Uuden lain mukaan alle 15-vuotias ei saa ajaa omalla pihalla, pellolla tai yksityistiellä moottoroidulla ajoneuvolla. Joten älkää ostako peltoautoja tai mopoa.
Uuden lain mukaan
16
4569
Vastaukset
- petriinuska
kukapa niitä sääntöjä noudattaa??? ei kukaan... ei ainkaan tääl päin missä minä asun eli kajaanis.... mutta muuten se on hyvä laki... saahan niitä ostella jos haluaa....
- potkulauta
vuodelta tommonen uusi laki on?
- ne nykyään
ajelee yleisillä teillä. Huono homma kun pellolla ajo kiellettiin
- vai tällänen
Minä ainakin ajan omalla pellolla, omalla autolla kuten huvittaa. Saa tulla yrittää pysäyttääkkin jos kiinnostaa, mutta ei paljo hetkauta tuommoset :| Ainakaan minua..
- -peltorallia-
onko totta?!? en usko... mutta OON JO 15V!
ja mulla on kaks peltoautoo!!!
että haistakaa lait pitkä p**ka!- saa ajaa
vain humalassa ajo kielletty niin kotipihassa kuin pellolla tai suljetulla alueella.
- ei pidä
saa ajaa kirjoitti:
vain humalassa ajo kielletty niin kotipihassa kuin pellolla tai suljetulla alueella.
paikkansa...pellolla saa ajaa minkä ikäset tahansa...mutta kännissä ei saa ajaa missään! ei edes omalla pellolla tai pihassa
- Vihainen¨
Tässä se nähdään, omaan napaan tuijottavia kusipäitä!
- Keppojj
ei pidä kirjoitti:
paikkansa...pellolla saa ajaa minkä ikäset tahansa...mutta kännissä ei saa ajaa missään! ei edes omalla pellolla tai pihassa
REPS sun kanssa, saa ajaa kun on suljettu alue, esim aidalla.
- mopopappa
ajokortti myös ratsastajille ja hevosen katsastus ja vakuutus.
- make16
meill oli jäärata viime talvena tuolla laivaniemessä
(torniosa)poliisit kävi varmaan 3 kertaa kyyläämässä
tota rataa ja kävi muka tsekkaan et onkose turvallinen mikä vit ongema näillä vitun päättäjillä on kaikesta pitää valittaa meill oli viell lippu siimat siinä reunoilla et ei kukaan pommita kelkalla penkkoihin onko tämä vaan jotain vittuilua vai onko suomen laki nii perseestä että meren jäällä ei voi ajaa autolla???????parempi kait se on et nuoret ajaa siellä suljetulla radalla jäällä ku jossain kylän raitilla ja eikait autolla ajostakaan oo ku hyötyä osaapa käsitellä autoa ku on 18v ja liikenteeseen menossa eikö vain?
- duranduran
Itell syksynen pelto ruiskutettuna, 16 litraa bensaa ja 15v ikää, hehhehh taidan tästä lähteä civicillä mennä luisuttelemaan ;)
- joutsaaaaaa
mulle ei ole ikinä sanottu ettei saisi ajaa alle 15 vuotiaana ite ajoin joskus toissakesänä omalla yksityiselllä mökkiteillä kerran kytät kyllä tuli kyselemään että ajanko omilla tonteilla kun menin yleisen tien poikki sängeille
- ?????????
Minä oon 10v ja ajan vittu Opel Vectralla pitkin jäärattaa rallia kun mittarissa on suoralla 70 - 80 , mutkassa 40 - 60. Joten haistakaa 10000000000 kertaa itteänne pitempi paska !!!
- alluuuuuuuuuuuu
voi vittu :)
- Nuuska
Oon ite 12 et ei paljon kiinnost
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483