Seisoo liian herkästi

jou

Mulla seisoo liian herkästi. Saattaa joskus ruveta seisomaan ihan syyttäki. Teen kaiken niin ku normaalit ihmiset mutta on varma että jos vain makailenkin tytön kanssa sängyssä nii rupee seisomaan. Mikä neuvoksi?

11

3490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkkimies

      Yritä joskus saada pillua, niin ehkä se seisokki helpottaa.

    • Nussitko mua?

      ...no otas yhteyttä, mua ei ukko pane kun kerran viikos ja kaks minuuttia...
      Takaan ett yx yö aluks treenataa niin aamul ei seiso iha heti, mie haluun kovi pitkään ja joka läpee, nuolen mäihät ja jatkan heti katotaa kuin palaudut.
      Taidat olla teinipoika, alle 18 nii oo hiljaa vaan, mie 32 isotissi pimpitin, valuu jo.

      Mutt mies pitää olla, ja semmone joka asuu aika lähel Hesaa...

      • jou

        en ole teini poika olen 40 v. mutta kanki on kovana jatkuvasti ja panon jälkeen ei löpsähä vaan jää jäykäksi odottamaan uutta panoa vaikka kuinka monta kertaa....

        jätä yhteystietoja niin saat kovaa niin paljon kuin haluat, oon hesasta minäkin


      • Nussitko mua?
        jou kirjoitti:

        en ole teini poika olen 40 v. mutta kanki on kovana jatkuvasti ja panon jälkeen ei löpsähä vaan jää jäykäksi odottamaan uutta panoa vaikka kuinka monta kertaa....

        jätä yhteystietoja niin saat kovaa niin paljon kuin haluat, oon hesasta minäkin

        Kovaa on teksti...
        Laita itse numeros, vaikei ainakaan vielä oo huone sataviis... Kannattaisko sinne pikkuisen tytön saapua siis...???

        ANTAMISTA EI TÄLTÄ TAHOLTA TARVITSE EPÄILLÄ, VAIKKA TIETYSTI... EPPÄILLÄ AINA SOPPII... MUT KUMMIN PÄIN???(-;


      • Hara
        Nussitko mua? kirjoitti:

        Kovaa on teksti...
        Laita itse numeros, vaikei ainakaan vielä oo huone sataviis... Kannattaisko sinne pikkuisen tytön saapua siis...???

        ANTAMISTA EI TÄLTÄ TAHOLTA TARVITSE EPÄILLÄ, VAIKKA TIETYSTI... EPPÄILLÄ AINA SOPPII... MUT KUMMIN PÄIN???(-;

        Niin täältä lisää pamppua. Kolme satsia tulee niin että väleillä käy jähmeänä mutta palautuu pikku imaisulla ja sen jälkeen lonkero ja varvi. Varmasti väsyy molemmat. Vantaalta. Kauheata jos tyttö on ilman munaa.


      • tervaskanto

        jos tyttö noin haluaa nussia haluan kanssa päästä osalliseksi,koska olen 44v ja ollut pitkään ilman pillua,paperi-avioliitossa kun ei viitsi nussia paperia ja yleensä naiset eivät ole antaneet kun on käynyt ilmi että olen varattu.Soita tyttökulta ihmeessä numeroon 0415851933,niin tulen niin pian kuin vain voin ja kerro osoite.


      • tervaskanto
        Nussitko mua? kirjoitti:

        Kovaa on teksti...
        Laita itse numeros, vaikei ainakaan vielä oo huone sataviis... Kannattaisko sinne pikkuisen tytön saapua siis...???

        ANTAMISTA EI TÄLTÄ TAHOLTA TARVITSE EPÄILLÄ, VAIKKA TIETYSTI... EPPÄILLÄ AINA SOPPII... MUT KUMMIN PÄIN???(-;

        vastaa sulle lähetettyyn viestiin jos kerran olet niin hyvä että kestät vaikka kuinka paljon,niinkuin itse väität:saatan epäillä sinunkin kesto kykyäsi,mutta jos todella kestät vuorokaudesta kolmeen vuorokauteen niin otappa yhteyttä niin katotaan oletko sanasi mittainen nainen.Sulla on mun puh. numero joten rimpauta.Terveisin Tervaskanto


    • Kanki Keirari

      voitko soittaa niin neuvon puhelimessa puh.050 5310678

    • poitsu22

      *huokaa*

      oliskin tollanen ongelma, itselläni kun ei taas seiso juurikaan koskaan paitsi suurella vaivalla

    • 74v.

      Kirjoitteleppa vaikka 20:n vuoden päästä onko sama ongelma.Yleensä se tasottuu,seisokki nimittäin.Kulma laskee vuosittain,vanhemmuuten aika jyrkästikkin.Ajatus jää,sitä ihmettelee,mikä puuttuu?Kokemusta on.

    • vempainveikko

      leikkaa pois

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe