Mitä mieltä olette nimestä Joosa?
Tiedän että se esiintyy saarioisten mainoksessa mutta olemme tykästyneet nimeen ja olisimme mahdollisesti antamassa pojalle kyseisen nimen.
Sisarukset: Nooa ja Essi
Joosa
10
1370
Vastaukset 10
- Nimetön
joosasta tulee niin varmasti joosatoosa...
- -joosa-
Nooan ja Essin kaveriksi sopii kyllä hyvin tuo Joosa.. vaikken nimestä niin pidäkään.
- eve 2
-joosa- kirjoitti:
Nooan ja Essin kaveriksi sopii kyllä hyvin tuo Joosa.. vaikken nimestä niin pidäkään.
passaa hyvinkin
- kukkakimppu
Joosua?
Olisi vanhatestamentillinen kuten Nooakin. - sohvi
Josa < Joosa
Kiinostaako?- ap.
Tuo Josa kuulostaa aika hauskalta, laitetaan harkintaan. =)
- kaunisnainen3
Jose mitäs pidät ?
Joosa < Josa parempi - hmm..
Saarioisten mainoksesta tulee ihan mieleen et Joosa olis tytön nimi, taitaa tulla mulla Roosa mieleen..(!?)
Mutta nyt kun tätä luin ni aloin miettiä et tuleekohan nimi tytölle vai pojalle (Tunnustan, luin aloittajan viestin huolimattomasti). Nimestä tulee mieleen myös Juuso, minulle ainakin.
Nimi on kiva, mut kannatta oikeesti miettiä haluaako lapselle sellaisen nimen jonka kanssa voi tulla väärin käsityksiä.
Onhan toki muitakin nimiä jotka sopii molemmille sukupuolille.. - Joosan iskä
Tämä Saarioistenkn mainoksessa mainittu Joosa on nyt 8 -vuotias miehen alku. Juuri äsken kyseli, että montako Joosaa mahtaa olla Suomessa ja lukuhan näytti olevan 33. Google sitten ohjasi tänne ja päätin vastata tähän ketjuun.
- Gsjakakdfm
Mun nimi on Josa ja olen nainen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34482- 23468
- 37433
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70425Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52399Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44399- 18393