Joosa

Mitä mieltä olette nimestä Joosa?

Tiedän että se esiintyy saarioisten mainoksessa mutta olemme tykästyneet nimeen ja olisimme mahdollisesti antamassa pojalle kyseisen nimen.

Sisarukset: Nooa ja Essi
101374
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

joosasta tulee niin varmasti joosatoosa...

Äänestä
  • Nooan ja Essin kaveriksi sopii kyllä hyvin tuo Joosa.. vaikken nimestä niin pidäkään.

Äänestä

• -joosa- kirjoitti:

Nooan ja Essin kaveriksi sopii kyllä hyvin tuo Joosa.. vaikken nimestä niin pidäkään.

passaa hyvinkin

Äänestä

Joosua?
Olisi vanhatestamentillinen kuten Nooakin.

Äänestä

Josa < Joosa
Kiinostaako?

Äänestä
  • Tuo Josa kuulostaa aika hauskalta, laitetaan harkintaan. =)

Äänestä

Jose mitäs pidät ?
Joosa < Josa parempi

Äänestä

Saarioisten mainoksesta tulee ihan mieleen et Joosa olis tytön nimi, taitaa tulla mulla Roosa mieleen..(!?)

Mutta nyt kun tätä luin ni aloin miettiä et tuleekohan nimi tytölle vai pojalle (Tunnustan, luin aloittajan viestin huolimattomasti). Nimestä tulee mieleen myös Juuso, minulle ainakin.

Nimi on kiva, mut kannatta oikeesti miettiä haluaako lapselle sellaisen nimen jonka kanssa voi tulla väärin käsityksiä.

Onhan toki muitakin nimiä jotka sopii molemmille sukupuolille..

Äänestä

Tämä Saarioistenkn mainoksessa mainittu Joosa on nyt 8 -vuotias miehen alku. Juuri äsken kyseli, että montako Joosaa mahtaa olla Suomessa ja lukuhan näytti olevan 33. Google sitten ohjasi tänne ja päätin vastata tähän ketjuun.

Äänestä

Mun nimi on Josa ja olen nainen :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

=saarioinen kirjoitti:

Mitä mieltä olette nimestä Joosa?

Tiedän että se esiintyy saarioisten mainoksessa mutta olemme tykästyneet nimeen ja olisimme mahdollisesti antamassa pojalle kyseisen nimen.

Sisarukset: Nooa ja Essi

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu