Abarat kirjat

Dram_89

Kuinka moni täällä on lukenut Clive Barkerin kirjasarjaa Abarat?Mikä on mielipide siitä?

Itse olen lukenut molemmat kirjat ja rakastuin nihin täysin.Peittoavat ehkä jopa Harry Potterit minun mielestäni!

Sain jouluna lahjaksi kirjan osa kakkosen, mutten halunnut lukea sitä, koska halusin ensin lukaista ensimmäisenosan, enenkuin lukaisen toisen.Tässä vähänaikaa sitten luin ensimmäisen kirjan ja ihastuin srjaan nin totaallisesti, että jatkoi heti perään toisen lukemista.

Onko täällä muita, jotka ovat pitäneet kyseisestä sarjasta?
Tietääkö kukaan, onko kirjoja tulossa lisää viellä, noiden kahden lisäksi?

5

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sff_guy

Mun tietääkseni 2 osaa on vielä tulossa ja 3. osa julkaistaan englanninkielisenä tämän vuodena aikana.

Abarat-sarja on hyvä sarja. Pidän siitä todella paljon. Paljon parempaa kuin H. Potterit.

• Shecad

Hyviä!

Ostatin lahjaksi sisarelleni, mutta luin sen itse ennen häntä (ensimmäisen osan siis).. Ikävä kyllä kakkososaa en ole saanut käsiini, ja se oli kaupassa vielä törkeän kallis!

Ainoa asia, mikä kirjasarjassa häiritsee on se, että luulen tietäväni osan juonesta jo ykkösosan perusteella =( Toivon, että Mister Barker olisi kuitenkin tehnyt vähemmän ennalta arvattavan, mitä itse tässä vaiheessa oletan.

Minusta kirjojen luoma maailma on yllättävän värikäs ja erilainen, lisäksi sekin, että päähenkilö on "tästä" maailmasta tuo kirjoihin oman pikantin lisänsä...

Täytynee lähteä käymään kirjastossa...

• No minäkin lainasin ekan kirjastosta, mutta aion ostaa sen jossakinvaiheessa itselleni.^_^

Onnek ikirjastot on keksitty.Sieltä saa lainattua kirjoja, eikä tarvitse ostaa omaksi.XD

• abarat fani
        Dram_89 kirjoitti:

No minäkin lainasin ekan kirjastosta, mutta aion ostaa sen jossakinvaiheessa itselleni.^_^

Onnek ikirjastot on keksitty.Sieltä saa lainattua kirjoja, eikä tarvitse ostaa omaksi.XD

niin, minä aion ostaa ne itselleni omaksi.. ihan varmana *_* *dreaming*
        aivan varmana ostan omaksi, niin ihania ja mahtavia kirjoja.. niitä tulee neljä, ja elokuvia on suunnittelemassa ekasta ja tokasta yks leffa ja kolmosesta ja nelosesta omat leffansa.. siistii..

• HGKl

Kirjoja tulee vielä kaksi, Kry Rising 2017 ja viides ja viimeinen osa sitten joskus. Paljon parempia kuin Potterit, maailma paljon moniulotteisempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 186
      4145
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      99
      3438
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      100
      2766
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      301
      2684
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2366
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      164
      2128
    7. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2070
    8. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      37
      1782
    9. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      8
      1611
    10. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      45
      1143
    Aihe