Ristinummen kiinteistöhuollon

talonmiehet

Hirveätä meteliä pitävät kiinteistönhoitajat Teeriniemellä. Ajelevat koneillaan, paukuttavat ja ryskäävät. Aivan niinkuin niitä hommia ei voisi hieman pienemmälläkin metelillä tehdä. Mekkala on todella kova sisätiloihin. Kenelle vois valittaa?

15

1479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki

taloyhtiösi Isännöitsijälle. En ole yllättynyt, kun joku tästä asiasta valittaa. Aikamoisia kollaajia ne ovat. Ja jotenkin olen saanut myös sen kuvan, että joskus iltaisin siellä niiden tiloissa (teeriniemenkatu 1) tehdään "omia korjaushommia". En ole varma(!!), mutta jotenkin tuntuisi siltä. Käsittääkseni Ristinummen kiinteistöhuolto on osakkaana Teeriniemenkatu 1:ssä.

• nimimerkki

valita suoraan Ristinummen kiin.huoltoon. Soita, kyllä siellä joku vastaa. Eivät vissiin ole paikalla koko päivää?

• ihan eri

-kai sitä nyt työnteosta ääntä hieman tulee?..tiedät
      varmaan,et turhat valitukset tulee osoittaa Jurvan kuntaan!?...kyllä joidenkin elämä voikin olla vaikeaa..

• talkkarit

Joo kyllä työnteosta ääntä voi lähteäkin mutta kuulisitpa näitä Ristinummen kiinteistöhuollon miehiä kuinka ne tekevät töitä! Se lähentelee jo sabotaasia. Sanoisin että pikkuisen liioittelun makua niiden touhussa ja paljon turhaa meteliä. Asiallisemminkin voisi homman hoitaa. Eivät ajattele yhtään asukkaita. Aloittavat jo heti aamuseitsemältä kaamean paukutuksen. Ei näissä taloissa enää kukaan silloin nuku, eivät yövuorosta tulleetkaan.

• sööreni
        talkkarit kirjoitti:

Joo kyllä työnteosta ääntä voi lähteäkin mutta kuulisitpa näitä Ristinummen kiinteistöhuollon miehiä kuinka ne tekevät töitä! Se lähentelee jo sabotaasia. Sanoisin että pikkuisen liioittelun makua niiden touhussa ja paljon turhaa meteliä. Asiallisemminkin voisi homman hoitaa. Eivät ajattele yhtään asukkaita. Aloittavat jo heti aamuseitsemältä kaamean paukutuksen. Ei näissä taloissa enää kukaan silloin nuku, eivät yövuorosta tulleetkaan.

se, että me tehdään töitä. Tottakai me alotetaan kello seittämän paukuttaan ku työt alkaa silloin.Jos Teille sopii Arvon Asukkaat niin alotellaan vasta ruokiksen jälkeen tekeen töitä. Sama mulle kunhan vaan palkka tulee.

• näin on
        sööreni kirjoitti:

se, että me tehdään töitä. Tottakai me alotetaan kello seittämän paukuttaan ku työt alkaa silloin.Jos Teille sopii Arvon Asukkaat niin alotellaan vasta ruokiksen jälkeen tekeen töitä. Sama mulle kunhan vaan palkka tulee.

Sais sullekin mennä jotain jakeluun. Pitää ottaa huomioon että kiinteistönhoitajat tekevät töitä lähellä ihmisten koteja. Ei siellä tarvitse ylenmäärin riehua tai soitan poliisit katsomaan tilannetta. Nyt nimittäin tuntuu että nuo kiinteistönhoitajat ovat jotain mielipuolia jotka eivät mitään tajua. Kunhan saavat kaahata nappi laudassa vaan leluillaan ja koneillaan ja paukuttaa kuin vähä-älyiset.

• lautanappiin
        näin on kirjoitti:

Sais sullekin mennä jotain jakeluun. Pitää ottaa huomioon että kiinteistönhoitajat tekevät töitä lähellä ihmisten koteja. Ei siellä tarvitse ylenmäärin riehua tai soitan poliisit katsomaan tilannetta. Nyt nimittäin tuntuu että nuo kiinteistönhoitajat ovat jotain mielipuolia jotka eivät mitään tajua. Kunhan saavat kaahata nappi laudassa vaan leluillaan ja koneillaan ja paukuttaa kuin vähä-älyiset.

mielipuoli kyttääjä. pidä sä vaan huoli omista tekemisistä ja jätä miesten työt niille jotkaa niitä osaa tehdä. Hyvähän se on siellä sisällä raapia persettä ja vahtia muita.Soittele sä vaan kytille niin joudut vielä enemmän naurunalaiseksi.Housuissas sulla on lelu.

