Onko kenelläkään kokemuksia Olympus E-400 -digijärkkäristä?
E 400
3
982
Vastaukset
- koettua
Itse ostin kyseisen kameran vuodenvaihteessa. Mukaan tulivat molemmat kittioptiikat (vastaavat perinteisiä optiikkoja 28-300 mm). Lisäksi ostin 35mm makron, jonka kuvaussuhde on 1:1. Kenno on kooltaan puolet täysikokoisesta, joten 1:1 vastaa runsaan 2 cm aluetta. Testeissä optiikat ovat olleet hyviä (parempia kuin muiden kittioptiikat ja makro erittäin hyvä).
Kameran etuna on keveys, joka korostuu varsinkin pitkien optiikoiden kanssa. Vastaavasti pienen kennon takia kohina näkyy suurilla herkkyyksillä. Kohinan voi kuitenkin poistaa esim. ohjelmalla noise ninja, koska kamera säilyttää suurillakin herkkyyksillä yksityiskohdat.
Jos jaksat odottaa keskikesään, niin kamerasta on tulossa malli E510, jossa on sisäinen kuvanvakaaja ja jatkuva kuvan näyttö LCD ruudussa.
Nämä ovat juuri ne ominaisuudet, joita itse kaipaisin (ruutunäyttöä varsinkin lähikuvauksessa).
Olympuksessa on ainoa toimiva pölynpoisto kennolta (muut eivät testeissä ole toimineet). Tämäkin on merkittävä ominaisuus. Optiikkaa on niukahkosti tarjolla, mutta kesällä Olympukselta tulee uutta telepään optiikkaa. Laajakuvapuolta on jo nyt hyvin tarjolla. Optiikka ei ole laatuunsa nähden kallista (testitulokset olleet hyviä). - n-orsu
Kaverilla on tää e400, itsellä e500. Näissä ei kläytön puolesta ole melkein mitään eroa, e400 on vaan kevyempi...
Kuulemma tosi hyvä ja helppokäyttöinen. - Jassuihq
Moikka.
Miten saa muuten zoomattua muuten kun siitä putkesta? vai saako siitä muuten??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889