Abarat kirjat

Dram_89

Kuinka moni täällä on lukenut Clive Barkerin kirjasarjaa Abarat?Mikä on mielipide siitä?

Itse olen lukenut molemmat kirjat ja rakastuin nihin täysin.Peittoavat ehkä jopa Harry Potterit minun mielestäni!

Sain jouluna lahjaksi kirjan osa kakkosen, mutten halunnut lukea sitä, koska halusin ensin lukaista ensimmäisenosan, enenkuin lukaisen toisen.Tässä vähänaikaa sitten luin ensimmäisen kirjan ja ihastuin srjaan nin totaallisesti, että jatkoi heti perään toisen lukemista.

Onko täällä muita, jotka ovat pitäneet kyseisestä sarjasta?
Tietääkö kukaan, onko kirjoja tulossa lisää viellä, noiden kahden lisäksi?

5

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sff_guy

      Mun tietääkseni 2 osaa on vielä tulossa ja 3. osa julkaistaan englanninkielisenä tämän vuodena aikana.

      Abarat-sarja on hyvä sarja. Pidän siitä todella paljon. Paljon parempaa kuin H. Potterit.

    • Shecad

      Hyviä!

      Ostatin lahjaksi sisarelleni, mutta luin sen itse ennen häntä (ensimmäisen osan siis).. Ikävä kyllä kakkososaa en ole saanut käsiini, ja se oli kaupassa vielä törkeän kallis!

      Ainoa asia, mikä kirjasarjassa häiritsee on se, että luulen tietäväni osan juonesta jo ykkösosan perusteella =( Toivon, että Mister Barker olisi kuitenkin tehnyt vähemmän ennalta arvattavan, mitä itse tässä vaiheessa oletan.

      Minusta kirjojen luoma maailma on yllättävän värikäs ja erilainen, lisäksi sekin, että päähenkilö on "tästä" maailmasta tuo kirjoihin oman pikantin lisänsä...

      Täytynee lähteä käymään kirjastossa...

      • No minäkin lainasin ekan kirjastosta, mutta aion ostaa sen jossakinvaiheessa itselleni.^_^

        Onnek ikirjastot on keksitty.Sieltä saa lainattua kirjoja, eikä tarvitse ostaa omaksi.XD


      • abarat fani
        Dram_89 kirjoitti:

        No minäkin lainasin ekan kirjastosta, mutta aion ostaa sen jossakinvaiheessa itselleni.^_^

        Onnek ikirjastot on keksitty.Sieltä saa lainattua kirjoja, eikä tarvitse ostaa omaksi.XD

        niin, minä aion ostaa ne itselleni omaksi.. ihan varmana *_* *dreaming*
        aivan varmana ostan omaksi, niin ihania ja mahtavia kirjoja.. niitä tulee neljä, ja elokuvia on suunnittelemassa ekasta ja tokasta yks leffa ja kolmosesta ja nelosesta omat leffansa.. siistii..


    • HGKl

      Kirjoja tulee vielä kaksi, Kry Rising 2017 ja viides ja viimeinen osa sitten joskus. Paljon parempia kuin Potterit, maailma paljon moniulotteisempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe