SUURET TAPPIOT

peliongelma(m23)

Ihan romuna. Oon hävinny reilussa kuukaudessa 1700 euroa nettipokeriin.. Pelailun aloitin pari kuukautta sitten. Pelasin tosi pitkiä päiviä ja kerkesin pääsemään jo 500-600 euroa voitolle. luulin olevani taitava mutta, sitten alkoi se tappio putki joka on kestänyt monta viikkoa. aina kun tappio iskee niin on ollut pakko jatkaa että saisi rahat takaisin. Olen pelannut puolet monen vuoden säästöistäni kuukaudessa.

Pahinta tässä on kuitenkin se että koko ajan on pokeri mielessä ja esim opiskelusta ei tule mitään. Tänään poistin pokeri ohjelman koneeltani mutta koko ajan tekisi mieli tallettaa 1000 euroa pokeri tilille ja kuitata tappiot takaisin. Tiedän kuitenkin että tämä on turhaa sillä jos voittaisin en kuitenkaan lopettaisi. En tahdo ajatella pokeria enää, mutta se on ainut asia mikä on mielessä..
tämä kortti huijareiden ja kimppapelaamisen aikaa...

Onko muita jotka haluavat täällä tunnustaa tappionsa ja kertoa omista kokemuksista?

13

2681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluaisi`?

      Mehän ollaan kaikki voitolla, vitusti!

    • menee loputkin

      Minuakin koukutti, kuukaudessa meni 100€, välillä reilusti voitolla, mutta "all in" ja turpiin tulee!

      Viikko vieroitusta ja järki käteen. Ensi kuussa talletan 100€, pelailen illan, jos jään voitolle, niin otan rahat.

      Päätin, että kerran kuussa satkun voi hävitäkin, mutta joka iltainen harrastus pokeri ei minulle ole.

    • uramawa

      Uskon että harmittaa :(

      On suuri virhe yrittää voittaa hävittyjä rahoja takaisin pelaamalla saman suuruisilla panoksilla kuin millä rahat on hävinnyt. Tappio pitää myöntää ja aloittaa nöyrästi pohjalta minimipanoksilla. Vain tällä tavalla voi pelaajana kehittyä ja välttyä pahoilta tappioputkilta. Muutenkin kannattaa välttää käsi kerrallaan pelaamista ja harjoitella mielummin halvoilla turnauksilla, kunnes taidot karttuvat.

      On parasta ladata vain minimitalletus ja pelata minimipanoksilla kunnes on esim. tuplannut tällä tavalla alkutalletuksensa. Tämän jälkeen voi nostaa panoksia. Jos siinä vaiheessa alkaa häviämään ja pelitilin saldo putoaa esim. takaisin alkutalletuksen summaan, on aika jälleen pienentää panoksia ja lähteä nöyränä opettelemaan pelaamista helpompiin pöytiin pienemmillä panoksilla. Samaten kannattaa katkaista peli sellaisena iltana kun on hävinnyt esim. 15% kassastaan. Sitäpaitsi pelistä pitää nauttia, eikä pelata hampaat irvessä ahdistuneena ja ainoastaan menetettyjen rahojen takaisin voittaminen mielessä. Itse aloitin tekemällä yhden ainoan alkutalletuksen minimisummalla. Olen pelannut sen kanssa noin pari kuukautta keskimäärin pari kolme 9 hengen sit&go -turnausta illassa. Pelitilin saldo on heilunut 20-50 taalan välillä. Olen tällä hetkellä tappiolla 20 taalaa, mutta hauskaa ja erittäin opettavaista on ollut eikä pätkääkään harmita näin pienet summat. Suunta on jälleen ylöspäin, hitaasti kylläkin, mutta samalla on ollut ilo huomata oppineensa paljonkin. Jos pitää huolen siitä että ei tule ikinä tallettaneeksi minimipanosta enempää kerralla ja pelaa ainoastaan minimipanoksilla, kunnes on tarpeeksi hyvä siirtymään suurempiin panoksiin, ei harrastukseen koskaan mene pahimmillaankaan muutamaa kymppiä enempää kuukaudessa.

      • AA--kerho

        Kasvattaa luonnetta kun unohtaa hävityt massit ja alottaa uudestaan alusta aloittelijapöydistä. Pokerin perusteesejähän tuo on.


      • mutta koukuttavaa
        AA--kerho kirjoitti:

        Kasvattaa luonnetta kun unohtaa hävityt massit ja alottaa uudestaan alusta aloittelijapöydistä. Pokerin perusteesejähän tuo on.

