Vain tytöille! =)
TYTTÖJEN KESKUSTELU PAIKKA!!
43
2621
Vastaukset
- runeheebo
oon poika hahaa
- _Tyttö_94
Juu, ensinnäkin.. Ei tää tällänen "Tyttöjen keskustelupaikka" oo niin järkevää. Kaikki pojat tulee "esittämään" tänne, "Hahhaa mä oon poika ja mä saan tulla tänne." Tosiasiassa poikien jutuista ei pitäis välittää. Ne yrittää vaan ärsyttää, ei muuta.
- ken kuratakki
_Tyttö_94 kirjoitti:
Juu, ensinnäkin.. Ei tää tällänen "Tyttöjen keskustelupaikka" oo niin järkevää. Kaikki pojat tulee "esittämään" tänne, "Hahhaa mä oon poika ja mä saan tulla tänne." Tosiasiassa poikien jutuista ei pitäis välittää. Ne yrittää vaan ärsyttää, ei muuta.
juuri näin hih heh dih dih dih =).
- assburger1
hyi! toi poika puhuu tytöille, se on varmaan homo! HYYII!
- tyyppi 100
_Tyttö_94 kirjoitti:
ok. Aika LOL
- täällä.
kuiskutellaan. Supina kuulu tonne toiseen lokeroon asti =).
- dfedddddddddddffffffeeeeeeee
hahahahah niin minäkin(poika).
- ken kuratakki..
dfedddddddddddffffffeeeeeeee kirjoitti:
hahahahah niin minäkin(poika).
ja tulin moikkaan teitä tyttölöt mitäs teille kuuluu.?
- ,,,,,
Oletko pannu Playstationin lisäksi ketään muuta?
- tyyppi 100
Hei Ken Kuratakki! Turha yrittää tytöt haluu vain parhaita.Sortsi kukaa ei haluu tollasta leveilijää!
- Anonyymi
ken kuratakki.. kirjoitti:
ja tulin moikkaan teitä tyttölöt mitäs teille kuuluu.?
No vittua tänne🙄
- koodi hullu
hahaa olen poika"""""!!!!!!@@@
- flo1234
tää on tytöile tarkoitetu et sou mut terve
::)
- Roosaaa.
mooi
- ken kuratakki..
saanko hieroa olenhan sentään ammattimies.
- tyyppi-x
ken kuratakki.. kirjoitti:
saanko hieroa olenhan sentään ammattimies.
tiiätteks mitä jos noi "pojat" tekee tollee (eli tulee tänne "ärsyttämään" ett "hei oon poika") nii ajatelkaa näin:oioi ku sodeä pojat haluu olla tyttöjä ja tulee tänne. eli ärsyttäkää takas!
- flo1234
voi sua oikeesti vaikka en tunne sua:-:(
- miespelaaja
Tämä viestiketju on poistettava tasa-arvolakia loukkaavana ja törkeän syrjinnän täyttävällä rikosnimikkeellä.
- Pikku_Pippeli
Ootko poliisi kuullosti niin amattimaiselta lausunnolta
- Girl 11
Ööö väärä sivusto....
- troll
Miksi tämä on yleistä peleistä - alueella?
- ErkkiMerkki321123
Miksi sinä?
- se mielessä
saapiko sitä vai ei...häh?
- oon poika :3
Ja haluisin löytää söpön ja nätin neitosen joka pelailis mun kanssa ja vaikka sit jotain muutakin jossain vaiheessa ;)
- söpö:)))))))))))))))
joo mä olen söpö ja kaunis neitonen joka ei todellakaan .............
- söpö:)))))))))))))))
miksei suoraan laiteta "poikien keskustelupaikka" sama lopputulos=)
(miks muuten kaikki käyttäå tämmöstä :3 mursu hymiötä. Oottekst mursui kaikki?
- Murmeli :3
Moi etsisin poika seuraa ja kik seuraa ilmotelkaa!!!! ;*
- amppu3
hei iha oikeest eiks tytöilkää enää saa ollaa omaa keskustelu paikkaa jossa voi kertoa et mitä on mieles ja miks on hyvä / paha olla ..... ku heti jos sellane on nii pojat tulee nii isoina ja kovina ärsyttämää ja nauramaa JA ahdistelemaa oikeesti antakaa meil paikka jos me voidaa kertoo milt meist tuntuu .... :)
- tyyppi 100
hei minä tässä tyyppi 100. Haluan sanoa että toi sun puhe on ihan oikeesti kivaa luettavaa. Mä olisin halunnu tänä aamuna olla tietokoneella ennen aamupalaa ja aamupalalla loiskautin itseni päälle juotava jogurtin!:( yäh vaatteet vaihtoo ja eiku siivomaa!
- epätoivonen tyttö
mitä mun pitäis tehä ? tykkään pojasta josta tykkäsin noin puol vuot sit ja mun tykkääminen siit kesti kaks vuotta ja sit tuli tauko ja nyt tykkään taas siitä mut yks juttu on siin huonoo eka se et NYT se on sit varattu :( oikeesti mä rakastan sitä nii paljo et sattuu ... mut en voi varmaa ikinä saada sitä koska se on mua kaks vuotta vanhempi vaikka monet sanoo et ei iäl oo välii nii sille sil on .. ja sit myös se et mun pari kamuu sanooo sitä rumaks ja naurahtaa jos annan vihjeenki siit et tykkäisin siit ....voiks joku auttaa ? :C
- tyyppi 100
Hei mulki on mua vuotta vanhempi ihastus ja se on ehkä varattu mut se tyyppi on mun äidin miehen siskon poika ja se on ihana mä yritän ja yritän eli ÄLÄ LUOVUTA!!!!!!!! :)
- miksitälläpalstalla
Tää on vittu pelipalsta, nyt helvettiin täältä :DDD
- tyyppi 100
Kyllä vain tytöille! Tää on iha jees paikka.;)
- efefefef
Naiset keittiöön, mars!
- julie6
no miehet telkkarin ääreen piereskelemään. MARS!!!
- julie6
pojat on kivoi kun ne oikeesti yrittää mutta muute ei
- poikien poika
tytöt on ihanaa
- Neah33
Moiph ;)
- Anonyymi
Olen kuusikympinen amatimies, sankko minkäikin tulla?
- Anonyymi
tyttöjen kuseskelu paikka... eikös sitä kutsuta vessaksi?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067