Mitä mieltä olette nimestä Joosa?
Tiedän että se esiintyy saarioisten mainoksessa mutta olemme tykästyneet nimeen ja olisimme mahdollisesti antamassa pojalle kyseisen nimen.
Sisarukset: Nooa ja Essi
Joosa
10
1336
Vastaukset
- Nimetön
joosasta tulee niin varmasti joosatoosa...
- -joosa-
Nooan ja Essin kaveriksi sopii kyllä hyvin tuo Joosa.. vaikken nimestä niin pidäkään.
- eve 2
-joosa- kirjoitti:
Nooan ja Essin kaveriksi sopii kyllä hyvin tuo Joosa.. vaikken nimestä niin pidäkään.
passaa hyvinkin
- kukkakimppu
Joosua?
Olisi vanhatestamentillinen kuten Nooakin. - sohvi
Josa < Joosa
Kiinostaako?- ap.
Tuo Josa kuulostaa aika hauskalta, laitetaan harkintaan. =)
- kaunisnainen3
Jose mitäs pidät ?
Joosa < Josa parempi - hmm..
Saarioisten mainoksesta tulee ihan mieleen et Joosa olis tytön nimi, taitaa tulla mulla Roosa mieleen..(!?)
Mutta nyt kun tätä luin ni aloin miettiä et tuleekohan nimi tytölle vai pojalle (Tunnustan, luin aloittajan viestin huolimattomasti). Nimestä tulee mieleen myös Juuso, minulle ainakin.
Nimi on kiva, mut kannatta oikeesti miettiä haluaako lapselle sellaisen nimen jonka kanssa voi tulla väärin käsityksiä.
Onhan toki muitakin nimiä jotka sopii molemmille sukupuolille.. - Joosan iskä
Tämä Saarioistenkn mainoksessa mainittu Joosa on nyt 8 -vuotias miehen alku. Juuri äsken kyseli, että montako Joosaa mahtaa olla Suomessa ja lukuhan näytti olevan 33. Google sitten ohjasi tänne ja päätin vastata tähän ketjuun.
- Gsjakakdfm
Mun nimi on Josa ja olen nainen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk774088Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n262220Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj381995Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361334- 281243
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111063Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit73891Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43889Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup30764- 40761