SPÄDÄM

scarabaeus

Olipa kerran vikkelästi vilistelevät sormet,
jotka eivät pysyneet paikoillaan.
Ne halusivat napu-napu-
naputella jatkonovelleja.

SPÄDÄM!

Tuossa jatkonovellissa Linja-auto
meni eilen näköjään vähän sukset enemmänkin ristiin,
ja minulla on nyt nokka SOLMUSSA,
siispä kirjoitin nyt selvennykseksi kaikille tämän tekstin:

Keräsin tähän Teille lukijoille tiedoksi,
sillä väärinkäsitysten välttämiseksi haluan selventää, että:
en käytä koskaan mitään muuta nimimerkkiä
Jatkonovellit-, Kirjailijanalut-, Runo- ja Rakkausruno- palstoilla
kuin vain ja ainoastaan

scarabaeus

Tässä jatkonovelleja,
joihin jollakin osuudella olen osallistunut täällä Jatkonovellit palstalla,
ja suurin osahan on näistäkin jo pudonnut listalta pois.

Palkkamurha
Inspiraatio
Keskustelija
Helvetin enkeli
Käytävä
Jack Spencerin seikkailut
Pako osa 1.
Pako osa 2.
Miten tulla
Arnie Greed
Kerrankin kunnon ohjelmaa
Pää
Heikki ja Kaija
Vimmastunut ähmäkuhnuri
Frank Marlowe
Köllin ja Purskin seikkailut
Kiusaaja
Nadian salaisuus
Alkoholistin siippa
Daniel Rocher
Tappolista
Kadonnutta aikapoikaa etsimässä
Faaraon kirous
Kieroa peliä Sao Paulossa
Keskiyön hetkellä
Kosto
Linja-auto

Onko kaikki minun ja muidenkin tekstiosuudet näissä sitten päin W****A ?

Minä olen itse asiassa sitä mieltä, että näistähän joku älypää saisi jo vaikka minkälaisen väitöskirjan kovilla tai pehmeillä kansilla. Ihan miten vaan... sillä jotkut näistä stooreista ovat ihan älyttömän... sanonko mä mitä ! ! ! - Siis...
TAIDETTA.
Enkä mä nyt tarkoita omia tekstejäni vaan kaikkien muiden osallistujien myös. Joissakin näissä jatkojutuissa on ollut melkomoinen jyrinä päällä niiden syntymisessä. Ilotulitus.

Ilo kirjoittaa.

Nyt kun nopeasti kävin läpi täällä olevia, niin esimerkiksi seuraavat ovat minun mielestäni todella hienoja tekstejä, sellaista tajunnanvirtaa, johon minä en ikävä kyllä edes pysty, vihreänä sitten vain lueskelen niitä. Enkä suinkaan tarkoita, että nämä olisivat sellaisia valmiita jatkonovelleja, vaan näissä on rutkasti sitä raakaa kirjoittajalle itselleen ”kullanarvoista” tekstiä, juuri sitä ruohonjuuritasoista materiaalia jota jokainen kirjoittaja tarvitsee valmistellessaan kokonaisuutta Grande Finale´en.

Siispä kiitän lähes veret pysäyttävistä lukuelämyksistä mm. seuraavissa:

Seisake
Derevnya
Ruudinkäryä Jackson Creekissä
Kantotyömaa
Kohtaus
Kun juna pysähtyy

¤

Olen aiemmin kirjoittanut tuolla Kirjailijanalut -palstalla, että harjoittelen täällä kirjoittamista. Sitähän se on. Surffailen täällä lukien näitä sekalaisia sepustuksia, ja teksteistä saan sykäyksen toteuttaa jotakin omaa juttua. Usein tarvitsen vain pari kolme sanaa, ja siitä se lähtee, minulle tulee se joillekin ehkä ikuisesti kokematta jäävä käsittämättömän taianomainen lentoonnousu ... lähtö aavoille kuin albatrossi.

Nyt kun nokkani on solmussa, niin aika vaikeaa on katsoa ketään nenänvarttani pitkin!
Pöristelkää ja nauttikaa!

Kirjoittamisiin!

0

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
        Tunteet
        12
        4110
      2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
        Maailman menoa
        82
        2111
      3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
        Maailman menoa
        551
        1677
      4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
        Ikävä
        99
        1415
      5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
        Ikävä
        67
        1137
      6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
        Ikävä
        33
        1048
      7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
        Maailman menoa
        216
        951
      8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
        Ikävä
        60
        893
      9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
        Ikävä
        171
        864
      10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
        Suomalaiset julkkikset
        3
        848
      Aihe