Palstan väärinkäyttäjät

ja urputtajat

Nimimerkit Monata ja HJH voisi bannata tältä palstalta arvostelemasta. Taitaa olla sama henkilö asialla kellonajasta päätellen.
Kumma kun ei äidit ja isät saa rauhassa kertoa lasten "höpötyksiä", kun on jo tosikot ja lapsettomat arvostelemassa. No, ihmisiä on erilaisia, toisille on suotu huumorintajua, toisille ei.

6

1113

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi-72hki

      samaa mieltä!
      On lapsellista,tökeröä ja sairasta arvostella sekä haukkua kun äidit ja isät tänne kertovat lastensa hauskoja juttuja!!
      En tiedä onko kyseessä sama henkilö vai ei mutta tekstistä päätellen kyseessä teini joka ei ole vielä saanut kokea vanhemmuuden iloa ja onnea.
      Meitä tosiaankin on moneen junaan mutta heillekin ja kaikille oikein mukavaa perjantai-illan loppua;)))

    • asiaakin

      Tällä palstalla on oikeasti aitoa asiaa ja ketkelmia perheen asioista, niitä naurun hetkiä.

      Eihän kaikkia aina huvita samat asiat, mutta täältä löytyy iloa ja lasten oivalluksia. Ei vain sitä "mun muksu osaa ja meillä menee hyvin"-osastoa

      • blondi-72hki

        ja se pitäisi meidän kaikkien myös hyväksyä ilman ilkeitä kommentteja.


      • kylakauppias
        blondi-72hki kirjoitti:

        ja se pitäisi meidän kaikkien myös hyväksyä ilman ilkeitä kommentteja.

        Moi Blondi-72 Hki, ajattelin vaan, että selatessani vanhempia viestejä huomasin, että tällä palstalla on suoranaista kiusaamista ollut sinua kohtaan, kun yritätä kertoa jotain, on seurauksena haukut ja täystyrmäys. En usko että kyseessä on olleet aikuiset naiset, joten älä välitä. Jotenkin tuntuu pahalta, jos ovatkin aikuisia, että onko suomalainen nainen noin "susi" toiselle, kateellinen juorupakkaus, en halua uskoa. Ilkeily ja syrjintä kuuluu minusta tuonne ala-asteen pihan perukoille (eikä sinnekkään välttämättä), josta sitten kasvetaan ylös ihan itsestään. Tasapainoinen ja terveellä itsetunnolla varustettu ihminen kyllä pystyy suodattamaan ja antamaan "anteeksi" vaikka joskus toisen ihmisen kommentti olisikin hänen mielestään "tylsä" tai "väärä".
        Uskon että tälläkin palstalla se "hiljainen enemmistö" oikeasti haluaa lukea lasten kommelluksia, enemmän tai vähemmän arkisia. Minä ainakin luen mielelläni myös sinun viestejä. Jatka siis kirjoittelua kateellisista(?) ja muista kireäpipoisista välittämättä.
        Hyvää kevättä ja siunausta kaikille tasapuolisesti.


      • blondi-72hki
        kylakauppias kirjoitti:

        Moi Blondi-72 Hki, ajattelin vaan, että selatessani vanhempia viestejä huomasin, että tällä palstalla on suoranaista kiusaamista ollut sinua kohtaan, kun yritätä kertoa jotain, on seurauksena haukut ja täystyrmäys. En usko että kyseessä on olleet aikuiset naiset, joten älä välitä. Jotenkin tuntuu pahalta, jos ovatkin aikuisia, että onko suomalainen nainen noin "susi" toiselle, kateellinen juorupakkaus, en halua uskoa. Ilkeily ja syrjintä kuuluu minusta tuonne ala-asteen pihan perukoille (eikä sinnekkään välttämättä), josta sitten kasvetaan ylös ihan itsestään. Tasapainoinen ja terveellä itsetunnolla varustettu ihminen kyllä pystyy suodattamaan ja antamaan "anteeksi" vaikka joskus toisen ihmisen kommentti olisikin hänen mielestään "tylsä" tai "väärä".
        Uskon että tälläkin palstalla se "hiljainen enemmistö" oikeasti haluaa lukea lasten kommelluksia, enemmän tai vähemmän arkisia. Minä ainakin luen mielelläni myös sinun viestejä. Jatka siis kirjoittelua kateellisista(?) ja muista kireäpipoisista välittämättä.
        Hyvää kevättä ja siunausta kaikille tasapuolisesti.

        suuri kivi sydämeltäni ja jatkan kyllä heti kun vain jotain juttua taas kuulen ja mieleeni jää;O)))))


    • pekka-63

      olen jo monessa ollut mukana niin sanotusti mutta samaa mieltä kyläkauppiaan kanssa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe