Mitä mieltä olette nimestä Joosa?
Tiedän että se esiintyy saarioisten mainoksessa mutta olemme tykästyneet nimeen ja olisimme mahdollisesti antamassa pojalle kyseisen nimen.
Sisarukset: Nooa ja Essi
Joosa
10
1368
Vastaukset
- Nimetön
joosasta tulee niin varmasti joosatoosa...
- -joosa-
Nooan ja Essin kaveriksi sopii kyllä hyvin tuo Joosa.. vaikken nimestä niin pidäkään.
- eve 2
-joosa- kirjoitti:
Nooan ja Essin kaveriksi sopii kyllä hyvin tuo Joosa.. vaikken nimestä niin pidäkään.
passaa hyvinkin
- kukkakimppu
Joosua?
Olisi vanhatestamentillinen kuten Nooakin. - sohvi
Josa < Joosa
Kiinostaako?- ap.
Tuo Josa kuulostaa aika hauskalta, laitetaan harkintaan. =)
- kaunisnainen3
Jose mitäs pidät ?
Joosa < Josa parempi - hmm..
Saarioisten mainoksesta tulee ihan mieleen et Joosa olis tytön nimi, taitaa tulla mulla Roosa mieleen..(!?)
Mutta nyt kun tätä luin ni aloin miettiä et tuleekohan nimi tytölle vai pojalle (Tunnustan, luin aloittajan viestin huolimattomasti). Nimestä tulee mieleen myös Juuso, minulle ainakin.
Nimi on kiva, mut kannatta oikeesti miettiä haluaako lapselle sellaisen nimen jonka kanssa voi tulla väärin käsityksiä.
Onhan toki muitakin nimiä jotka sopii molemmille sukupuolille.. - Joosan iskä
Tämä Saarioistenkn mainoksessa mainittu Joosa on nyt 8 -vuotias miehen alku. Juuri äsken kyseli, että montako Joosaa mahtaa olla Suomessa ja lukuhan näytti olevan 33. Google sitten ohjasi tänne ja päätin vastata tähän ketjuun.
- Gsjakakdfm
Mun nimi on Josa ja olen nainen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482