on pöpipää kattokaa vaikka ite
http://video.google.com/videoplay?docid=-299260029632254527&q=conscious life expo
Niille jotka eivät jaksa kattoa, pari otantaa Greerin höpinöistä "levitoin kadun yli" just joo.Tai kun häneltä kysyttiin mistä päin avaruutta vierailijat ovat "en tiedä, eikä kiinostakkaan".
Silloin minä tajusin että Greer on paskan puhuja ja hänellä ei ole muuta mielessä kuin raha jonka hän saa kirjan myynnistä jota hän tässäkin markkinoi.
Aikasemmin ajattelin että tässä Disclosure Project systeemissä saattaa olla jotain perää mutta en enää.
Dr.Steven Greer
19
1583
Vastaukset
- täyttä puppua?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001147&posting=22000000024637637
Eikö ne siis olekkaan tulossa?- raato2
että mitään tapahtuu,saat nähdä.
- raato2
kaikenlaista väittää mutta ei ole pystynyt todistamaan mitään,ei kertakaikkiaan MITÄÄN.
- No.....
raato2 kirjoitti:
kaikenlaista väittää mutta ei ole pystynyt todistamaan mitään,ei kertakaikkiaan MITÄÄN.
Harvapa ufotutkija on pystynyt mitään todistamaan...
- Kähmis
raato2 kirjoitti:
Koko Disclosure on alusta alkaen (mielestäni)tuntunut vähintäänkin kornilta. Mitään ei ole todistettu,kuten totesit, mutta itse uskon, että joskus todistetaan. Jos ei kontaktia tai edes "muinaista vierailua", niin maan ulkoisen älyn olemassaolo. Ja nyt tarkoitan konkreettista todistetta, en pelkää päättelyä. Itse en jaksa vielä uskoa nykyisiin "todisteisiin", vaikka monetkin varmaan pitävät niitä päivän selvinä faktoina. Todennäköisyys ET-älyyn on kuitenkin erittäin suuri. Ongelmana on tuntemamme avaruuden mitat sekä ajallisesti, että etäisyydellisesti. Tiedän kyllä, että monet kiertävät ongelman väittämällä tieteellistä tietoamme niin puutteelliseksi, ettei sen varaan voi laskea mitään. Mistähän he ovat saaneet sen "korkeamman tiedon?"
Minä olen kyyninen vanha pieru, mutta kaiken todennäköisyyden mukaan emme ole yksin. - DarkNinjaHiiri
Kähmis kirjoitti:
Koko Disclosure on alusta alkaen (mielestäni)tuntunut vähintäänkin kornilta. Mitään ei ole todistettu,kuten totesit, mutta itse uskon, että joskus todistetaan. Jos ei kontaktia tai edes "muinaista vierailua", niin maan ulkoisen älyn olemassaolo. Ja nyt tarkoitan konkreettista todistetta, en pelkää päättelyä. Itse en jaksa vielä uskoa nykyisiin "todisteisiin", vaikka monetkin varmaan pitävät niitä päivän selvinä faktoina. Todennäköisyys ET-älyyn on kuitenkin erittäin suuri. Ongelmana on tuntemamme avaruuden mitat sekä ajallisesti, että etäisyydellisesti. Tiedän kyllä, että monet kiertävät ongelman väittämällä tieteellistä tietoamme niin puutteelliseksi, ettei sen varaan voi laskea mitään. Mistähän he ovat saaneet sen "korkeamman tiedon?"
Minä olen kyyninen vanha pieru, mutta kaiken todennäköisyyden mukaan emme ole yksin.Itse jotenkin kierrän koko aiheen Geerin jutuista = En ole katsonut yhtään videopätkää netistä.
Samoin kierrän SUT:in Viranomaisvideot.
Syytä en voi sanoa... aivan kuin sen itse tietäisin?
- Rubyo
ja esim. Tiedontalon viestien välillä (lukekaa kaksi viimeisintä päivitystä) on kieltämättä yhteyttä. Odotetaan mielenkiinnolla, tapahtuuko mitään.
- että...
haaveet kaatuuu!
