Taitaa meikäläinenkin pikkuhiljaa (joutua)liittymään "vihreiden" joukkoon, joka rupeaa mollaamaan muita, kun itse ei ole varaa matkustaa ulkomaille. Sen verran poskettomia rupeaa valmismatkojen(kin) hinnat nyt olemaan. Onko syynä €uro vai mikä? Pari viikkoa jossakin Italiassa irtosi markka-aikaan 3500-4500mk nyt tuosta riemusta *** hotellissa joutuu maksamaan jo yli 1000€eroa (lue: yli 6000mk, jolla rahalla pari vuotta sitten kävi jenkeissä kolmen viikon matkalla sisältäen vuokra-autonkin). Onneksi tänä ankeana aikana löytyy pari asiaa joihin voi aina luottaa: Kansanedustajien palkat nousee ja toinen on se, että oma palkka pysyy samana. Hyvää kesää kaikille tasapuolisesti. mimim. entinen matkailija
Ei ole matkojen hinnat YHTÄÄN nousseet =o)
3
685
Vastaukset
- hinnoista
90-luvun alussa sai viikon Lontoon-matkan
tonnilla ja niinhän sen saa nytkin.
Valuutta vain nykyään eri ;) - tarvitse maksaa...
700 eurolla pääsee Italiaan ihan hyvään hotelliin. Se taas tarkoittaa 4200 vanhaa markkaa joten hintojen nousu on aika pieni. Hiotojen nousu taas johtuu suurelta osin lentokenttäverojen noususta, Italiassa lentokenttäverot ovat varmaan suurimmat Euroopassa. Ja verot nousivat näiden terrori-iskujen jälkeen, eurolla ei niihin kyllä ollut mitään vaikutusta...
Mutta sellaisia matkoja kuin ennen oli alle tuhannellakin markalla äkkilähtöjä, ei enää ole. - matka
oli noussut n.100€ viime vuoteen verrattuna.Sama paikka ja sama hotelli.Eli ei paljon minun mielestä, odotin kyllä enemmän...(4 henk/2 viikkoa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745