Lomaromanssi egyptiläisen kaa?

Onko kokemusta?

Onko kellään tietoa, miten sujuu lomaromanssi egyptiläisen miehen kaa? Millanen on rakastajana tai vakavammassa suhteessa? Miten löytää tyypin, johon haluaisi tutustua ja jonka on tavannut edellisellä matkallaan? Onko kenelläkään kokemusta?

63

19032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muka

eikö muka suomalainen kelpaa?

• ex egypti

Olin 10vuotta naimisissa Egyptiläisen kanssa.
      Idiootti olin.. En suosittele vastaavaa kokemusta kellekkään!

• Onko kokemusta?

Miksi et suosittele? Kaipaisin perusteluita? Minua ei paljoakaan hyödytä kommentit ilman perusteluita saati sitten aiemmat negatiiviset kommentit, joissa kirjoittajilla on selvästi katkeruutta egyptiläisiä kohtaan. Onko mahdollista saada asiallisia kommentteja???

• Tuula
        Onko kokemusta? kirjoitti:

Miksi et suosittele? Kaipaisin perusteluita? Minua ei paljoakaan hyödytä kommentit ilman perusteluita saati sitten aiemmat negatiiviset kommentit, joissa kirjoittajilla on selvästi katkeruutta egyptiläisiä kohtaan. Onko mahdollista saada asiallisia kommentteja???

Lueppa tämä kirja ensin.Kirjan nimi:FATWA ja kirjoittaja on Jacky Trevane.
        Siinä hyvät perustelut miksi ei.Kirja on suomessa esim. kirjastosta saatavana vain englannin kielisenä, mutta yritä lukea.Vihastuin vaan enemmin ja enemmin mitä pidemmälle pääsin kirjassa.

• ex egypti

Perusteluja olisivaikka kirja verran.. en viitsi niitä ruveta ruotimaan tässä netti sivulla..
        Sen voin sanoa että egyptiläinen näkökulma asioihin on niin erillainen kun meidän eurooppalaisten..
        Käsitys naisen asemasta vääristynyt
        tasa-arvo tuntematon käsite..
        väkivalta.. henkinen ja fyysinen..
        pettäminen on normaalia käytöstä eikä heidän mielestään tuomittavaa..
        voisin jatkaa tätä loputtoman listan.
        Jos haluat onneasi koittaa, niin onnea sinulle.
        Itse myös onneani koitin.. lapset synnytin..
        ja mitä siitä hyvästä sain..??
        et halua edes tietää...

Onnea elämällesi.. Toivotavasti löydät onnen.

Allah kanssasi...

• Tuula
        ex egypti kirjoitti:

Perusteluja olisivaikka kirja verran.. en viitsi niitä ruveta ruotimaan tässä netti sivulla..
        Sen voin sanoa että egyptiläinen näkökulma asioihin on niin erillainen kun meidän eurooppalaisten..
        Käsitys naisen asemasta vääristynyt
        tasa-arvo tuntematon käsite..
        väkivalta.. henkinen ja fyysinen..
        pettäminen on normaalia käytöstä eikä heidän mielestään tuomittavaa..
        voisin jatkaa tätä loputtoman listan.
        Jos haluat onneasi koittaa, niin onnea sinulle.
        Itse myös onneani koitin.. lapset synnytin..
        ja mitä siitä hyvästä sain..??
        et halua edes tietää...

Onnea elämällesi.. Toivotavasti löydät onnen.

Allah kanssasi...

Tästä kirjasta unohdin sanoa vielä että kirja on tosi tarina ja kertoo englantilaisesta tytöstä joka meni Egyptiläisen miehen kanssa naimisiin.Kirjan tarina on aivan samanlainen , mitä ex egytiläinen myös kertoi....ei muuta kuin paljon väkivaltaa naista kohtaan.....ja todella ei muuta....
        Ps. itse olen ollut jo 32 vuotta naimisissa ( onnellisesti) ulkomaalaisen miehen kanssa ja asun ulkomailla.

• mitä tarkoitat, tytsä

"aiemmat negatiiviset kommentit, joissa kirjoittajilla on selvästi katkeruutta egyptiläisiä kohtaan."

Kun kirjoittaa ns. pelkistetystä todellisuudesta, täytyy kysyä, kuinka älykäs on henkilö, joka kiistää sen. Siis todellisuuden.

• ommakkarss
        mitä tarkoitat, tytsä kirjoitti:

"aiemmat negatiiviset kommentit, joissa kirjoittajilla on selvästi katkeruutta egyptiläisiä kohtaan."

Kun kirjoittaa ns. pelkistetystä todellisuudesta, täytyy kysyä, kuinka älykäs on henkilö, joka kiistää sen. Siis todellisuuden.

Minäkin sitkeä olin kymmenen vuotta egy-liitossa kunnes uskoin. Uskottelu, harhaanjohto, epärehellisyys, hyväksikäyttö, miehet kilpailevat kuka vie nämä pisimmälle.

Toisuskoisia varsinkin saa huiputtaa koska tarkoitus on hyödyntää vain omaa heimoa, keinolla millä hyvänsä.

• neuvosulle

lue mitä sulle sanotaan.tai kokeile itte.

hulluus on parannettavissa tyhmyydelle ei saa mitään.

ala oleen vain egyptiläisen kaaaaaaaaaaaaaa.

• ex egypti

No nyt olet rakas sisareni saanut vastauksia
        muiltakin Egyptiläisten vaimoilta.
        Toivottavasti olet vastauksesi saanut.
        Jos vielä harkitset suhdetta Egyptiläiseen niin
        jätä se lomaromanssin tasolle ja mies omaan maahansa.. näin minimoit vahingot..
        Ja myös ehkäisystä kannattaa huolehtia.. lasten huoltajuuksista ei ole mukava tapella temperamenttisen arabin kanssa.
        Eikä yksinhuoltajanakaan kovin huhdokasta ole elää....varsinkin jos saa koko ajan pelätä että ex kaappaa lapsen/lapset omaan maahansa ja antaa sukulaisille kasvatettavaksi... Silloin voit todella sanoa hyvästit lapsillesi.. takaisin et niitä saa.
        Näin tapahtui ystävälleni joka menetti 3 lasta egyptiin..eikä tänä päivänäkään tiedä missä lapset on.. ja siitä on jo 10vuotta aikaa..
        Surullista mutta totta.

Joten hyvää lomaromanssia sinulle.. pidä hauskaa mutta jätä mies maahansa.. sinne hän kuuluu oman kulttuurinsa pariin.