        Sitä se on. Itse pelasin ekan kerran TH NL pelin 11/2006 ja muutama viikko siitä eteenpäin käytin jo kaiken vapaaaikani siihen. Ensin pokerihuoneella freerolleja kuukausi kaikki mahdolliset. Sitten paffille pikku talletus, kuukaudessa tappiota ehkä 30€. Viime kuussa muijan kans yhteensä hävittiin ehkä 200€ (100€/nokka). Pieniä limittipelejä vain, mutta kahden hengen kaikki vapaa-aika... välillä tympäisee, mut kehitys on ollut valtaisa ja hauskaa se on. Viime viikonloppuna sain kaikilta kavereilta 6 turnauksen voittorahat n.250. Eli kannattais vissiin pelata vaan livenä kamujen kans. nyt löysin paffilta nää pikkuturnaukset ja niitä voitin tänään jo kaks! Se oli hauskaa ja rahoillansa pelaa pidempään.


    • kaiken kaikkiaan myös tappi...

      Kannattaa muistaa, että vain noin 10% pelaa jatkuvasti voitollista pokeria jatkuvasti. Eli yksi kymmenestä on voitolla, sanovat he itse mitä tahansa. Eli ei se mitään helppoa ole ja usein nämä voitot tulevat vasta vuosien pelaamisen jälkeen.

      • niinkin,mutta

        Tohon vois vielä lisätä että pienissä
        "limiittipöydissä" on tuskin jatkuvasti voitollista pelaajaa.Bluffaus lähes mahdotonta, koska aina löytyy maksaja joka kattoo sun korttis.


      • sviduu
        niinkin,mutta kirjoitti:

        Tohon vois vielä lisätä että pienissä
        "limiittipöydissä" on tuskin jatkuvasti voitollista pelaajaa.Bluffaus lähes mahdotonta, koska aina löytyy maksaja joka kattoo sun korttis.

        Toi on kyllä ihan järjetön väite.
        Jos pöytä on täynnä paskoja pelaajia, jotka pelaavat paskoilla korteilla, niin pelaamalla itse vain hyvillä korteilla, jää varmasti voitolle.


      • Sakkeus76
        sviduu kirjoitti:

        Toi on kyllä ihan järjetön väite.
        Jos pöytä on täynnä paskoja pelaajia, jotka pelaavat paskoilla korteilla, niin pelaamalla itse vain hyvillä korteilla, jää varmasti voitolle.

        totta haastelet. on todella harvassa ne pelaajat, jotka kääntävät pelinsä voitolliseksi bluffauksen avulla.


    • (orginaali)

      Nyt en ookkaan pelaillu kahteen päivään ollenkaan ja on kiva huomata taas muitakin asioita tässä mailmassa!! jee.. :D

      alkaa vaan olla taas vähän ikävä sitä pokerin tuomaa adrenaliinia.
      Oon vaan miettinyt ,että tilastollisesti oddsien sun muiden kikkojen avulla saa usein pelitilanteen eduksi itselleen niin tämä prosentuaalinen hyöty voi pitkällä tähtäimellä olla kuitenkin pienempi mitä talon ottama palkkio. Pienemmissä limitteissä ainakin. Ja pienemmissä limitteissä taitavan pelaajan tuntipalkkakin tulisi olemaan varmaan marjanpoimijan luokkaa, eli ei jaksa kiinnostaa.

      Suurempiin limitteihin mentäessä taas on vaikea olla mittimättä sitä, että miksi oma vetokäsi ei ikinä täydenny jne. Mieleen tulee väkisinkin yhteispelaajat ja koska mahdollisuus on niin luulisi että sitä käytetään paljon. Jos mielii rikastua pokerissa niin se on ainakin huomattavasti helpompaa mitä isompi organisaatio on käytössä.

      Kuinka moni on tietoinen näistä riskeistä ja uskaltaako kukaan myöntää harrastaneensa yhteispeliä/muuta vilunkia pokerissa? Kyllähän palvelun tarjoajat väittävät että yhteispeliä ei voi pelata mutta kuinka täydellisesti tämä voidaan OIKEASTI estää.

      Täytyy alkaa opettelemaan jotain muuta peliä ollakseen valmiina kun tämä TEXAS HOLDEM kupla puhkeaa ja koittaa rikastua jonkin seuraavan porsaanreiän avulla.

      • uramawa

        Ei mulla kyllä ole käynyt mielessäkään että pokeri voisi mulle joskus tuottaa enemmän kuin tuntipalkkainen duuni. Silkka ajanvietettä. Ja mä saan kiksejä jo noista yhden dollarin turnauksistakin :) On se mukava sellainenkin voitta. Voittorahoilla nyt ei saa edes hampurilaisateriaa, mutta pelkästään jo voitolliseen peliin pyrkiminen tasaisesti ja pitkällä aikajänteellä on haastavaa ja opettavaa. Näissä persaukisten turnauksissa ei tuo mahdollinen kimppapelaajien olemassaolo huolestuta ainakaan niin kauan kun tasaiseen onnistun sijoittumaan palkintosijoille.


    • L3N

      Olen voittanut nettipokerissa jo yli 100 000 euroa, mutta minä olenkin Viktor Blum ja tiedän miten suomalaiset pelaajat voitetaan.

      • tyfjftyhtr

        Talon pelaajana helppoa kun näkee muiden kortit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe