinni, viikon voisi viettää lentämällä San Fransiscoon; vuokraamalla sieltä auton pikku kierrokseen Yosemite Valley-Sequoia Park-Death Valley- Las Vegas ja takas. Itse olen tehnyt tuon kierroksen heinäkuussa-...tosin jatkoimme Vegasista Arizonaan Grand Canyonille ja San Diegoon, mutta teillä oli vain viikko!
Tietämättä harrastuksistanne ei voi sanoa, mikä kohde olisi paras.
Euroopan kohteista ehdotan Roomaa ja Barcelonaa. Kumpikin on viikon kohteena hyvä. Tuohon aikaan on lämmintä! Barcelonasta voi tehdä retkiä Kataloniaan, Etelä-Ranskaan ja Andorraan.
Kaukokohteisiin aika on liian lyhyt vaikka Hong Kong, Japani, Australia, Bali ja Singapore ovat viehättäviä.
Euroopassa myös Unkari on hyvä kohde ja edullinen. Budapestissa löytyy gourmet-ravintolaa ja mukavaa tekemistä viikoksi. - teidän
kannattaa mihkään lähteä,tappelette kuitenkin koko ajan,pysykää kotona niin voitte välttyä avioerolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993