• sööreni

koko valittaja sakki. Kait sitä nyt ääntä lähtee kun töitä tehdään. Jos vielä valitus jatkuu niin aletaan ajeleen ilman äänenvaimentimia kun eihän niitä saa korjata kun lähtee ääntä. Sekin kyttääjät ...kele kun ottaa pannuun kun on aikaa vaan kyylätä kun ittellä ei oo mitään tekemistä senkin sosiaalipummit ...ttu.

• nimimerkki

Koittakaapa nyt rauhoittua. Minä en ainakaan ole kerrostalokyttääjä enkä sosiaalipummi. Olen taloyhtiön OSAKAS. Pitäisikö minun vain tyytyä siihen, että talkkari kolistelee tarpeettomasti ?

• sööreni
        nimimerkki kirjoitti:

Koittakaapa nyt rauhoittua. Minä en ainakaan ole kerrostalokyttääjä enkä sosiaalipummi. Olen taloyhtiön OSAKAS. Pitäisikö minun vain tyytyä siihen, että talkkari kolistelee tarpeettomasti ?

mikä kyttääjä! On se kumma kun ei saa töitään tehdä rauhassa.Kauhee on kiire jos jollain on hajulukko tukos eikä haittaa vaikka on vähän ääntäkin mukana kun korjailee.Mutta sitten kun ollaan naapurille korjaamassa niin voi ...ttu kun tuleekin jo ääntä.Saatte kohta alkaa odotteleen korjauksia pitempään. Meitsi ei enää lähekkään kun rasvattuna paikalle. Et silleen...

• rööreni"
        sööreni kirjoitti:

mikä kyttääjä! On se kumma kun ei saa töitään tehdä rauhassa.Kauhee on kiire jos jollain on hajulukko tukos eikä haittaa vaikka on vähän ääntäkin mukana kun korjailee.Mutta sitten kun ollaan naapurille korjaamassa niin voi ...ttu kun tuleekin jo ääntä.Saatte kohta alkaa odotteleen korjauksia pitempään. Meitsi ei enää lähekkään kun rasvattuna paikalle. Et silleen...

otti pulttia? Heh heh heh.

Rasvattuna tosiaan, tarkotti varmaan yltäpäältä rasvas...

• ex-teerinimeläinen

Kuuntelin kanssa sitä helvetinmoista mekkalaa siellä Teeriniemellä aikana. Meinasi hermot mennä, mutta tajusin muuttaa pois rauhallisempaa paikkaan. Meillä on taloyhtiössä oma talonmies, joka esim. ajaa lumet kunnon traktorilla eikä millään bobcatin inisijällä, jolla ei saa muuta aikaiseksi kuin asukkaat hermoromahduksen partaalle.

• kiinteistöhuolto

Kyllä suurin syy on nuo talkkarit itse. Vaikka olis milllaiset laitteet niin pitäisi niitä osata asiallisesti käyttää. Nuo eivät tunnu osaavan. Esim. talvella kun vähänkin tuli lunta niin ne höyläs ja krapas maata niin että asfaltti kolisi vähän väliä. Sitten kun olis tarvetta tehdä jotain niin eipä äijiä näy. Olis syytä panna vaihtoon ja kilpailuttaa kiinteistöhuoltoyhtiö.

• RTKHON
        kiinteistöhuolto kirjoitti:

Kyllä suurin syy on nuo talkkarit itse. Vaikka olis milllaiset laitteet niin pitäisi niitä osata asiallisesti käyttää. Nuo eivät tunnu osaavan. Esim. talvella kun vähänkin tuli lunta niin ne höyläs ja krapas maata niin että asfaltti kolisi vähän väliä. Sitten kun olis tarvetta tehdä jotain niin eipä äijiä näy. Olis syytä panna vaihtoon ja kilpailuttaa kiinteistöhuoltoyhtiö.

Sielä ei mitään tehdä mutta laskutetaan kyllä eiköhän postiluukun kolahdus ole aika hiljaista,on muuten sellainen firma kuin SOL,tapahtumia saatte odottaa hartaasti ja pitkän,mutta laskut on ajallaan ja (SUOLAISIA):Tämä RTK on entinen SOLEADO,muistelkaa miten spekuloitiin tästä humpuuki touhuista muutama vuosi sitten,

• ex-teeriniemi
        kiinteistöhuolto kirjoitti:

Eikös siinä tee joku pienempi firma ainakin lumityöt Lapinpöllönkatu 3:ssa? Teki ainakin silloin, kun itse siinä asustelin 1990-luvulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33