Webhotelli yritykselle

JaanaS

Tarkoituksenamme on toteuttaa yritykselle kotisivut Joomla-julkaisujärjestelmällä ja ajattelin kyselle, mitä mieltä täällä kävijät ovat seuraavista webhotellipalveluista.

Tietoa ja kokemuksia tarvitsisin näistä webhotelleista:
Futuron(futuron.org)
Homepage sjr(homepage-sjr.fi)
Edullinenwebhotelli(edullinenwebhotelli.com)

19

3270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole olemassakaan

      Unohda nuo kyseiset yritykset ja maksa muutama euro enemmän niin saat rahoillesi vastinetta.

    • Sivuntekijä9

      Kyllä se niin on mitä edellinen kirjoittaja totesi, halpaa ja hyvää ei ole olemassakaan.
      Ne on niitä palveluita mitä menee 13 tusinaan, aamulla ei tiedä onko illalla enää mitään olemassa ko. palvelusta.
      Luotettava kotimainen, pitkään toiminut palvelin on se paras. Huolehtivat asiakaspalvelusta ongelmatilanteissa, varmuuskopiointi kuuluu automaattisesti palveluun jne.

    • hanki sigmatic
      • JaanaS

        Kiitos erittäin hyvistä linkeistä. Olin jo lähes tilaamassa web-hotellia futuronilta kun huomasin antamanne linkit ja tarkastelin niiden sisältä.

        Päädyin lopulta tuohon alimpaan vaihtoehtoon, edullinenwebhotelliin, koska sain heiltä varsin hyvän räätälöidyn paketin, vaadimme varsin paljon levytilaa. Jos heillä ei homma luonnistu niin olen löytänyt myös toisen vaihtoehdon, josta moni ystäväni on puhunut kohtuullisen hyvää, serverimaailman(serverimaailma.com)


    • halpa ja hyvä

      Daous, eli www.int2000.net on ihan hyvä, ja edullinen. Olen käyttänyt heitä nyt n. 6 vuotta lukuisten asiakkaitteni kanssa eikä mainittavia ongelmia ole ollut.

      • täysin alhainen

      • halpa ja hyvä
        täysin alhainen kirjoitti:

        En pysty uskomaan että yksikään webhotellia harkitsevat edes katsoisi tuon sivuston kotisivua, lukekaa netistä asiakkaiden arvioita.

        http://hostingvertailu.org/kommentit.cgi?yritys=53

        Uudelleen vielä, että vuosien kokemuksella ko. firmassa ei ole muuta vikaa kuin että asiaspalvelu on hidas vastaamaan silloin harvoin kuin sitä tarvitsee. Tai siis sähköpostilla, puhelimella kyllä saa vastauksia heti, mutta itse inhoan puhelimen käyttöä.

        Eli mitään syytä ei ole välttää heitä, uusia palveluita on tullut usein eikä esim. katkoksia palvelussa ole kuin todella harvoin.


      • ja huono
        halpa ja hyvä kirjoitti:

        Uudelleen vielä, että vuosien kokemuksella ko. firmassa ei ole muuta vikaa kuin että asiaspalvelu on hidas vastaamaan silloin harvoin kuin sitä tarvitsee. Tai siis sähköpostilla, puhelimella kyllä saa vastauksia heti, mutta itse inhoan puhelimen käyttöä.

        Eli mitään syytä ei ole välttää heitä, uusia palveluita on tullut usein eikä esim. katkoksia palvelussa ole kuin todella harvoin.

        En usko että ihmiset tahallaan puhuvat huonoa tästä palveluntarjoajasta. Vetää aikalailla samalle viivalle kuin esimerkiksi surullisen kuuluista homepage-sjr.

        Joka tapauksessa kyseessä on kenties hyvä webhotelli jollekin pienelle ja hiljaiselle html-sivustolle mutta en missään nimessä tätä ehdota muunlaisille sivuille.


      • sama edelleen
        ja huono kirjoitti:

        En usko että ihmiset tahallaan puhuvat huonoa tästä palveluntarjoajasta. Vetää aikalailla samalle viivalle kuin esimerkiksi surullisen kuuluista homepage-sjr.

        Joka tapauksessa kyseessä on kenties hyvä webhotelli jollekin pienelle ja hiljaiselle html-sivustolle mutta en missään nimessä tätä ehdota muunlaisille sivuille.

        Mikä sinusta sitten olisi halpa, jos n. 50 euros vuodessa on kallis???

        Tottakai riippuu yrityksen tarpeista. Mutta ymmärsin, että tässä olikin kyse melko pienistä yrityksistä. Int2000 toimii ongelmitta n. 15 000 kävijällä/kk, oman kokemukseni mukaan. Ja äsken kun yhdellä yrityksellä tuli piikki, jossa oli 6000 päivässä, ei näyttänyt olevan ongelmia. Sivut on tehty milloin mitenkin, tuossa tapauksessa pääasiassa Flashillä.


      • nimimerkki
        sama edelleen kirjoitti:

        Mikä sinusta sitten olisi halpa, jos n. 50 euros vuodessa on kallis???

        Tottakai riippuu yrityksen tarpeista. Mutta ymmärsin, että tässä olikin kyse melko pienistä yrityksistä. Int2000 toimii ongelmitta n. 15 000 kävijällä/kk, oman kokemukseni mukaan. Ja äsken kun yhdellä yrityksellä tuli piikki, jossa oli 6000 päivässä, ei näyttänyt olevan ongelmia. Sivut on tehty milloin mitenkin, tuossa tapauksessa pääasiassa Flashillä.

        Epävarmuus, suuri määrä asiakkaiden valituksia sekä ominaisuudet huomioon ottaen moni ahkera ja tarkka kuluttaja löytää varmasti parempia vaihtoehtoja. Toisaalta voi kääntyä myös Int2000 sivutoiminimen eli webolin asiakkaaksi. Sama firma ja samanlaatuisia palautteita netissä löydettävissä, mutta huomattavasti edullisempi.


    • masapekka

      Minun kokemukseni on, että Netellosta ainakin kannattaa pysyä kaukana. Hurjat hinnat eikä juurikaan vastinetta. Lisäksi myyvät pienille yrityksille valtavia systeemejä, vaikka hyvin tietävät, ettei niitä missään tarvita - epäeettistä.

    • vertaillakannattaa
      • omakehu

        jopas nyt zonerin pojat mainostaa omaa lafkaa


    • asiakas23

      Suosittelen.. Suomes palvelimet ja on toiminu itel ainaki hyvin

      • Kotimaisuus

    • Futuron Internet on todella hyvä, nopea sekä hyvin varustautunut webhotelli palvelu :) Suosittelen lämpimästi, koska itse käytän sitä.

      Palvelu on nopeaa ja hyvää. Ei mitään puutteita!

      Mene ehdottomasti Futuroniin ja tilaa oma webhotellisi.

      • Ex-asiakas

        Asiakastuki olematon, laskutusongelmia, puhelimeen ei vastata ja asiakkaille haistatellaan. Varokaa!


      • entinen asiakas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe