Miten saisin exceliin kirjoitettua 040 alkuisia numeroita? Excel poistaa automaattisesta etunollan pois. Voisiko joku auttaa? Olen yrittänyt kaikkeni! Ettinyt tietoo vaikka mistä ja lukenut täältä jotain. Mutta missään ei mainita tästä ongelmasta...Siinä on joku asetus varmaan päällä?
Puhelin numero????
7
2447
Vastaukset
- solut
siis oikeaa nappia solun päällä ja muotoile...
ja valitset solun muodoksi teksti. jää etunollatkin näkyville. - harskin
valitse solu johon kirjoitat ja muuta solun muotoilusta solu tekstiksi ja kirjoita numero vasta sitten.
- Poro1
... laita siihen ensimmäisen nollan eteen ' heittomerkki (ei tulostu) siitä enterin vierestä...
- Keskusteltu
Älkää laittako heittomerkkiä jos saa muuten toimimaan, heittomerkistä tulee myöhemmin murhetta.
Aiheesta muistaakseni on ollut täällä aikaisemmin keskustelua.
- numerot
laita solumuotoiluksi oma ja puhelin numeron määrän nollia. mallissa näet tuleeko lian vähän taikka liikaa
- Mikälie123
Puhelinnumeroilla kun kovin harvakseltaan suoritetaan laskentaa, joten tekstiähän se
:O)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1272226Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871089Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo99943Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa385898- 53791
- 46779
- 55760
- 84753
- 51713
Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi240710