Tänään käytiin hakemassa liikkeestä ja yli 40km ajeltu. Ohjaus ja jousitus pelaa mainiosti ja huippu nopeus mittarin mukaan 50km/h.
Kaikin puoli mukava peli, tosin yksi paha vika löytyy taka lokasuoja on liian lyhyt, joten kurat lentää selkään. Onko tähän mitään ostettavaa lisä palikkaa vai pitääkö väsätä itse, onko muilla samoja ongelmia?
Kymco
5
2593
Vastaukset
- tein
Itse, kumimatto on aika hyvä siihen tarkoitukseen tietysti kannattaa ottaa yhteyttä kymco jälleenmyyjiin ja kysellä sieltä.
- saku__
Mulla oli kans aluks jotain kumisia roiskeläppävirityksiä, mutta huollossa sitten asensivat siihen lisälokarin (ja vielä ilmatteeks :)) Melko rumahan se on, mutta asiansa se ajaa todella hyvin.
Tuolta löytyy lokarin mallikuva:
http://www.kymco.de/index.php?id=90
Kysele lokarin saatavuutta/hintaa vaikka Mascolta. Ei varmaan mahottomia kustanna. - HanZu ^^
Itelläniki on Kymco Agility 50 Sport malli ostettu uutena. En tiiä mikä siin sun pyöräs on mut mun omas on ainaki se sellanen takalokari joka menee sen takapyörän mukaa ja siinnä päällä vielä sellanen takalokari "läppä" jossa se rekisterikilpiki on kiinni. En tiiä saitko mun selityksistä mitää selvää... xD Mut kymcon sivuil (www.kymco.fi/kymco/agility_s.html) olevas agilyty 50 Spotissa puuttuu se "läppä" mikä mul ainaki on. Jos sulla ei sitä oo nii mun mielest siihen ainaki saa sellasen kyl erikseeki asennettuu jos läpällisii malleiki on tehty... :) Kymco RuLeZ!! ;D
- danne
Sellanen läppä tulee jokasen Agilityn mukana tehtaalta, kannattaa käydä jälleenmyyjältä kysymässä.
- allu
Miten sport eroo Fatist ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1257543Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?937224Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit287149Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t656296Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t66120Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1075655Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465448Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa675287Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus445168Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset304943