TYTTÖJEN KESKUSTELU PAIKKA!!

emppu1303

Vain tytöille! =)

43

2529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runeheebo

      oon poika hahaa

      • _Tyttö_94

        Juu, ensinnäkin.. Ei tää tällänen "Tyttöjen keskustelupaikka" oo niin järkevää. Kaikki pojat tulee "esittämään" tänne, "Hahhaa mä oon poika ja mä saan tulla tänne." Tosiasiassa poikien jutuista ei pitäis välittää. Ne yrittää vaan ärsyttää, ei muuta.


      • ken kuratakki
        _Tyttö_94 kirjoitti:

        Juu, ensinnäkin.. Ei tää tällänen "Tyttöjen keskustelupaikka" oo niin järkevää. Kaikki pojat tulee "esittämään" tänne, "Hahhaa mä oon poika ja mä saan tulla tänne." Tosiasiassa poikien jutuista ei pitäis välittää. Ne yrittää vaan ärsyttää, ei muuta.

        juuri näin hih heh dih dih dih =).


      • assburger1

        hyi! toi poika puhuu tytöille, se on varmaan homo! HYYII!


      • tyyppi 100
        _Tyttö_94 kirjoitti:

        Juu, ensinnäkin.. Ei tää tällänen "Tyttöjen keskustelupaikka" oo niin järkevää. Kaikki pojat tulee "esittämään" tänne, "Hahhaa mä oon poika ja mä saan tulla tänne." Tosiasiassa poikien jutuista ei pitäis välittää. Ne yrittää vaan ärsyttää, ei muuta.

        ok. Aika LOL


    • täällä.

      kuiskutellaan. Supina kuulu tonne toiseen lokeroon asti =).

      • dfedddddddddddffffffeeeeeeee

        hahahahah niin minäkin(poika).


      • ken kuratakki..
        dfedddddddddddffffffeeeeeeee kirjoitti:

        hahahahah niin minäkin(poika).

        ja tulin moikkaan teitä tyttölöt mitäs teille kuuluu.?


      • ,,,,,

        Oletko pannu Playstationin lisäksi ketään muuta?


      • tyyppi 100

        Hei Ken Kuratakki! Turha yrittää tytöt haluu vain parhaita.Sortsi kukaa ei haluu tollasta leveilijää!


      • Anonyymi
        ken kuratakki.. kirjoitti:

        ja tulin moikkaan teitä tyttölöt mitäs teille kuuluu.?

        No vittua tänne🙄


    • koodi hullu

      hahaa olen poika"""""!!!!!!@@@

      • flo1234

        tää on tytöile tarkoitetu et sou mut terve
        ::)


    • Roosaaa.

      mooi

      • ken kuratakki..

        saanko hieroa olenhan sentään ammattimies.


      • tyyppi-x
        ken kuratakki.. kirjoitti:

        saanko hieroa olenhan sentään ammattimies.

        tiiätteks mitä jos noi "pojat" tekee tollee (eli tulee tänne "ärsyttämään" ett "hei oon poika") nii ajatelkaa näin:oioi ku sodeä pojat haluu olla tyttöjä ja tulee tänne. eli ärsyttäkää takas!


      • flo1234

        voi sua oikeesti vaikka en tunne sua:-:(


    • miespelaaja

      Tämä viestiketju on poistettava tasa-arvolakia loukkaavana ja törkeän syrjinnän täyttävällä rikosnimikkeellä.

      • Pikku_Pippeli

        Ootko poliisi kuullosti niin amattimaiselta lausunnolta


    • Girl 11

      Ööö väärä sivusto....

    • troll

      Miksi tämä on yleistä peleistä - alueella?

      • ErkkiMerkki321123

        Miksi sinä?


    • se mielessä

      saapiko sitä vai ei...häh?

    • oon poika :3

      Ja haluisin löytää söpön ja nätin neitosen joka pelailis mun kanssa ja vaikka sit jotain muutakin jossain vaiheessa ;)

    • söpö:)))))))))))))))

      joo mä olen söpö ja kaunis neitonen joka ei todellakaan .............

      • söpö:)))))))))))))))

        miksei suoraan laiteta "poikien keskustelupaikka" sama lopputulos=)
        (miks muuten kaikki käyttäå tämmöstä :3 mursu hymiötä. Oottekst mursui kaikki?


    • Murmeli :3

      Moi etsisin poika seuraa ja kik seuraa ilmotelkaa!!!! ;*

    • amppu3

      hei iha oikeest eiks tytöilkää enää saa ollaa omaa keskustelu paikkaa jossa voi kertoa et mitä on mieles ja miks on hyvä / paha olla ..... ku heti jos sellane on nii pojat tulee nii isoina ja kovina ärsyttämää ja nauramaa JA ahdistelemaa oikeesti antakaa meil paikka jos me voidaa kertoo milt meist tuntuu .... :)

      • tyyppi 100

        hei minä tässä tyyppi 100. Haluan sanoa että toi sun puhe on ihan oikeesti kivaa luettavaa. Mä olisin halunnu tänä aamuna olla tietokoneella ennen aamupalaa ja aamupalalla loiskautin itseni päälle juotava jogurtin!:( yäh vaatteet vaihtoo ja eiku siivomaa!


    • epätoivonen tyttö

      mitä mun pitäis tehä ? tykkään pojasta josta tykkäsin noin puol vuot sit ja mun tykkääminen siit kesti kaks vuotta ja sit tuli tauko ja nyt tykkään taas siitä mut yks juttu on siin huonoo eka se et NYT se on sit varattu :( oikeesti mä rakastan sitä nii paljo et sattuu ... mut en voi varmaa ikinä saada sitä koska se on mua kaks vuotta vanhempi vaikka monet sanoo et ei iäl oo välii nii sille sil on .. ja sit myös se et mun pari kamuu sanooo sitä rumaks ja naurahtaa jos annan vihjeenki siit et tykkäisin siit ....voiks joku auttaa ? :C

      • tyyppi 100

        Hei mulki on mua vuotta vanhempi ihastus ja se on ehkä varattu mut se tyyppi on mun äidin miehen siskon poika ja se on ihana mä yritän ja yritän eli ÄLÄ LUOVUTA!!!!!!!! :)


    • miksitälläpalstalla

      Tää on vittu pelipalsta, nyt helvettiin täältä :DDD

    • tyyppi 100

      Kyllä vain tytöille! Tää on iha jees paikka.;)

    • efefefef

      Naiset keittiöön, mars!

      • julie6

        no miehet telkkarin ääreen piereskelemään. MARS!!!


    • julie6

      pojat on kivoi kun ne oikeesti yrittää mutta muute ei

    • poikien poika

      tytöt on ihanaa

    • Neah33

      Moiph ;)

    • Anonyymi

      Olen kuusikympinen amatimies, sankko minkäikin tulla?

    • Anonyymi

      tyttöjen kuseskelu paikka... eikös sitä kutsuta vessaksi?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe