Minulla kuoli kaksi viikkoa sitten läheinen inminen krabin lähellä..mopolla kai..!!??Se tapahtui 7.3.jos kellään mitään tietoo asiasta..denis oli nimi.26-vuotias..matkusti yksin..muutama päivä vielä ni hän olisi ollut kotona..poliisi ei anna oikein tietoo asiasta..olis kiva tietää mitä tapahtui..mitä hän teki ja kenen kanssa liikkui viimeiset päivät..kuulemma joku 31-vuotias tamperelainen mies oli hänen kanssaan viikon samassa huoneessa..
Thaimaassa äskettäin olleet!!??
ystävä kuoli
2
2317
Vastaukset
- Tessa65
Ystäväni kotiutui Pattayalta viime viikolla ja kertoi että Krabilla joku suomalainen oli ajanut yöllä hotellille mennessä prätkän kanssa tieltä ulos ja kuollut.
- mutta miksi
kirjoitat, että olis KIVA tietää mitä tapahtui?
Mitä KIVAA siinä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849