Mitä mieltä olette nimestä Joosa?
Tiedän että se esiintyy saarioisten mainoksessa mutta olemme tykästyneet nimeen ja olisimme mahdollisesti antamassa pojalle kyseisen nimen.
Sisarukset: Nooa ja Essi
Joosa
10
1338
Vastaukset
- Nimetön
joosasta tulee niin varmasti joosatoosa...
- -joosa-
Nooan ja Essin kaveriksi sopii kyllä hyvin tuo Joosa.. vaikken nimestä niin pidäkään.
- eve 2
-joosa- kirjoitti:
Nooan ja Essin kaveriksi sopii kyllä hyvin tuo Joosa.. vaikken nimestä niin pidäkään.
passaa hyvinkin
- kukkakimppu
Joosua?
Olisi vanhatestamentillinen kuten Nooakin. - sohvi
Josa < Joosa
Kiinostaako?- ap.
Tuo Josa kuulostaa aika hauskalta, laitetaan harkintaan. =)
- kaunisnainen3
Jose mitäs pidät ?
Joosa < Josa parempi - hmm..
Saarioisten mainoksesta tulee ihan mieleen et Joosa olis tytön nimi, taitaa tulla mulla Roosa mieleen..(!?)
Mutta nyt kun tätä luin ni aloin miettiä et tuleekohan nimi tytölle vai pojalle (Tunnustan, luin aloittajan viestin huolimattomasti). Nimestä tulee mieleen myös Juuso, minulle ainakin.
Nimi on kiva, mut kannatta oikeesti miettiä haluaako lapselle sellaisen nimen jonka kanssa voi tulla väärin käsityksiä.
Onhan toki muitakin nimiä jotka sopii molemmille sukupuolille.. - Joosan iskä
Tämä Saarioistenkn mainoksessa mainittu Joosa on nyt 8 -vuotias miehen alku. Juuri äsken kyseli, että montako Joosaa mahtaa olla Suomessa ja lukuhan näytti olevan 33. Google sitten ohjasi tänne ja päätin vastata tähän ketjuun.
- Gsjakakdfm
Mun nimi on Josa ja olen nainen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181578- 771258
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351257- 501056
- 61802
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten199770Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78742- 29724
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65620