Nimimerkit Monata ja HJH voisi bannata tältä palstalta arvostelemasta. Taitaa olla sama henkilö asialla kellonajasta päätellen.
Kumma kun ei äidit ja isät saa rauhassa kertoa lasten "höpötyksiä", kun on jo tosikot ja lapsettomat arvostelemassa. No, ihmisiä on erilaisia, toisille on suotu huumorintajua, toisille ei.
Palstan väärinkäyttäjät
6
1194
Vastaukset
- blondi-72hki
samaa mieltä!
On lapsellista,tökeröä ja sairasta arvostella sekä haukkua kun äidit ja isät tänne kertovat lastensa hauskoja juttuja!!
En tiedä onko kyseessä sama henkilö vai ei mutta tekstistä päätellen kyseessä teini joka ei ole vielä saanut kokea vanhemmuuden iloa ja onnea.
Meitä tosiaankin on moneen junaan mutta heillekin ja kaikille oikein mukavaa perjantai-illan loppua;))) - asiaakin
Tällä palstalla on oikeasti aitoa asiaa ja ketkelmia perheen asioista, niitä naurun hetkiä.
Eihän kaikkia aina huvita samat asiat, mutta täältä löytyy iloa ja lasten oivalluksia. Ei vain sitä "mun muksu osaa ja meillä menee hyvin"-osastoa- blondi-72hki
ja se pitäisi meidän kaikkien myös hyväksyä ilman ilkeitä kommentteja.
- kylakauppias
blondi-72hki kirjoitti:
ja se pitäisi meidän kaikkien myös hyväksyä ilman ilkeitä kommentteja.
Moi Blondi-72 Hki, ajattelin vaan, että selatessani vanhempia viestejä huomasin, että tällä palstalla on suoranaista kiusaamista ollut sinua kohtaan, kun yritätä kertoa jotain, on seurauksena haukut ja täystyrmäys. En usko että kyseessä on olleet aikuiset naiset, joten älä välitä. Jotenkin tuntuu pahalta, jos ovatkin aikuisia, että onko suomalainen nainen noin "susi" toiselle, kateellinen juorupakkaus, en halua uskoa. Ilkeily ja syrjintä kuuluu minusta tuonne ala-asteen pihan perukoille (eikä sinnekkään välttämättä), josta sitten kasvetaan ylös ihan itsestään. Tasapainoinen ja terveellä itsetunnolla varustettu ihminen kyllä pystyy suodattamaan ja antamaan "anteeksi" vaikka joskus toisen ihmisen kommentti olisikin hänen mielestään "tylsä" tai "väärä".
Uskon että tälläkin palstalla se "hiljainen enemmistö" oikeasti haluaa lukea lasten kommelluksia, enemmän tai vähemmän arkisia. Minä ainakin luen mielelläni myös sinun viestejä. Jatka siis kirjoittelua kateellisista(?) ja muista kireäpipoisista välittämättä.
Hyvää kevättä ja siunausta kaikille tasapuolisesti. - blondi-72hki
kylakauppias kirjoitti:
Moi Blondi-72 Hki, ajattelin vaan, että selatessani vanhempia viestejä huomasin, että tällä palstalla on suoranaista kiusaamista ollut sinua kohtaan, kun yritätä kertoa jotain, on seurauksena haukut ja täystyrmäys. En usko että kyseessä on olleet aikuiset naiset, joten älä välitä. Jotenkin tuntuu pahalta, jos ovatkin aikuisia, että onko suomalainen nainen noin "susi" toiselle, kateellinen juorupakkaus, en halua uskoa. Ilkeily ja syrjintä kuuluu minusta tuonne ala-asteen pihan perukoille (eikä sinnekkään välttämättä), josta sitten kasvetaan ylös ihan itsestään. Tasapainoinen ja terveellä itsetunnolla varustettu ihminen kyllä pystyy suodattamaan ja antamaan "anteeksi" vaikka joskus toisen ihmisen kommentti olisikin hänen mielestään "tylsä" tai "väärä".
Uskon että tälläkin palstalla se "hiljainen enemmistö" oikeasti haluaa lukea lasten kommelluksia, enemmän tai vähemmän arkisia. Minä ainakin luen mielelläni myös sinun viestejä. Jatka siis kirjoittelua kateellisista(?) ja muista kireäpipoisista välittämättä.
Hyvää kevättä ja siunausta kaikille tasapuolisesti.suuri kivi sydämeltäni ja jatkan kyllä heti kun vain jotain juttua taas kuulen ja mieleeni jää;O)))))
- pekka-63
olen jo monessa ollut mukana niin sanotusti mutta samaa mieltä kyläkauppiaan kanssa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592