Pakettimatka kreikkaan

............

Saisiko Kreikkaan pakattimatkan johon siis sisältyy lennot ja hotelli (aamupalalla) 400-500 eurolla?
Millainen sää Kreikassa on kesäkuussa?

7

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkenee

Ainakin viime vuonna illalla oli vielä plus 30.

• Kreikkafani-

Viikon lomat voit saada jo tuohon hintaan - tumpin eli äkkilähdön voi saada 2.kin viikoksi. Itse olen käynyt Kreikassa 15 kertaa - touko-lokakuussa - lämmintä on riittänyt. Yksi loma on mennyt sateessa eli lokakuussa ja paikalliset jo rupeavat laittamaan kauppojaan ja kojujaan kiinni. Touko-syyskuu varmaan parasta, lämpimintä aikaa Kreikassa. Jassas

• travelleri

kreikkaan ei tehdä pakettimatkoja, tavallisia reittilentojakin sinne on harvakseltaan ja ne ovat hinnoissaan: n. 3000 € lastiruumassa ylipainovero. sotilasjuntan aikana (keskim. joka toinen vuosi) ei maahan pääse kovallakaan rahalla.

mutta päättäväinen travelleri keksii keinot ja vaihtoehtoiset kulkureitit; kreikka ja turkki ovat ylimmät ystävykset joten kannattaa matkustaa istanbuliin ja liehuttaa kreikanlippua paikallisten keskuudessa huudellen kreikkaa ylistäviä iskulauseita. ennenpitkää jokin paikallisista ohjastanee sinut "kreikan ystävien" -salakuljetusrenkaan pakeille, jotka kyllä järjestävät sinut kreikkaan vaikka siellä olisi millainen diktatuuri tahansa.

• 4 krt joka vuosi

Miksi ihmeessä haluat asua hotellissa ja syödä hotellin tylsän aamupalan, joka on sama joka ikinen aamu, ainakin tuolla hinnalla?
      Mene ihmeessä huoneistohotelliin, niin saat/voit tehdä mieleisesi aamupalan juuri silloin kun haluat ja syödä sen vaikka alasti.
      On keittolevy ja jääkaappi juomille, joita joka tapauksessa tarvitsee, sillä kyllä kesäkuussa päivisin on yhtä lämmintä kuin Suomessa kuumimmillaan eli siinä 30 paikkeilla. Enemmistö hotelleistahan onkin juuri huoneistohotelleja. Minä en kesäaikaan ole asunut kertaakaan hotellissa jo useammalla kymmenellä Kreikan matkallani saarille. Talviaikaan kyllä hotellikin käy, koska huoneistohotellit ovat silloin kiinni.
      Hinnoista en osaa sanoa, kun valitsen kämppäni sijainnin enkä hinnan mukaan.

• takia valitaan

hotelli kun on kerran varaa siihen.Huoneistohotelleja käyttävät pääasiassa persaukiset luuserit.

• miks?

Minkä helvatan takia joku haluaa ottaa huoneistohotellin???? ja LOMALLA keitellä itse kahvia...mitä saa aamupalalla suoraan nokan eteen.. tai nukkua jossain hemmetin ruoankäryn keskellä ALASTI??? jos aamiaisella on 30 laatua tarjolla niin eiköhän siitä keksi jokapäivä leipänsä päälle eri täytteet!!!! vai syötkö itse joka aamu erillaista aamupalaa??? loma lomana ja ne reppu/telttailu köyhäily matkat sitte erikseen.. T: sleepin with cockroach

• hotellihuone
        takia valitaan kirjoitti:

hotelli kun on kerran varaa siihen.Huoneistohotelleja käyttävät pääasiassa persaukiset luuserit.

Aamiaista ei silti tarvitse itse tehdä. Aamiaista saa joka kahvilasta ja ravintolasta.Hotellin aamiainen on monesti vain 10.00 asti, joten pitää olla aamuvirkku.
        Minusta on mukavampaa ola vähän väljästi ja juomia saa enemmän jääkaappiin. Joskus voi haluta myös suomalaista kahvia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4528
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2551
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2394
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1835
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1732
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1573
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1572
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1407
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      23
      1277
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1155
    Aihe