• Onko kellään kokemusta?
        mitä tarkoitat, tytsä kirjoitti:

Kyse taitaa olla SINUN todellisuudesta, ei MINUN! Joten eipäs sekoiteta asioita..! Tiedän paljon tapauksia, jotka ovat onnellisesti naimisissa egyptiläisen kanssa.. Mies on oikeasti lapsirakas ja tekee myös kotitöitä.. Naisen asema on muuttumassa tämän päivän egyptissä.. Taitaakin olla, että tänne kirjoittelevat vain kaiken maailman tosikot ja sellaiset, jotka ovat ihan omaa typeryyttään sössineet liittonsa.. Voihan suomalaisenkin kaa käydä huonosti, jos ei osaa pitää puoliaan! Tämä vissiin sellaisten palsta, jossa itsesäälissä ja katkeruudessa rypevät kirjoittelevat, kun on itsellä huonoja kokemuksia liitoista ulkomaalaisten kaa! Varmasti on olemassa myös niitä hyviäkin tarinoita, kuten on suomalaisissakin liitoissa! Mutta ehkäpä näillä onnellisilla ei ole aikaa kirjoitella näinkin joutaville palstoille! Lisäksi olen kysellyt lähinnä lomaromanssista egyptiläisen kaa, en toistaiseksi mistään vakavammasta! Joten HALOO! Ei kaikkea ole pakko ottaa noin VAKAVASTI! Sitä paitsi Suomessa on erityisen paljon perheväkivaltaa, alkoholismia, henkistä väkivaltaa, pettämistä, eikä suomalainen mies ole todellakaan mikään kotitalouskone.. Joten se siitä suomalaismiesten ihanuudesta!! Varmasti egyptistä löytyy parempia kuin suomesta, jos vain oikea kohdalle sattuu. Menkäähän kirjoittelijat muualle ruikuttamaan onnetonta elämäänne ja ulkomaalaisvihaanne!!

• ??????
        Onko kellään kokemusta? kirjoitti:

Kyse taitaa olla SINUN todellisuudesta, ei MINUN! Joten eipäs sekoiteta asioita..! Tiedän paljon tapauksia, jotka ovat onnellisesti naimisissa egyptiläisen kanssa.. Mies on oikeasti lapsirakas ja tekee myös kotitöitä.. Naisen asema on muuttumassa tämän päivän egyptissä.. Taitaakin olla, että tänne kirjoittelevat vain kaiken maailman tosikot ja sellaiset, jotka ovat ihan omaa typeryyttään sössineet liittonsa.. Voihan suomalaisenkin kaa käydä huonosti, jos ei osaa pitää puoliaan! Tämä vissiin sellaisten palsta, jossa itsesäälissä ja katkeruudessa rypevät kirjoittelevat, kun on itsellä huonoja kokemuksia liitoista ulkomaalaisten kaa! Varmasti on olemassa myös niitä hyviäkin tarinoita, kuten on suomalaisissakin liitoissa! Mutta ehkäpä näillä onnellisilla ei ole aikaa kirjoitella näinkin joutaville palstoille! Lisäksi olen kysellyt lähinnä lomaromanssista egyptiläisen kaa, en toistaiseksi mistään vakavammasta! Joten HALOO! Ei kaikkea ole pakko ottaa noin VAKAVASTI! Sitä paitsi Suomessa on erityisen paljon perheväkivaltaa, alkoholismia, henkistä väkivaltaa, pettämistä, eikä suomalainen mies ole todellakaan mikään kotitalouskone.. Joten se siitä suomalaismiesten ihanuudesta!! Varmasti egyptistä löytyy parempia kuin suomesta, jos vain oikea kohdalle sattuu. Menkäähän kirjoittelijat muualle ruikuttamaan onnetonta elämäänne ja ulkomaalaisvihaanne!!

Jopas jotakin.

• siis oli tarkotettu

Edellinen viesti on siis tarkotettu lähinnä osaako tonttu lukea ja en tiedä mitä tarkoitat tyypeille! Ja vähän kaikille muillekin!

• suominainen

Muslimimiehelle länsimaalainen nainen on vain lutka, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Siltä et saa edes suuseksiä, koska et ole neitsyt eikä se voi tietää, kenen kanssa ja koska olit viimeksi. Tämän on minulle eräs tuttu muslimimies kertonut eli ei tartte vastata ettei pidä paikkaansa...

• ex egypti

Jos kerran mielestäsi Egyptiläiset miehet ovat niin täydellisiä.. Niin miksi täällä palstalla sitten kyselet? .. käytöksesi ei ole aikuismaista.. joten ei taida sinulla paljoa ikää olla.. tai sitten ei vaan käytöstapoja.
        Mies kun mies voi olla pettäjä.. ihon väristä riippumatta.. samoin nainen.
        Sinulle on vaan vastailtu kokemusten pohjalta..
        Olen itse asunut useita vuosia muslimimaassa.. ja asun edelleen.. osan vuodesta työiden puitteissa,olen nähnyt naisten aseman.. ja elänyt todellisuutta naisena miesten maailmassa.
        Kokemus sinäänsä.. ja vaatii asennoitumista.
        Joten kuten sinulle jo aikaisemmin sanoin .. Onnea matkaan .. ja käytöstapoja myös..
        Muslimimies ei suvaitse huonokäytöksistä vaimoa/tyttöystävää.
        Miehellä on oikeus kurittaa huonokäytöksistä naista.
        Joten käytöskoulu voisi alkaa vaikka tästä. eikö vaan? ;)
        Ja Egyptistä vielä.. ehkä maa kehittyy. mutta uskonto on aina sama.. kannattaa ehkä tutustua koraaniin.. jos vakavampaa suhdetta ajattelet.
        Hyvää kevättä sinulle toivoen A.

• hieman tarkennusta....

Onko kellään tietoa, miten sujuu lomaromanssi egyptiläisen miehen kaa? Millanen on rakastajana tai vakavammassa suhteessa?

Ja sinulle on asista vastattu selkeällä suomen kielellä mikäli sisälukutaito/ luetun ymärtäminen toimisi !!!
        Syystä tai toisesta et ole juurikaan positiivisia vastauksia saanut vakavampaa suhdetta koskien...
        Ketjussa on ollut käsittääkseni juuri kyse EGYPIILÄISISTÄ miehistä ja suhteista heidän kanssaan..ei suomalaisista, ruotsalaisista tai norjalaisista....vai olenko ymmärtänyt kysymyksesi väärin ????????
        Samoin vastauksissa on todettu että anna mennä ja elä elämääsi ja tee kuten haluat...mutta on syytä muistaa todella suuret kultturi erot.
        Egyptissä nainen kasvatetaan lapsesta alkaen palvelemaan miestä täällä ei!!!!
        Vaikka naisten asema siinäkin maassa vähitellen paranee sanelee kaikesta huolimatta kohtuu tiukasti muslimi/islam siellä naisen paikan.
        Se vaan on fackta joka pitää/kannattaa muistaa kun suhteeseen alkaa.
        Koska useinmiten se "oikea" luonne tulee esiin vasta kun ollaan naimisissa.
        Elä hyvä ihminen elämääsi mutta älä sano ettei sinua varoitettu
        äläkä kysy mielipiteitä jos et niitä kestä ja halua kuulla.

• syy voi olla myös islam
        suominainen kirjoitti:

Muslimimiehelle länsimaalainen nainen on vain lutka, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Siltä et saa edes suuseksiä, koska et ole neitsyt eikä se voi tietää, kenen kanssa ja koska olit viimeksi. Tämän on minulle eräs tuttu muslimimies kertonut eli ei tartte vastata ettei pidä paikkaansa...

joka ei suuseksiä hyvällä katso. Sitä ei siis tule harrastaa edes neitsytvaimon kanssa.

• Mirkris

Itse tapasin kaverini yli vuosi sitten, luulin sitä pelkäksi lomaromanssiksi mutta edelleen se vaan jatkuu. Sen verran voin valaista että jos kaveri työskentelee palveluammatissa hotellissa tai on paikallisopas niin heillä taitaa olla uusi tyttö lähes joka viikko. Usein kuitenkin ihan tavalliset kaduntallaajat saattavat tulla juttelemaan ja tekemään tuttavuutta. Paras tapa löytää kaveri uudelleen on vaihtaa puhelinnumeroita koska lähes jokaisella on sielläkin kännykkä. Silmät avoimena vaan Egyptiin.

• gigoloita
        Mirkris kirjoitti:

Itse tapasin kaverini yli vuosi sitten, luulin sitä pelkäksi lomaromanssiksi mutta edelleen se vaan jatkuu. Sen verran voin valaista että jos kaveri työskentelee palveluammatissa hotellissa tai on paikallisopas niin heillä taitaa olla uusi tyttö lähes joka viikko. Usein kuitenkin ihan tavalliset kaduntallaajat saattavat tulla juttelemaan ja tekemään tuttavuutta. Paras tapa löytää kaveri uudelleen on vaihtaa puhelinnumeroita koska lähes jokaisella on sielläkin kännykkä. Silmät avoimena vaan Egyptiin.

Mulla oli juuri paikallisoppaan kanssa romanssi ja pidän yhteyttä hotellin respassa työskentelevään mieheen, tosin hänen kanssa vain juteltiin. Oppaasta ainakin sai sen kuvan että pyörittää naisia. Eihän ne sitä myönnä mutta eiköhän naiset vaihdu sitä mukaan kun uusi lento saapuu. Pitää vain pitää varansa ettei liikaa mene ihastumaan.

• Joutava...

Uskomaton kirjoittaja. Avaa ensin aiheen kysymyksellä, ja kun ei saa mieleisiään vastauksia, niin ryhtyy kertomaan monista tietämistään tapauksista ja mollaamaan palstaa joutavaksi paikaksi krijoittaa.

Ja turha tuolla asenteella on mitään neuvoja lomaromansseihin kysyä. Jokainen yli 13-vuotias tietää, että lomaromanssin saa nainen aikaan missä vaan levittämällä jalkansa. Ja laadusta on ihan turha kysyä, kun vastauksiin on noin selkeä ennakkoasenne. Vai olisiko vaikuttanut mitenkään, jos 29 kanssasisarta olisi tuonut julki pettymyksensä 290 egyptiläismiehen rakastelutaitoihin?

• Hankkikaa elämä!
        Joutava... kirjoitti:

Uskomaton kirjoittaja. Avaa ensin aiheen kysymyksellä, ja kun ei saa mieleisiään vastauksia, niin ryhtyy kertomaan monista tietämistään tapauksista ja mollaamaan palstaa joutavaksi paikaksi krijoittaa.

Ja turha tuolla asenteella on mitään neuvoja lomaromansseihin kysyä. Jokainen yli 13-vuotias tietää, että lomaromanssin saa nainen aikaan missä vaan levittämällä jalkansa. Ja laadusta on ihan turha kysyä, kun vastauksiin on noin selkeä ennakkoasenne. Vai olisiko vaikuttanut mitenkään, jos 29 kanssasisarta olisi tuonut julki pettymyksensä 290 egyptiläismiehen rakastelutaitoihin?

Lueppa ketju loppuun asti, niin johan niitä positiivisiakin tarinoita alkaa löytyä... Monet edellisistä kannanotoista ovat rasistisia muslimihutsu viittauksineen ym. eli jopas on asiallista keskustelua!! Lisäksi kirjoittaja vaikuttaa kyselevän pääasiassa lomaromanssista, ei siis mistään vakavammasta! Joten tosikkojen palstahan tämä taitaa olla, kun heti vaan varotellaan suhteesta muslimimiehen kanssa!

• ex egypti
        Joutava... kirjoitti:

Oikeassa olet.
        Ja kun yrittää esittää realistisen näkemyksen aitojen kokemusten pohjalta.. niin saa henkilökohtaisia haukkuja kun ei vastaukset kysyjää miellytä..
        Mielestäni näissä avoimissa keskusteluissa ei ole asiallista mennä henkilökohtauksiin..
        Vaan ottaa kritiikki rakentavana ja oppia uutta.
        Jokainen saa kokeilla onneaan rakkaudessa..
        On vain hyvä tietää mitä siitä voi huonoimillaan seurata.
        Silloin osaa varautua ja osaa ehkä välttää virheet..ja ehkä löytää oikean rakkauden.

• Aivot missä?
        Hankkikaa elämä! kirjoitti:

Lueppa ketju loppuun asti, niin johan niitä positiivisiakin tarinoita alkaa löytyä... Monet edellisistä kannanotoista ovat rasistisia muslimihutsu viittauksineen ym. eli jopas on asiallista keskustelua!! Lisäksi kirjoittaja vaikuttaa kyselevän pääasiassa lomaromanssista, ei siis mistään vakavammasta! Joten tosikkojen palstahan tämä taitaa olla, kun heti vaan varotellaan suhteesta muslimimiehen kanssa!

Mahdoitko lainkaan lukea viestiäni? Minun puolesta jokainen tekee mitä lystää, eikä asia kuulu minulle mitenkään. Kiinnitin vain huomion siihen, että kirjoittaja ensin kysyy, ja kun saa vastauksia, joista ei pidä, niin ryhtyy sättimään keskustelupalstaa jonninjoutavaksi.

Lue hitaasti ja monta kertaa!

• mia70

Hei
        Sinulla on kokemusta egyptiläisestä miehestä!!??
        Olen tutustunut nuoreen 27v mieheen ja hän vaikuttaa oikein mukavalta ja erilaiselta kun mitä muslimit. Hän on kristitty..millasia kokemuksia sulla on voisitko jakaa...
        TMia

• Anonyymi

Oli kiihkeä romanssi 22 vuotta nuorempi miehen kanssa,oli todella hämärät kuviot.

• maija vaan 42
      • maija 42 taas

suora linkki

• maija 42 taas

• sivusta seuranut

JOS loma romanssia haluat on egyptiläinen varmaan ihan samalla rimalla muiden välimeren poikien kanssa sinua kosiskellessaan..eli varmasti tiedossa romanttisia viestejä ja iltoja ja kuumia öitä
      MUTTA
      vakavampaa suhdetta suunnitellessa oletko valmis nielemään ja hyväksymään seuraavat asiat joita olen ystäväni avioliittoa ja sen purkua seuratessa nähnyt?
      Mies on ihana ja romanttinen kunnes saa vaimon rengastettua, siitä sitten alkaakin avioliiton ihanuus...ja nyt heti sanon ETTEN missään tapauksessa halua yleistää tätä kertomaani. Varmasti jossain on hyviäkin miehiä siinäkin maassa.
      Oletko valmis siihen että sinun on vaimona hyväksyttävä miehesi tekemiset kirjaimellisesti niin myötä kuin vastoin käymisissäkin....
      Mies käy ulkona iltaisin/öisin sinä olet kotona lasten kanssa,
      Sinulle ei kuulu missä hän on tai kenen kanssa ja kun hän tulee kotiin huulipunat kauluksessa Sinun kuuluu vaimoa olla asian yläpuolella ja ymmärtää / olla mainitsematta asiasta.
      Sinun kuuluu tilittää menemisesi hänelle aina kun olet muualla kuin kotona.
      Sinä hoidat lapset, kodin siivoat, peset ja pyykkäät.
      Ne eivät ole miehille kuuluvia asioita.
      Kodin kuuluu olla tip top 24/4 ja ruokaa pöydässä riippumatta siitä koska armas aviomiehesi kotiutuu ja kenen kanssa
      jos mukaan sattuu tulemaan kavereita sinä ruokit myös heidät oli kello mitä tahansa.
      Lapset tai puhumattakaan lasten hoito eivät vähäisemmässäkään määrin kuulu miehelle...
      tässä vain muutama pieni esimerkki elävästä elämästä egyptiläisen kanssa...
      eli onnea ja menestystä vaan matkaan..
      Ainoana positiivisena asiana tässä liitossa oli ettei mies lyönyt
      joskin henkistä väkivaltaa käytettiin sitäkin enemmän
      ps ystäväni ei ole "tyhmäblondi" kuten todennäköisesti joku tämän luettuaan epäileekin..
      vaan hän on ihan normaali Suomalainen nainen joka uskoi ja toivoi hyvään liittoon ja nyt on sitten vihdoin saanut eron..
      Joka on sitten ihan oma kertomuksensa sinänsä,
      kun lähtökohtana oli se ettei vaimo voi /saa ottaa eroa vaan edelleen kuuluu ymmärtää miestään ja olla hiljaa.

• myös nähnyt

En minä ainakaan ajattele, että ystäväsi olisi tyhmäblondi, rakkaus tulee ja vie mennessään tukanväristä riippumatta ja jopa suomalaisen naisen, jolla normaalisti on jalat tiukasti maan pinnalla. Toivottavasti mahdollisimman moni lukee juttusi, koska juuri näin se on. Vasta kun muslimimiehen kanssa ryhdyt vakavaan suhteeseen, huomaat, miten valtava ero kulttuureissa on. Se ei yleensä onnistu, valitettavasti. Vaikka mies kuinka käyttäytyisi aluksi "eurooppalaisesti", ne niihin istutetut tavat tulevat esiin ennemmin tai myöhemmin ja vaihtoehdot ovat sitten vähissä.

• olis hyvä tietää

Eikö tosiaan kellään ole onnistunut seurustella Egyptiläisen kanssa? Luulisi että ihmiset ovat kuitenkin yksilöitä eivätkä kaikki alista naista.
      Itse pidän yhteyttä erääseen paikalliseen mutta naimisiinhan en aio ikinä mennä, oli minkä maalainen oli.

• KariQVA

"Luulisi että ihmiset ovat kuitenkin yksilöitä eivätkä kaikki alista naista."

Sinä et nyt oikein ymmärrä. Egyptiläiset kasvatetaan pienestä pitäen siihen, että mies on herra, nainen tottelee. Se on täysin normaali patriarkaalinen suhde, ei sitä edes kuulu kyseenalaistaa. Et sinäkään kyseenalaistaisi, jos sinut olisi kasvatettu siihen kulttuuriin. Tottakai siellä voi olla poikkeuksia, mutta ne ovat toisinajattelijoita. Jokaisen hlökohtaisessa harkinnassa sitten on, löytääkö sieltä juuri sen erilaisen nuoren, joka kannattaa tasa-arvoa vielä vihkimisen jälkeen.

• mimi2008
        KariQVA kirjoitti:

"Luulisi että ihmiset ovat kuitenkin yksilöitä eivätkä kaikki alista naista."

Sinä et nyt oikein ymmärrä. Egyptiläiset kasvatetaan pienestä pitäen siihen, että mies on herra, nainen tottelee. Se on täysin normaali patriarkaalinen suhde, ei sitä edes kuulu kyseenalaistaa. Et sinäkään kyseenalaistaisi, jos sinut olisi kasvatettu siihen kulttuuriin. Tottakai siellä voi olla poikkeuksia, mutta ne ovat toisinajattelijoita. Jokaisen hlökohtaisessa harkinnassa sitten on, löytääkö sieltä juuri sen erilaisen nuoren, joka kannattaa tasa-arvoa vielä vihkimisen jälkeen.

No niintäältä pesee kunnon hyvä palaute Egyptin miehestä.
        Ystävättäreni alkoi seurustella egy miehen kanssa,kaikki jähmetyimme ja ajattelimme että sillä tavalla ja turpaan tulee. Toisin kävi. Mies on mitä mukavin.Ajatusmaailma on täysin länsimaalainen. Nykyään asuvat kairossa ja heillä on pieni poika jota isä palvoo ja paijaa niinkun äitiäkin,kaiken aikaa. Tulin juuri kyläily reissulta sieltä ja totesin kaiken olevan todella niin ihanaa kun ystävättäreni oli kertonut.Samanlainen on minun oma kultani. Palvoo ja paijaa,Ei puhettakaan alistamisesta. Ymmärtää minun näkökantani kaikessa. Mutta minä ymmärrän myös hänen. Jos olemme Egyptissä laitan vaatteet sen mukaan päälleni ettei mieheni tarvitse kuunnella mitään huuteluja yms. pääsemme helpommalla. Joskus hän on jopa kehottanut piruuttani laittamaan syväänuurrettuja kaula-aukkoja muslimimiesten kiusaksi.Tämä olisi kuitenkin siinä kulttuurissa tyhmyyttä. Suurin osa siellä on aika kiihkeitä uskonnoltaan mutta hämmästelin sitä että egyistä puhutaan kukasta kukkaan hyppijänä ...miten kun sen koraanikin kieltää. Mieheni kohdalla se ainakaan tuskin piti paikkaansa...niin oli hutera alkutaival seksin suhteen..hih. Ei vaan osannut ,kun ei ollut kokemusta. Nuori Muslimi maaseudulta on todella viaton. Perhe otti minut avosylin vastaan vaikka pahaa pelkäsin.Sisko ja äiti ovat ihanat ystäväni. Että on siellä hyviäkin..turisti kohteissa ei kyllä ole. niitä kannattaa välttää ja sitte todella välttää.

• lomaromanssin kokenut

Säälittäviä tarinoita, mutta mustasukkainen, väkivaltainen narsistimies voi iskeä missä päin maailmaa tahansa.

Itselläni on egyptiläinen aviomies, joka on komein, lempein ja hyväsydämisin mies mitä voin kuvitella. En voisi koskaan kuvitella hänen estävän minua tekemästä jotakin, hän ei pidä riitelystä. Olen luottanut häneen alusta alkaen ja hän minuun. Suhteemme alkoi lomaromanssista, jonka alussa myös häntä varoiteltiin suhteesta eurooppalaisen naisen kanssa, meikäläisillä on todella huono maine Egyptissä, koska seksiturismia on niin paljon. Jos emme olisi luottaneet toisiimme ei suhteesta olisi tullut mitään.

Kulttuuri- ja uskontoasioista ei ole mitään riideltävää. Hän kunnioittaa minun tapojani ja minä hänen.

• huijattu

Haluaisin kertoa myös varoittavan tarinani muslimi-miehistä. Itse olen ollut naimisissa 14vuotta muslimi-miehen kanssa.Tapasimme kun me molemmat olimme nuoria aikuisia.Lapsia mieheni ei ole avioliittomme aikana halunut ( hän ei ole kauhean lapsirakas ).Tulin aika alkuvaiheessa raskaaksi, joka mieheni painostuksesta johti keskeytykseen. Avioliitossamme on ollut hyviä ja huonoja hetkiä, niin kuin varmasti jokaisessa pidempi aikaisessa avioliitossa. Nyt 3kk sitten mieheni pamautti minulle pommin päin naamaa aamiaispöydässä.Olinkin aavistellut että kaikki ei ole ihan ok, mutta tälläista yllätystä en osannut odottaa.
      Hän ilmoitti minulle eroavansa, koska hänen isänsä on järjestämässä hänelle "oman maalaisen naisen " kihlausta varten.Hänen isänsä toiveena on ollut kuulemma, että ennen kuin aika hänestä jättää, nin hän haluaa nähdä poikansa avioituvan paikallisen naisen kanssa.Hän ei ole koskaan ns.hyväksynyt minua.Mieheni jatkuvasti väittää minulle, että kyllähän minun olisi pitänyt tietää, että näin tulee käymään?Hän kyllä haluaisi jatkaa minun kanssa seurustelua ja eikä todellakaan tajua sitä, että kukaan tervejärkinen nainen jolla on vähänkin itsekunnioitusta EI VOI HYVÄKSYÄ TUOLLAISTA!!!??
      Kaiken tämän shokin vielä kruunaa se, että kävin lääkärissä tällä viikolla ja testien tulos oli positiivinen, eli olen raskaana.
      Mieheni tai ns.tuleva ex-mieheni vaatii taas ehdottomasti keskeytystä.
      Tuntuu,kun minulta olisi huijattu 14vuotta elämästäni, ne parhaat nuoruus-vuodet.Elämäni on totaallisesti murskattu.

• Kokemuksesta puhun

Vaikka oletkin elänyt 14 vuotta miehesi kanssa -
        ja nyt tunnet olevasi huijattu - älä kuitenkaan suostu aborttiin.Luonto/elämä järjestää asioita joskus kummallisesti, mutta pitkässä juoksussa vasta ymmärtää sen tarkoituksen. Tämä lapsi haluaa tulla tähän maailmaan ja tulee olemaan varmasti elämäsi suuri ilo. Se on sinun lapsesi,
        miehelläsi ei ole oikeutta vaatia raskauden keskeytystä.

• kantapään kautta

mitä hyvää, ei mitään näin jälkikäteen katsottuna. mies luuhas kaupungilla, tuli kotiin kun lapset nukkumassa, eipähän tarvinnut hoitaa. rahat tuhlas heti ja sitten multa vinkumassa. äärettömän itsekeskeinen. jos mulla oli meikkiä niin heti kyselemässä missä olen ollut (vauva-aikana en joka päivä meikannut, jos olin kotona). mustasukkainen. fakta on se ettei suomalainen nainen katso että mies jatkaa samanlaista elämäänsä kuin sinkkuna. itse pitäis kotona olla, toinen kavereittensa kanssa. onneksi ei niitä sentään meille laahannut. valehteli, valehteli, loputon suopa. meni aina soittamaan puhelunsa ulos, eikä vähän epäilytä, mutta minkäs teit. en voi suositella. nytten sitten yksinhuoltajana, vaikka hän oli muka NIIIIN lapsirakas. avioliittosopimuksen jälkeen lähti kamuineen bailaamaan, mut vei kotiin. siinä vaiheessa todella kaduin koko hommaa. törkeydelläkin rajansa. mutta ei!

• moniavioisia

Olen lomaillut kahdesti Egyptissä ja ystävystynyt egyptiläisnuorten kanssa. Heille moniavioisuus on normaalia arkipäivää, jokaisella miehellä kenen kanssa juttelin oli vähintään 3 vaimoa/tyttöystävää Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa jne.

Että jos tykkäät jakaa miehesi etkä välitä siitä kuinka sinua kohdellaan, niin siitäpä vuan...

• ex egypti

Kipaiseppa nyt kipin kapin kauppaan ja osta viikonlopun Ilta Sanomat.
      Siinä suomalais naisen tosi kertomus elämästä Egyptissä... Ei ole mieltä ylentävää luettavaa...

• Nimetön

Olen mielenkiinnolla seurannut näitä keskusteluja.. Itselläni on tuttu mies Egyptissä. Erittäin mukava, hiukan ujo ja erittäin hienotunteinen. Ensimmäinen kokemani ns.lomaromanssi.
      Kun tapasimme lomailessani me lähinnä vain keskustelimme ja "pidimme kädestä".. Keskustelimme monista asioista,kulttuuri eroista,uskonnosta yms.. ei järin intohimoista,mutta erittäin romantttista!! Kerroin myös hänelle etten pysty uskoa kaikkea hänen sanomaansa..Kuitenkin sai minut sen verran vakuuttuneeksi että vaihdoimme numerot ja sovimme yhteyden pidosta ns.kaveri pohjalta ja nyt soitelemme kuulumiset harva se päivä. Täytyy myöntää pieni ihastuminen, mutta tiedän myös faktoja näistä asioista ja pyrin pitämään jalat maassa. Eikä tältä palstalta ainakaan ole positiivisia kokemuksia kuulunut! Joten vaikka poika on todella mukava ja olisi kiva tutustua paremmin kuin puhelimessa niin taidan vielä harkita asiaa ja antaa ajan kulua...

Olisi kiva jos joku kokeneempi kertoisi romanssistaan kattavammin,saisimme me egyptiläisiin hurahtaneet:) vertailu kohdetta ja ehkä lisää niitä varoittavia esimerkkejä.

Olisin semmosta vielä kysäissyt että onko totta että egytistä ei pääse lomalle kun kutsusta? Asia ei ole ajankohtainen joten en ole sitä sen kummemin selvittänyt...

• ex egypti

Jos halua kutsua Egyptiläisen suomeen..hänellä täytyy olla suurlähetystön vaatima summa rahaa tilillä.. ja lentoliput egypti-suomi -egypti.
        sinun kuuluu kutsua hänet ja vastata hänen suomessa olostaan 100%
        kutsun saaminen ei ole ihan helppo juttu.. yli puolet hakemuksista hylätään puuttuvan näytön johdosta.
        Näistä kaikista saat tietoa Egyptin suurlähetystön netti sivuilta.
        mutta todella pienet mahdollisuudet saada naimaton egyptiläis mies suomeen.. epäilevät motiivia..ja totuushan on että harva näistä pojista palaa egyptiin...

• lisäksi...

pitää olla rahaa pankkitilillä(siis hänellä useampi 10 tuhatta € )
        samoin varsin kallis vakuutus en muista tarkkoja summia mutta isoja rahoja ovat
        halutessasi tarkista suurlähetystöstä
        Mitäpä jos koittaisit kepillä jäätä ja ehdottaisit että sinä menet sinne tutustumaan elämiseen....jne
        Olen itse ollut avoissa muslimin(en egyptiläisen/arabin) kanssa,
        siinä sentään pärjäsi kun osasi pitää puolensa,
        mutta näistä suomi-egyptiliitoista en ole syystä tai toissta kuullut mitään positiivista.
        Tai yleensäkkään arabi-kristitty liitoista, mutta jälleen kerran en yleistä on varmasti onnistuneitakin liittoja.
        Treffalin aikaa sitten suomessa jo pitkään asunutta arabia.
        Mies erittäin korkeassa ammatissa ja erittäin hyvä tuloinen jne ollut naimisissa suomalaisen kanssa...
        Ei siitä minnekkään pääse että se arabikasvatus ei katoa minnekkään vaikka miten asuu täällä..
        Suu loksahti enemmän kuin kerran auki kunnes sanoin ettei minun luonteellani ole tähän kiitos vaan....
        onnea vaan matkaan edessä saattaa olla yllättävän mutkainen ja kivinen tie tai sitten onnellinen ja ruusuinen...

• ..kun on mahdollisuus :)

Suosittelen todellakin lomaromanssia egyptiläisen kanssa.
      Itsekin nimenomaan LOMAromanssin kokeneena en voi muuta sanoa kuin pelkkää positiivista egyptiläisistä miehistä.

Ovat todella mukavaa ja iloista seuraa! Sitähän lomalta juuri kaipaa, hauskaa seuraa ja iloisia hetkiä sellaisen ihmisen kanssa, joka antaa sinulle kaiken huomion, hellyyden ja huolenpidon.

Ovat todella ystävällisiä, eivätkä vaadi mitään..

Suomessa en koskaan ole tuntenut itseäni niin rakastetuksi, kukaan ei ole koskaan ollut niin suojelevainen, auttavainen ja huolehtiva kuin egyptiläinen mies.

Tämä oli siis vain lomaromanssi, joka ei tule jatkumaan koska tapanani ei ole käydä samassa lomakohteessa useita kertoja...oli kokemus miten ihana hyvänsä. Joten kirjoitukset siitä että odotappas kun olette tunteneet pitempään etc....saa jättää kirjoittamatta.

Käy kiinni vaan, suomesta et tule koskaan saamaan samanlaista kohtelua yhdeltäkään mieheltä! Nauti ja koe...kyllä kannattaa!

• ..viestiin lisäten.

Rakastajana ovat "luojan lahjoja".
        Todella nautittavaa, et tiedä sellaista olevankaan ellet itse koe.

(ps. ei suojaamatonta seksiä, muistakaa käyttää kondomia:)

• paljastava

lause.

"suomesta et tule koskaan saamaan samanlaista kohtelua yhdeltäkään mieheltä"

Nää tytsät on tonnikeijuja tai muuten vaan sellaisia että saavat huomiota vain kehitysmaissa. Eli ohitetaan olankohautuksella kuten reaalimaailmassakin.

• ex egypti
        paljastava kirjoitti:

lause.

Nää tytsät on tonnikeijuja tai muuten vaan sellaisia että saavat huomiota vain kehitysmaissa. Eli ohitetaan olankohautuksella kuten reaalimaailmassakin.

hehehehehhehe... aika mielenkiintoinen pointti.. osaksi totta.. osaksi ei.. mutta kuitenkin hehehehehehehehhe! :)

• Onko kenelläkään kokemusta?
        ..viestiin lisäten. kirjoitti:

Rakastajana ovat "luojan lahjoja".
        Todella nautittavaa, et tiedä sellaista olevankaan ellet itse koe.

(ps. ei suojaamatonta seksiä, muistakaa käyttää kondomia:)

Alkoihan niitä positiivisiakin kommentteja löytyä! Ihanaa! Huomasin aivan saman, että egyptiläiseltä mieheltä saa todella paljon parempaa kohtelua kuin suomalaiselta mieheltä! Yksikään suomalainen mies ei pysty antamaan samanlaista arvostusta, kuin tämä tapaamani muukalainen antoi. Jää tosiaan vaan arvailujen varaan, millaista on seksi näiden uroiden kanssa! No, ehkäpä seuraavalla reissulla tulee todistettua: Onko mustalla valkoista pidempää!

• suck
        Onko kenelläkään kokemusta? kirjoitti:

Alkoihan niitä positiivisiakin kommentteja löytyä! Ihanaa! Huomasin aivan saman, että egyptiläiseltä mieheltä saa todella paljon parempaa kohtelua kuin suomalaiselta mieheltä! Yksikään suomalainen mies ei pysty antamaan samanlaista arvostusta, kuin tämä tapaamani muukalainen antoi. Jää tosiaan vaan arvailujen varaan, millaista on seksi näiden uroiden kanssa! No, ehkäpä seuraavalla reissulla tulee todistettua: Onko mustalla valkoista pidempää!

fuck you, huora!