- erikoistutkija
Steven siis esiintyi ja kertoi kokemuksistaan tapahtumassa nimeltä "Conscious Life" ja muutamalla quotella irraltaan konteksista mielessäsi tuhoat kaiken mitä Greer ja Disclosure Project satoine todistajineen on, eli kaikki on huuhaata? Jos Steven kirjoittaa kirjan asiosta joihin hän on tutustunut syvällisesti vuosien varrella, onko mielestäsi kirjoittaja väärässä? Raha on paskan hailee ko. ukolle, lekurin palkalla varmasti pääsisit suht. pitkälle...
Toivottavasti Steven onnistuu, aika alkaa loppua ihmiskunnalta.- raato2
"Raha on paskan hailee ko. ukolle" Jos raha ei ole tärkeä Greerille niin miksei hän kirjoita nettiin ne samat asiat ilmaiseksi kaikille nähtäväksi.
- erikoistutkija
raato2 kirjoitti:
"Raha on paskan hailee ko. ukolle" Jos raha ei ole tärkeä Greerille niin miksei hän kirjoita nettiin ne samat asiat ilmaiseksi kaikille nähtäväksi.
Nettiin on jo julkistettu National Press Club konfressi: http://video.google.com/videoplay?docid=-1166743665260900218
sekä DVD:
1/2 http://video.google.com/videoplay?docid=6552475158249898710
2/2 http://video.google.com/videoplay?docid=-4694075066240662837
Disclosure Project ei mielestäni ole pelkän rahan tavoitteluun järjestetty organisaatio, luuletko todella että Greer on yksin masinoinut tämän kaiken, omien intressiensä tarpeeseen?
- katsonut,joten
en tiedä missä yhteydessä ja mielialassa on nuo
laukonut..
-levitoin kadun ylitse..niin no,itse olen kulkenut
"pää pilvissä",kun olen oikein onnellisella päällä ollut
(kaikkea se rakkaus teettää) :).
-en tiedä,eikä kiinnostakkaan..otetaan esimerkki
nyt ihan muualta..pitäisi oikeudessa todistaa että
vastapuoli oli syypää kolariin,ketä silloin
kiinnostaa se olisivatko Kajaanista vai Juvalta
kotoisin..
Tietämättömänä koko videon sisällöstä jätän naputtelun aiheesta ainakin toistaiseksi.
K.
siis nyt- Päpipöö
Todellakin ja ihan kybällä Greer on ihan pöpipää!
- tomdelonge
Greeristä en tiedä mutta Tom Delonge osoittautui tietävänsä kaikennäköistä JRE podcastissa youtubessa.
- En-ole-obotti
oot tutkinu YouTuubee ja kaikkee... veikkaan, että sulla oo ees tommosia NiteVision.. -mitään?
- Nobot
jatkaa... -> Luuserit: Oisko kiva nähä ihkaOigee Ufo?
Joo nii... Ei muuten tuu tapahtummaan. Ja Kuin, kukaan sano mittään, kun niss vitun katteellisia, jos Joku on muka nähny, niin vaste on: EEEEIiiih. Ei kukaan voi.
Kiva ollu katella teijjän juu-ei -juttujanne - vai usokko vaiko etkö uso? lol luuserit, kun uskotte, että jotenkiin voisitte vaikuttaa siihen... ha haa- Alfons__Andro__
Se on vaan niin, jotta Andromean kevyet tiedustelualukset ovat oikeita uhmoja !
- fhfg.fg
Netflixissä on katsottavissa uusi dokumenttielokuva nimeltään "Unacknowledged", jossa Steven Greerillä on pääosa. Mielestäni elokuvan mielenkiintoisinta antia on vapaaenergiaa käsittelevä osio, jossa esitetään väite, että vapaaenergia-teknologia on ollut todellisuutta jo pitkään. Ja jos
nyt oikein muistan niin ko. dokumenttielokuvassa kerrottiin, että kahvikupillinen mitä tahansa ainetta - tai ilmaakin - voi antaa niin paljon energiaa, että sillä voisi kiehauttaa kaikki maapallon meret. - Anonyymi
Full Disclosure!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81672- 891165
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1171157Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51963Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63864Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli193796Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253746- 81743
- 35689
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653