Uuden lain mukaan

alle 15-vuotias ei saa ajaa

Uuden lain mukaan alle 15-vuotias ei saa ajaa omalla pihalla, pellolla tai yksityistiellä moottoroidulla ajoneuvolla. Joten älkää ostako peltoautoja tai mopoa.

16

3346

Vastaukset

• kukapa niitä sääntöjä noudattaa??? ei kukaan... ei ainkaan tääl päin missä minä asun eli kajaanis.... mutta muuten se on hyvä laki... saahan niitä ostella jos haluaa....

• vuodelta tommonen uusi laki on?

• ajelee yleisillä teillä. Huono homma kun pellolla ajo kiellettiin

• Minä ainakin ajan omalla pellolla, omalla autolla kuten huvittaa. Saa tulla yrittää pysäyttääkkin jos kiinnostaa, mutta ei paljo hetkauta tuommoset :| Ainakaan minua..

• onko totta?!? en usko... mutta OON JO 15V!
      ja mulla on kaks peltoautoo!!!
      että haistakaa lait pitkä p**ka!

• vain humalassa ajo kielletty niin kotipihassa kuin pellolla tai suljetulla alueella.

• saa ajaa kirjoitti:

vain humalassa ajo kielletty niin kotipihassa kuin pellolla tai suljetulla alueella.

paikkansa...pellolla saa ajaa minkä ikäset tahansa...mutta kännissä ei saa ajaa missään! ei edes omalla pellolla tai pihassa

• Tässä se nähdään, omaan napaan tuijottavia kusipäitä!

• ei pidä kirjoitti:

paikkansa...pellolla saa ajaa minkä ikäset tahansa...mutta kännissä ei saa ajaa missään! ei edes omalla pellolla tai pihassa

REPS sun kanssa, saa ajaa kun on suljettu alue, esim aidalla.

• ajokortti myös ratsastajille ja hevosen katsastus ja vakuutus.

• meill oli jäärata viime talvena tuolla laivaniemessä
        (torniosa)poliisit kävi varmaan 3 kertaa kyyläämässä
        tota rataa ja kävi muka tsekkaan et onkose turvallinen mikä vit ongema näillä vitun päättäjillä on kaikesta pitää valittaa meill oli viell lippu siimat siinä reunoilla et ei kukaan pommita kelkalla penkkoihin onko tämä vaan jotain vittuilua vai onko suomen laki nii perseestä että meren jäällä ei voi ajaa autolla???????parempi kait se on et nuoret ajaa siellä suljetulla radalla jäällä ku jossain kylän raitilla ja eikait autolla ajostakaan oo ku hyötyä osaapa käsitellä autoa ku on 18v ja liikenteeseen menossa eikö vain?

• Itell syksynen pelto ruiskutettuna, 16 litraa bensaa ja 15v ikää, hehhehh taidan tästä lähteä civicillä mennä luisuttelemaan ;)

• mulle ei ole ikinä sanottu ettei saisi ajaa alle 15 vuotiaana ite ajoin joskus toissakesänä omalla yksityiselllä mökkiteillä kerran kytät kyllä tuli kyselemään että ajanko omilla tonteilla kun menin yleisen tien poikki sängeille

• Minä oon 10v ja ajan vittu Opel Vectralla pitkin jäärattaa rallia kun mittarissa on suoralla 70 - 80 , mutkassa 40 - 60. Joten haistakaa 10000000000 kertaa itteänne pitempi paska !!!

• voi vittu :)

• Oon ite 12 et ei paljon kiinnost

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Avustettuja CoVid murhia ruotsissa?

>> “Ruotsissa iäkkäiden koronapotilaiden kuolemia on joudutettu morfiinilla" – Sairaanhoitaja Sonja Aspinen kertoo järkyttävistä kokemuksistaan >> Yle
      Maailman menoa
      132
      6833
    2. Niko Ranta-Aho vihjaa perhehaaveistaan

Miten voi olla, että tätä typerää rikollista paapotaan ja glorifioidaan joka tuutissa? Haastattelua annetaan ja otetaan sinne sun tänne. Ovatko kaikk
      88
      3367
    3. S&S Instat kovin hiljaisena

Onkohan siellä lyöty vetoa, kumpi pystyy olemaan pitempään ilman päivittelyä? Soffalla varmaan pää sauhuaa jo... 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      2218
    4. Murha Varkaudessa

Eli kuka tekijänä ja kuka mahtoi olla uhri?
      Varkaus
      70
      1982
    5. taksiyrittäjyys tiensä päässä. tämä ala loppuu

bärnerin taksilaki ja korona tekee selvää jälkeä koko alasta. jäljelle jää ehkä 10% maan takseista. ei alaa pelasta edes se että polttoaine on nyt h
      Taksit
      60
      1944