Hei vaan. Olen 25 -vuotias nainen ja harrastan säännöllisesti urheilua, sulkapalloa ja aerobiccia. Kävin elämäni ensimmäistä kertaa hierojalla, koska paikat meinaavat vähän jumittaa ja pelkkä venyttely ei tunnu riittävän. Valitsin naishierojan sillä minusta se on jotenkin turvallisempaa.
Nyt vain kävi niin, että hierojan hieroessa minua kiihotuin aivan tavattomasti jostain syystä. En tiedä huomasiko hieroja tätä, sillä hän käyttäytyi koko ajan tosi asiallisesti ja ystävällisesti. Minua sen sijaan nolotti ja halusin mennä maan alle. Harkinnassa on hierojan vaihto, sillä hävettää mennä samalle, vaikka palvelu sinänsä oli hyvää ja edullista. Tyhmää, mutta huolestuttaa pitääkö hieroja minua jotenkin pervona tms, koska sitä en tosiaan ole.
menenkö enää?
7
6097
Vastaukset
- N 200 krt
Pelkäätkö et tulisit hyväksikäytetyksi mieshierojalla ? .Hierojana kannattaa käyttää sitä mikä tuntuu itselle parhaalta"käy" muutamalla ja valitsee heistä.Itse käyn mieshierojalla osaavat ainakin minut paremmin hieroa.Hierojat tekevät vain työtään ja heidän kanssaan voi puhua.
- Nimetön
hei vaan!
olen itse kajava-terapeutti(kajava=perinteinen suomalainen kokovartalo hieronta). Meille ainakin jo koulutuksessa opettiin, että joskus saattaa käydä niin, että asiakas kiihottuu tahtomattaan hoidon aikana. Ei sille välttämättä mitään voi ja täts it! Ammattitaitoinen hieroja on tod. näk. törmännyt asiaan ennenkin, eikä noteeraa sitä sen kummemmin.
Todennäköisesti, kun käyt hoidossa useammin, niin kehosi ja mielesi tottuu hoitoon,hoitavien kätten kosketukseen, etkä koe enää tilannetta seksuaaliseksi. Sama kutiamisen kanssa: muutaman hoitokerran jälkeen herkästikin kutiavat asiakkaat ovat jo paljon rennompia.
Ensimmäinen kerta uudella hoitajalla on aina jotenkin jännittävä, toisella ja kolmannella on jo paljon helpompaa ja uskaltaa jo luottaa itsensä hoitajan käsiin.
Mutta yhden asian haluan sanoa kaikille lukijoille: hierojat, terapeutit, luontaishoitajat eivät ole seksuaalisten palveluiden antajia!!! Vaikka kuinka kiihottuisi hoidon aikana, niin pidä se omana tietonasi. Mikään ei ole niin inhottavaa seksiä ehdotteleva asiakas!- kysyntä ja tarjota?
Jostain syystä koulutettuin hierojina itseään mainostavat naiset tarjoavat seksuaalista hierontaa kysymättäkin - ovatko he rahan perään vai huomanneet muuten vain, että hieromalla miesten jalkojen väliä voi saada pysyviä asiakkaita ja lisätienestiä?
Että se siitä moraalista, itse en nimittäin ole ottanut asiaa puheeksi, mutta 2 hierojaa olisi hieronut kaikki paikat eivätkä kyseessä ole thaipaikat.
Tämä varmastikin on täysin marginaalinen ilmiö mutta mielenkiintoista... - Sinisilmäinen hölmö
Seurustelin neljä vuotta hierojan kanssa. (Suhde alkoi hoitosuhteesta). Totuus sitten paljastui
vähitellen: Arvostettu hieroja! Ammattitaitoinen!Oikea herrasmies käytökseltään! Sporttisen lihaksikas! Todella hieno ihminen muuten, mutta seksiaddikti; jäi kiinni (kahdesti) seksisuhteesta
"asiakkaaseen", ennenkuin tajusin erota. Kaikki siis tapahtui hoitotiloissa "hoitoajalla"... Että ei kannata ummistaa silmiä tosiasioilta, niin surullista ja valitettavaa!!!!! - -Artsi-
kysyntä ja tarjota? kirjoitti:
Jostain syystä koulutettuin hierojina itseään mainostavat naiset tarjoavat seksuaalista hierontaa kysymättäkin - ovatko he rahan perään vai huomanneet muuten vain, että hieromalla miesten jalkojen väliä voi saada pysyviä asiakkaita ja lisätienestiä?
Että se siitä moraalista, itse en nimittäin ole ottanut asiaa puheeksi, mutta 2 hierojaa olisi hieronut kaikki paikat eivätkä kyseessä ole thaipaikat.
Tämä varmastikin on täysin marginaalinen ilmiö mutta mielenkiintoista...Minulla on muutama samantapainen kokemus Helsingin alueelta. Ilmeisesti yleensä on tavoitteena lisärahastus, mutta tiedän pari hierojaa jotka käsittelevät koko vartalon ilman eri veloituksia.
- ___Mievaan___
Sinisilmäinen hölmö kirjoitti:
Seurustelin neljä vuotta hierojan kanssa. (Suhde alkoi hoitosuhteesta). Totuus sitten paljastui
vähitellen: Arvostettu hieroja! Ammattitaitoinen!Oikea herrasmies käytökseltään! Sporttisen lihaksikas! Todella hieno ihminen muuten, mutta seksiaddikti; jäi kiinni (kahdesti) seksisuhteesta
"asiakkaaseen", ennenkuin tajusin erota. Kaikki siis tapahtui hoitotiloissa "hoitoajalla"... Että ei kannata ummistaa silmiä tosiasioilta, niin surullista ja valitettavaa!!!!!Minäkin olen törmännyt samaan ilmiöön pääkaupunkiseudulla. Pari vuotta sitten laillistetuksi hierojaksi itseään mainostanut hieroja ehdotti lisämaksusta intiimihierontaa. Siihen loppui hieronta ja vaihdoin hierojaa. Kannattaa vaihtaa heti hierojaa, jos tuommoisia ehdotuksia tulee.
- khl: lään
___Mievaan___ kirjoitti:
Minäkin olen törmännyt samaan ilmiöön pääkaupunkiseudulla. Pari vuotta sitten laillistetuksi hierojaksi itseään mainostanut hieroja ehdotti lisämaksusta intiimihierontaa. Siihen loppui hieronta ja vaihdoin hierojaa. Kannattaa vaihtaa heti hierojaa, jos tuommoisia ehdotuksia tulee.
.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628