Palstan väärinkäyttäjät

ja urputtajat

Nimimerkit Monata ja HJH voisi bannata tältä palstalta arvostelemasta. Taitaa olla sama henkilö asialla kellonajasta päätellen.
Kumma kun ei äidit ja isät saa rauhassa kertoa lasten "höpötyksiä", kun on jo tosikot ja lapsettomat arvostelemassa. No, ihmisiä on erilaisia, toisille on suotu huumorintajua, toisille ei.

6

1194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi-72hki

      samaa mieltä!
      On lapsellista,tökeröä ja sairasta arvostella sekä haukkua kun äidit ja isät tänne kertovat lastensa hauskoja juttuja!!
      En tiedä onko kyseessä sama henkilö vai ei mutta tekstistä päätellen kyseessä teini joka ei ole vielä saanut kokea vanhemmuuden iloa ja onnea.
      Meitä tosiaankin on moneen junaan mutta heillekin ja kaikille oikein mukavaa perjantai-illan loppua;)))

    • asiaakin

      Tällä palstalla on oikeasti aitoa asiaa ja ketkelmia perheen asioista, niitä naurun hetkiä.

      Eihän kaikkia aina huvita samat asiat, mutta täältä löytyy iloa ja lasten oivalluksia. Ei vain sitä "mun muksu osaa ja meillä menee hyvin"-osastoa

      • blondi-72hki

        ja se pitäisi meidän kaikkien myös hyväksyä ilman ilkeitä kommentteja.


      • kylakauppias
        blondi-72hki kirjoitti:

        ja se pitäisi meidän kaikkien myös hyväksyä ilman ilkeitä kommentteja.

        Moi Blondi-72 Hki, ajattelin vaan, että selatessani vanhempia viestejä huomasin, että tällä palstalla on suoranaista kiusaamista ollut sinua kohtaan, kun yritätä kertoa jotain, on seurauksena haukut ja täystyrmäys. En usko että kyseessä on olleet aikuiset naiset, joten älä välitä. Jotenkin tuntuu pahalta, jos ovatkin aikuisia, että onko suomalainen nainen noin "susi" toiselle, kateellinen juorupakkaus, en halua uskoa. Ilkeily ja syrjintä kuuluu minusta tuonne ala-asteen pihan perukoille (eikä sinnekkään välttämättä), josta sitten kasvetaan ylös ihan itsestään. Tasapainoinen ja terveellä itsetunnolla varustettu ihminen kyllä pystyy suodattamaan ja antamaan "anteeksi" vaikka joskus toisen ihmisen kommentti olisikin hänen mielestään "tylsä" tai "väärä".
        Uskon että tälläkin palstalla se "hiljainen enemmistö" oikeasti haluaa lukea lasten kommelluksia, enemmän tai vähemmän arkisia. Minä ainakin luen mielelläni myös sinun viestejä. Jatka siis kirjoittelua kateellisista(?) ja muista kireäpipoisista välittämättä.
        Hyvää kevättä ja siunausta kaikille tasapuolisesti.


      • blondi-72hki
        kylakauppias kirjoitti:

        Moi Blondi-72 Hki, ajattelin vaan, että selatessani vanhempia viestejä huomasin, että tällä palstalla on suoranaista kiusaamista ollut sinua kohtaan, kun yritätä kertoa jotain, on seurauksena haukut ja täystyrmäys. En usko että kyseessä on olleet aikuiset naiset, joten älä välitä. Jotenkin tuntuu pahalta, jos ovatkin aikuisia, että onko suomalainen nainen noin "susi" toiselle, kateellinen juorupakkaus, en halua uskoa. Ilkeily ja syrjintä kuuluu minusta tuonne ala-asteen pihan perukoille (eikä sinnekkään välttämättä), josta sitten kasvetaan ylös ihan itsestään. Tasapainoinen ja terveellä itsetunnolla varustettu ihminen kyllä pystyy suodattamaan ja antamaan "anteeksi" vaikka joskus toisen ihmisen kommentti olisikin hänen mielestään "tylsä" tai "väärä".
        Uskon että tälläkin palstalla se "hiljainen enemmistö" oikeasti haluaa lukea lasten kommelluksia, enemmän tai vähemmän arkisia. Minä ainakin luen mielelläni myös sinun viestejä. Jatka siis kirjoittelua kateellisista(?) ja muista kireäpipoisista välittämättä.
        Hyvää kevättä ja siunausta kaikille tasapuolisesti.

        suuri kivi sydämeltäni ja jatkan kyllä heti kun vain jotain juttua taas kuulen ja mieleeni jää;O)))))


    • pekka-63

      olen jo monessa ollut mukana niin sanotusti mutta samaa mieltä kyläkauppiaan kanssa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe