Hammaslääkäri -vitsejä löydät täältä: http://www.mankeli.com/vitsit/11/
Hammaslääkäri
1
5439
Vastaukset
- Olavi 3
Eräs mies meni hammaslääkäriin,
niin se lääkäri sanoi että sinä tarvitset
tekohampaat. Minä voin antaa ne sinulle.
Niin se hammaslääkäri meni sinne sivuhuoneeseen
ja toi tekohampaat tälle miehelle. Ja kun mies kokeili niitä, niin hän sanoi että nämä on liian pienet, taitaa olle pikkuvauvan tekohampaat.
Niin se hammaslääkäri meni uudelleen sinne sivuhuoneeseen, ja toi taas tekohampaat, ja sanoi että koitas näitä. Mies pani ne suuhunsa ja sanoi että ei nämäkään sovi, nää on liian suuret.
Mistä sinä saat näitä tekohampaita ? Niin se mies
sanoi että minä olin ennen haudankaivaja ja sain
näitä tekohampaita luurangoilta.
Silloin mies sylkäisi hampaat suustansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634575Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273023Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua462888Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461866Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.741440- 621317
- 621233
- 2611097
- 451008