Kertokaa vinkkejä, missä Grazissa kannattaa shoppailla.
Grazin
1
375
Vastaukset
- Itävaltalainen
Moi!
Tällä kohta kaksi vuotta asunut ja voin sanoa, että shoppaaminen ei ole helpoin tehtävä :)
Kuitenkin, mitä olen oppinut lyhyesti:
-Herrengasse (Hauptplatzin ja Jakominiplatzin välinen katu) on täynnä vaatekauppoja joka makuun.
-Citypark (kuulostaa puistolta, on kuitenkin ostoskeskus), sinne pääsee bussilla numero 35 (luulen ainakin, kuitenkin Jakominiplatzilta bussi, jossa lukee Citypark)
-Murpark, upouusi ostoskeskus, jossa en ole itsekään käynyt, kuulemma hyvä. Sinne pääsee ratikalla numero 4 suuntaan Andritz. Vika pysäkki.
Noin yleisesti, täällä on pikkuliikkeitä paljon ja täällä panostetaan yksilöllisyyteen, semmoisia paikkoja kuten Anttila tai Prisma en ole nähnyt ainuttakaan täällä.
Toivottavasti shoppailu onnistuu! Mukavaa kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882