• itsetunto kadonnut..
        paljastava kirjoitti:

lause.

..jos luokitellaan heti tonnikeijukaisiksi tms., eli etsitään heti NAISISTA se vika jos nainen haluaa hyvää ja hellää kohtelua!

Itse olen ainakin ihan hyvän näköinen nainen,
        joka saisi kyllä miehiä täältäkin kotisuomesta mutta kun suomalaiset miehet tuppaavat usein olemaan sellaisia että pyykinpesijää ja ruuanlaittajaa vaan kaipaavat...siinä sivussa sit illalla peiton alla pimeässä mies tyydyttää itsensä viiden minuutin pikapanolla....huhhuh..

Ei kiitos kiinnosta! Mieluummin viikko-pari egyptissä hellittävänä ja kunnon rakastelua saamassa..sillä sitä jaksaakin seuraavaan lomaan.

Kumma tapa sitäpaitsi suomalaisilla miehillä heti huoritella naista jos ulkomaalaisen kanssa on...sellaisia nämä suomiuroot ovat..eipä kiinnosta.

Ja kysehän on nyt LOMAromanssista, ei aviomiehen etsimisestä. Eli pysytäänpä asiassa!

Suosittelen egyptiläistä lomaromanssia kaikille naisille jotka eivät ole vielä kokeilleet...ero suomalaiseen "tosimieheen" on kuin yöllä ja päivällä!

• "elämää"
        itsetunto kadonnut.. kirjoitti:

..jos luokitellaan heti tonnikeijukaisiksi tms., eli etsitään heti NAISISTA se vika jos nainen haluaa hyvää ja hellää kohtelua!

Itse olen ainakin ihan hyvän näköinen nainen,
        joka saisi kyllä miehiä täältäkin kotisuomesta mutta kun suomalaiset miehet tuppaavat usein olemaan sellaisia että pyykinpesijää ja ruuanlaittajaa vaan kaipaavat...siinä sivussa sit illalla peiton alla pimeässä mies tyydyttää itsensä viiden minuutin pikapanolla....huhhuh..

Ei kiitos kiinnosta! Mieluummin viikko-pari egyptissä hellittävänä ja kunnon rakastelua saamassa..sillä sitä jaksaakin seuraavaan lomaan.

Kumma tapa sitäpaitsi suomalaisilla miehillä heti huoritella naista jos ulkomaalaisen kanssa on...sellaisia nämä suomiuroot ovat..eipä kiinnosta.

Ja kysehän on nyt LOMAromanssista, ei aviomiehen etsimisestä. Eli pysytäänpä asiassa!

Suosittelen egyptiläistä lomaromanssia kaikille naisille jotka eivät ole vielä kokeilleet...ero suomalaiseen "tosimieheen" on kuin yöllä ja päivällä!

"Ei kiitos kiinnosta! Mieluummin viikko-pari egyptissä hellittävänä ja kunnon rakastelua saamassa..sillä sitä jaksaakin seuraavaan lomaan"

"Rakastelua"...voi ressukkaa, ei ede tiedä mitä se tarkoittaa...

Hankippa elämä, niin sinua ei tarvitse julkisesti kenekään sääliä ja olet itsekin onnellisempi. On olemassa kursseja jossa saa liikakilot pois ja kauneusleikkauksiakin tehdään, joten joku päivä muutkin kuin kehitysmaiden miehet saattavat kiinnostua.

• ihana loma

Minäkin koin pienimuotoisen lomaromanssin Egyptissä. Pakko itsekin myöntää että olen tarkka tyttö miesseurastani mutta nuo Egyptin miehet osaa kyllä kohdella naista :) Minä sain treffeillä korun, kukkia, pidettiin käsikynkässä, puhuttiin mukavia ja naurettiin, suudeltiin, tarjottiin syömiset sekä huomioitiin juuri niinkuin herrasmiehen pitääkin. Se iloisuus ja puheliaisuus vetosi minuun, tykkään kun ihmiset on rentoja ja ystävällisiä. Ja siis minä en harrastanut edes seksiä ja silti miehet piti hyvänä.
      Matkasta alkaa olla jo useampi kuukausi ja yhteyttä pidän sinne päin.
      Tiedostan kyllä heidän ja meidän kulttuurierot ja niistäkin on puhuttu. Mutta tuskin sinne tulee muutettua kun naisena hankala löytää töitä joten pientä kevyttä kivaa elämässä pitää olla ;)

• ...

edellisen!!
        Ja olen ehdottomasti kanssasi samaa mieltä asioista..

• omin silmin nähnyt

Minä tapasin egyptiläisen mieheni lomalla, olimme molemmat tahoiltamme vierailulla Saksassa. En ole koskaan ollut mitenkään innostunut etelän miehistä, mutta tämä ihminen tuntui heti siltä oikealta. Olihan siinä aluksi toistemme ajatusmaailmaan totutteleminen, mutta kun kumpikin haluaa ymmärtää ja suhtautuu lempeästi toisen taustaan, niin kyllähän me saimme molemmille mukavat kompromissit aikaan, jopa saksan kielellä… Miehelläni on kaksi veljeä, hänen nuoremmalle veljelleen luovuttaisin ilomielin vaikka oman rakkaan pikkusiskoni, mutta hänen isoveljensä on kansainvälisestikin katsottuna kaikkien sovinistisikojen isä, ja sen myös näkee siitä inhottavasta oliosta kilometrin päähän! Onneksi hän on ottanut vaimokseen pahansisuisen ja häikäilemättömän naisen joka osaa pitää puoliaan (siis ei jokainen nainen sielläkään ole alistunut nynnerö). Eli kun samaan veljessarjaan mahtuu kaksi ääripäätä, niin miksei sitten koko maahan. Jokainen ihminen on yksilö, ei tässä voi ketään suositella tai tyrmätä passin mukaan, mutta järki käteen siskot, olkaahan pikkutarkkoja ulkomaalaisten suhteen, lomaromanssikin voi saada tuhoa aikaan jos joutuu vieraassa maassa vääriin käsiin. Jos on onnea matkassa ja molemmilla on kivaa, mikäs sen mukavampaa.

• miehet todella

osaavat kohdella naisia.

"mutta nuo Egyptin miehet osaa kyllä kohdella naista "

Egypti lienee maailman epätasarvoisimpia maita, joten täytyy täydellinen tyhjäpää, että tuollaista kirjoittaa.

• ei voi mitään
        miehet todella kirjoitti:

osaavat kohdella naisia.

Egypti lienee maailman epätasarvoisimpia maita, joten täytyy täydellinen tyhjäpää, että tuollaista kirjoittaa.

Höpön pöpön. Kyllä se on yksilöistä kiinni ja puhun nyt miten minua on kohdeltu en siitä mitä kulttuuri ja tavat maassa yleisesti ottaen ovat. En ole menossa naimisiin egyptiläisen kanssa joten ei hätää. Mutta olen avoin uusille ihmisille ja minusta on tosi mielenkiintoista keskutella heidän kanssaan ja tutustua niinkin erilaiseen maahan ihan paikallisten avustuksella ;)
        Minusta ennakkoluuloisuus on sairaus mutta varovainen saa toki olla eikä ihan sokeasti luottaa niihin lirkutuksiin.
        Mutta jaksan uskoa ihmisten hyvyyteen, itseppä soppani keitän :D

• ...
        miehet todella kirjoitti:

osaavat kohdella naisia.

Eikös Suomi ole niitä tasarvoisimpia maita..
        ja kuinkas tääläkin silti voidaan naista kohdella???
        Että eipä se tasarvoisuuskaan aina takaa hienoa elämää!!

Omat kokemukseni egyptin miehistä ovat hyviä..
        vaikka enpä ole suomessakaan sitä huonoa kohtelua saanut!!

• on kokemuksia

Keskustelussa on siis mukana paljon omakohtaisia kokemuksia laidasta laitaan ihan oikeista suhteista, jotka kuulostavat asiallisilta. Mutta on myös pinnallisia mielipiteitä, ja sitten niitä "lue tämä sensaatio kirja" tai "tämä Iltasanomien lööppi" niin saa "todellisen kuvan"... Jostakin henkilökohtaisuuksiin menevistä kommenteista minäkin suutahtaisin, mutta ne nyt ovat sellaisia tyypillisiä keskustelujen rimanalituksia. Kommentien kirjavuudesta päätellen egyptiläiset miehet herättävät suomalaisnaisessa monenmoisia tunteita, vaarasta ja pelosta uteliaisuuden kautta rakkauteen ja intohimoon, ehkä se juuri onkin näissä miehissä niin kiehtovaa. On kuitenkin hyvä pitää mielessä se että Egyptin lomakohteissa paikallinen henkilökunta on yleensä tottunut naispuolisten lomaromanssien virtaan, tuntee tavallaan pelin säännöt, Kairossa taas tavallinen nuorimies ei välttämättä suhtaudu asiaan yhtä luontevasti.

• mietityttää..

aikamoista luettavaa..ajattelin ottaa riskin ja lähteä uudestaan katsomaan mitä elämä tuo tullessaan, vaikka egyptissä. mutta onhan jutuissa paljon totta suuntaan jos toiseenkin. lomani siellä oli mukava ja mieskokemus mieltäylentävä, arki tosin voisi olla ihan jotain muuta. tiedä sitten kaipaako sitä lisää taisteluhaavoja mutta joskus on otettava myös riskejä.

• Tositoimeen suinpäin
        mietityttää.. kirjoitti:

aikamoista luettavaa..ajattelin ottaa riskin ja lähteä uudestaan katsomaan mitä elämä tuo tullessaan, vaikka egyptissä. mutta onhan jutuissa paljon totta suuntaan jos toiseenkin. lomani siellä oli mukava ja mieskokemus mieltäylentävä, arki tosin voisi olla ihan jotain muuta. tiedä sitten kaipaako sitä lisää taisteluhaavoja mutta joskus on otettava myös riskejä.

Lomaromanssi; tottakai pitää tietää mihin ryhtyy ja mitä on oletettavaa tulevassa!! Minusta omilla asenteillani ja elinympäristölläni on oma merkityksensä, miten tuleva siippani uudessa kotimaassaan käyttäytyy ja toimii. Minulle kylläriittää muutama ihana IHANA alkuhuuma, vuoden pari arki ja loppu ´rutistus. Olen siihen valmis ja kertonutkin "ihastukselle" sen, että tahtipuikko heiluu minulla ja sitten vuosien päästä herra saa ottaa omat tavat ja tottumuksen kun on ensin omaksunut suomalaisen kulttuurin ja voi tehdä "järjelliset" valinnat.
        Minä olen kutsumassa oman "ihastukseni ja nyt etsin muilta kokemuksia ja neuvoja miten edetä.

• mimi2008
        Tositoimeen suinpäin kirjoitti:

Lomaromanssi; tottakai pitää tietää mihin ryhtyy ja mitä on oletettavaa tulevassa!! Minusta omilla asenteillani ja elinympäristölläni on oma merkityksensä, miten tuleva siippani uudessa kotimaassaan käyttäytyy ja toimii. Minulle kylläriittää muutama ihana IHANA alkuhuuma, vuoden pari arki ja loppu ´rutistus. Olen siihen valmis ja kertonutkin "ihastukselle" sen, että tahtipuikko heiluu minulla ja sitten vuosien päästä herra saa ottaa omat tavat ja tottumuksen kun on ensin omaksunut suomalaisen kulttuurin ja voi tehdä "järjelliset" valinnat.
        Minä olen kutsumassa oman "ihastukseni ja nyt etsin muilta kokemuksia ja neuvoja miten edetä.

Kylläpä se vaan niin on että kutsut kaverin turhaan...eivät ne anna juurikaan aviottomana sieltä lähteä. Toinen ääni on kellossa jos olet naimisissa egyn kanssa.

• Ragab

Tunteeko kukaan Ragabia hurghada about 30 v, sukeltaja hengenpelastaja??

• Pettäjä

Egyptilinen mies pettää sen minkä kerkiää. Uskollisuudesta ei ole hajuakaan. JOs olet ulkomaalainen niin sinu aei arvostetan eikä kunnioiteta. Olet vain pelkkkä lutka jota voi pettäää niin paljon kuin haluaa. Egyptiläinen mies haluaa seksiä joka päivä ja jos sitä eisinulta saa niin hän kyllä löytää toisen joka antaa.

• Anonyymi

Kyllä on!Hotellin tajoilijan kanssa syntyi kiihkeä romanssi,hän oli 22 vuotta nuorempi.Sama meno jatkui kun palsin Suomeen,joka päivä videopuhelut,rakkausvuestit,ylistys ja rakkaudentunnustukset mielin määrin.Samalla facebookprofiilit oli lukittuna,perusti meille oma ryhmät facebookissa ja whatsapissa,liian paljon oli salaisuuksia.Katkaisin välit 2 päivää kun olin menossa hänen luo Hurghadaan,onneksi otin hotellin vaikka hän ehdotti orfi aviosopimuksen joten voisimme vuokrata yhteisen asunnon.Tosi asia vain että paikallisilla miehillä länsimmäiset naiset merkitsee vain rahaa ja ulospääsy Eurooppaan.Bisness vain,ei rakkautta!

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3276
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1549
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe