NO NIIN JA PIENI KEVENNYS NÄIN

perjantain ratoksi

Nainen näki kaupassa laitteen,
jossa luki:
Automaattinen hinnoittelija.
Laittoi kojeen päälle
kenkäparin ja välittömästi
kone ilmoitti:
"Naisten kengät,koko 37,75 euroa".
Kokeili uudelleen ja taas:
"käsilaukku,nahkaa,100 euroa".
Nainen vilkaisi ympärilleen,
kiskaisi housut alas ja istui
laitteen päälle,
Vastaus:
"Rämemajava,tapaturmaisesti
kuollut, tuote arvoton. ;)

10

11791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipäs nyt siellä yhtään...alihinnoitella..

    • täysin pimee

      yhtään tästä ja tietysti sen ymmärrän että on erilaisia kirjoittajia.

      • sitä voikkaan

        ymmärtää jos kirjoittaja käyttää vääriä nimiä.
        Sehän on nutria,joko ymmärsit?


    • animattiN

      oliko tämä mielestäsi hyväkin vitsi. No toivottavasti eteesi ei tule rämemajavaa tai et itse omista sellaista. :/

    • että nimitetään

      sitä tästä alkaen rämemajavaksi!
      Ihan vain tosikkojen kiusalla.

      • jotain vielä jäljellä!

        lopullisesti tämä palsta!


    • että nimitetään *

      sitä tästä alkaen rämemajavaksi!
      Ihan vain tosikkojen kiusalla.

      • en mä...

        oikein tajua jos ei huumoria kestä joku, eihän tuo voikkaan totta olla, jonkun keksimä juttu.


      • ottavat
        en mä... kirjoitti:

        oikein tajua jos ei huumoria kestä joku, eihän tuo voikkaan totta olla, jonkun keksimä juttu.

        kaiken todesta. Tämänkin.
        Kyllä se muuten on oikeasti tapahtunut.
        Kuulin naapurilta.


    • humorman

      Olipa kerran mies joka osasi tunnistaa eläimen turkkeja side silmillä.Mies kertoi jutun kavereille ja nämä päättivät kokeilla osaako hän todella tehdä sen.No kaveri laittoi siteen silmille ja alkoi tunnistaa kavereiden tuomia turkkeja.Ensimmäisen turkin mies tunnisti.-Turkki ammuttu Kangaksella 82 isokaliberisella aseella.Seuraavaksi tuli rusakon turkki,josta seuraava lausunto.-Rusakon turkki,ammuttu Soinninkylässä pienikaliiberisella aseella.Tämän jälkeen kaverit alkoi tuoda hänelle tyrkkeja ja hän tunnisti kaikki niistä.Illan mittaan mestaritunnistaja otti muutaman ryypyn ja tuli melkoiseen humalaan.Seuraavana aamuna kun hän heräsi,hänellä oli kauhea mustelma silmässä ja kysyi vaimoltaan mustelman syytä.Vaimo vastasi,että oli tehnyt sen itse ja mies kysyi miksi oli lyönyt häntä.Vaimo vastasi:-Kun tulimme kotiin tungit käden haarojeni väliin ja sanoit:Vienamilainen vesirotta tapettu kirveellä,arvo vähäpätöinen.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1002
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe