Mistähän hiivatista saisi arcane companionin kirjana??
Rolemaster
4
1666
Vastaukset
- Mutta mutta
Jos käytät jotain vertaisverkkoa. Imentään vaan.
Muilta osin voi olla *vaikeaa* löytää, ehkä jostain roolipelit.netin tai majatalo.orgin kauppapalstoilta vois kysellä?- tässä vain
että minkälainen taistelusysteemi asemestarissa on,KERPissä on mielestä aika huono koska vuoro on 10 sekunnin mittainen ja voit siinä ajassa hyökatä vain kerran???minusta se on liian pitkä aika yhdelle toiminnolle/hyökkäykselle.
- Isvinddalen
tässä vain kirjoitti:
että minkälainen taistelusysteemi asemestarissa on,KERPissä on mielestä aika huono koska vuoro on 10 sekunnin mittainen ja voit siinä ajassa hyökatä vain kerran???minusta se on liian pitkä aika yhdelle toiminnolle/hyökkäykselle.
10 s on pitkä aika, mutta siinähän on otettu huomioon vastustajan puolustustoimet ja "paikan etsiminen". Ei kukaan järkevä lähitaistelija ryhdy harkitsemattomaan hyökkäykseen. Jos lähtee, niin se tulisi huomioida bonuksina vastustajalle. RoleMaster ainakin on sen verran vapaa systeemi, että antaa tähän mahdollisuuden, jos itse niin haluaa.
Kerp on vedetty ihan suoraan RoleMasterista (muutoksin toki). Itse omistan ensimmäisen RM-pakettiversion ja muutamat Companionit, Treasures&Creaturesin päälle. Peluutin joskus Tolkienin maailmassa käyttäen hyväksi kerpin moduleita. Yleistä? Luulisin niin koska maailma on rakennettu valmiiksi, ja seikkailuita löytyy kaupallisestikin.
- Isvinddalen
Olen yrittänyt kanssa etsiä Keski-Maan Valtiaat II ja III-osia jos niitä on joku yleensäkään missään koskaan nähnyt. Iron Crownin Enterprisen sivuilta saattaisi löytyä tietoa Arcane Companionista? Muutkin Companionit on saatavissa, joten miksei sekin.. Ajattelin hommata sen saman, mutta koska en enää pelitä, nuo on haaveissa vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945