Joko

olet

huomannut, että kuolleet, ihmisen tekemät uskot ja jumalat eivät kykene sinua auttamaan. Vaikka hetken tunne olisikin avusta, jonka psyyken aktivoiminen omalla voimalla saa aikaan, niin kestävyys on lyhyt ja johtaa aina takaisin normaaliin tunnetilaan, tai jopa alentaa psyyken kestävyyttä ja tuo vaikeampia tunteita elämään.

Elävä Jumala, Jeesus Kristus auttaa todella ja Hänen apunsa on varma ja pysyvä.

5

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ola*

Kyllä olen huomannut.

Uskonnot eivät ole todellakaan auttaneet mutta Meditaatio ja Itämainen filosofia on laajentanut ymmärrystäni siitä miten maailma toimii. Samoin olen oivaltanut että Kaikki Mestarit Mihin Jeesuksenkn lasken, on aikakautensa Suuria Opettajia.

Jeesus oli silloin, Pyhä Äiti Amma ovat nyt niitä Opettajia jotka tietävät mistä puhuvat. He ovat siinä tilassa mihin meidän jokaisen tie lopulta vie -Itse oivaltamiseen, valaistumiseen tai niinkuin kristinuskossa sanotaan -pelastumiseen

• hessus de gabria

"Voi teitäkin te lainoppineet, kun te sälytätte ihmisten päälle (=veronmaksajien harteille) vaikeasti kannettavia taakkoja ettekä itse sormellannekaan koske niihin taakkoihin!" (Luuk.11:46)

"He [fariseukset] sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten hartioille (=veronmaksajien harteille), mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa." (Matt.23)

• Laupias Ässä

että palvot epäjumalaa, kun väität ihmistä jumalaksi. Kadu!

• humani

Siis tämä Jeesuksen apu? Siis konkreettisesti, muualla kuin mielessäsi?

Jeesus ei todellakaan auta sen enempää kuin minkään muukaan jumala tai jumalan lapsi. Tästä toki voi olla montaa mieltä. Minun mielipiteeni jo tiedätkin, mutta mikä on sinun mielipiteesi?

• mitenhän se

yleensä gurun apu ilmenee? Guru ottaa samskarat (synnit) kantaakseen ja polttaa ne pois. Guru ei ole meistä erillinen, vaan saman todellisen itsen ilmentymä. Meidän sisäinen Itsemme siis tekee koko homman alusta loppuun. Guru voi ilmaantua Jeesuksena, Ammana, naapurin äkäisenä eukkona..

Jumala loi maailman.. mutta MISTÄ AINEISTA? Hänellä ei ollut muuta rakennusainetta kuin oma energiansa. Siksihän tämä maailma on kokonaisuudessaan energiaa, Jumaluutta. Kaikkialla ympärillämme. Ja suurin osa näyttää tympääntyneiltä!! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2023
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1931
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      933
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      925
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      855
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe