Oisko hyviä vinkkejä mistä löytäis vuokra-asunnon Fuengirolasta ensi syksyksi vähän yli kuukauden ajaksi?
Oon katellut goolesta kaikkea mahdollista mutta kunnon sivustoja ei tunnu löytyvän..help me!
Asunto Fuengirolasta
80
22530
Vastaukset
- Lissu
Hóla! Suosittelen esim. www.feta.fi -mukavaa Espanjan matkaa-
- !!!!
espanja.org sivustolla on useampia asuntoja yksityisiltä tarjolla. Sinne voit jättää oman viestisi ja kysellä ihmisiltä kaikenlaista mikä askarruttaa. Itse löysin asunnon kolmeksi kk:ksi sieltä. Suosittelen..sivut on maksuttomat ja kirjautuminen ei vie paljoo aikaa.
- uskaltaisit
vuokrata asunnon?
Tuntuvat olevan omaa uhoansa täyttä.
Parempi yrittää alkuperäisasukkaalta, niin ei maksa liikaa. - kun tietää
uskaltaisit kirjoitti:
vuokrata asunnon?
Tuntuvat olevan omaa uhoansa täyttä.
Parempi yrittää alkuperäisasukkaalta, niin ei maksa liikaa.Hei -- www.maaritcasa.com -- monta kertaa olen vuokrannut heiltä asuntoja ja aina homma on toiminut tosi hyvin ja luotettavasti. Autot ja noudot kentältä etc -- ok!
- Vaikka kuinka
Minä löysin asuntoni Orkin kautta ja samoin kaksi tuttavaperhettä. Sinne voi laittaa ilmaiseksi myös oman ilmoituksen ja sieltä löytyy paljon linkkejä suomalaisiin ja muunmaisiin välittäjiin.
Katso tarkemmin vaikka täältä:
http://espanja.org/forum/46 - Mleena
Hola,
haepas googlesta Tupasis- niminen kiinteistövälitys. Suomalainen yritys ja yhteyshenhilö Ritva Rotinen. Turvallista ja paikkansa pitävääkin palvelua.
Marjaleena- epäileväinen
Olen kuullut samaa kyseisestä välittäjästä useamman kerran ja jopa itse asunnon omistajaltakin.
- kyllä
käyttänyt Tupasia, ja kaikki on mennyt hyvin. Taitaa olla taas näitä paskapuheita hevosmiesten tietotoimistoista.
- T33
Hevosmiesten tietotoimistoa minäkin epäilen tässä tietolähteeksi.
Että kaikkea sitä kuuleekin. Siellä se Ritva kulkee sikäläisen suomalaisyhteisön keskuudessa ihan kunniallisen kansalaisen lailla. Eikä varmaan kulkisi jos olisi merkittävämpään huijaukseen syyllistynyt. Siellä menee maine äkkiä jos törppöilee, ja bisneksenteko loppuu kuin seinään.
Luulen tietäväni, mistä joku on tuollaisen kuijauskäsityksen saanut. Melkein kaikki välittäjät ottavat välityspalkkiona kuukauden vuokran kerralla, Tupasi (ja muutamat harvat muut) piilottavat sen kuukausivuokraan. Ei minusta huono systeemi.
Että juu, välistävetämistähän se on. Sitä sanotaan "liiketoiminnaksi". Osto- ja myyntihinnan erotus... - Fuengirolalainen
Että kaikkea sitä kuuleekin. Siellä se Ritva kulkee sikäläisen suomalaisyhteisön keskuudessa ihan kunniallisen kansalaisen lailla. Eikä varmaan kulkisi jos olisi merkittävämpään huijaukseen syyllistynyt. Siellä menee maine äkkiä jos törppöilee, ja bisneksenteko loppuu kuin seinään.
Luulen tietäväni, mistä joku on tuollaisen kuijauskäsityksen saanut. Melkein kaikki välittäjät ottavat välityspalkkiona kuukauden vuokran kerralla, Tupasi (ja muutamat harvat muut) piilottavat sen kuukausivuokraan. Ei minusta huono systeemi.
Että juu, välistävetämistähän se on. Sitä sanotaan "liiketoiminnaksi". Osto- ja myyntihinnan erotus... - nuorempi sisko
Fuengirolalainen kirjoitti:
Että juu, välistävetämistähän se on. Sitä sanotaan "liiketoiminnaksi". Osto- ja myyntihinnan erotus...Meitä on kolme pariskuntaa ja olemme viitenä talvena käyttäneet Ritva Rotisen palveluja. Kaikki on pelannut hyvin. Mistä ihmeestä mahtaa löytyä noita huijattuja?! Ei, kun kaikkea hyvää Ritvan " poppoolle",
- mhv
Ei ikinä Tupasin kautta. Muuten homma toimii mutta kestää ikuisuuksia saada takaisin vakuusrahat. Kun on niin kiire ettei ehdi vakuussummasta vähentää sähkölaskun summaa. Jessus mikä selitys. Tää on tapahtunut paitsi mulle niin ainakin neljälle muulle. Eikä luultavasti riitä. Muutenkaan suomalaiset rokottaa maanmiehiltään törkeitä vuokria. Suosi paikallista.
- Huijatuksi tullut
Fuengirolalainen kirjoitti:
Että juu, välistävetämistähän se on. Sitä sanotaan "liiketoiminnaksi". Osto- ja myyntihinnan erotus...Kunniallinen kansalainen? Ei kunniallinen kansalainen arvostele ja panettele muita suomalaisia rannikon yrittäjiä. Onneksi myi firmansa ja siirtyi eläkkeelle. Rannikko huokaisee helpotuksesta.
- Ensio70
T33 kirjoitti:
Että juu, välistävetämistähän se on. Sitä sanotaan "liiketoiminnaksi". Osto- ja myyntihinnan erotus...ja vieläkö keksii esittää kaksi eri kirjanpitoa: toinen verottajalle ja toinen itselle.
Se se vasta liiketoimintaa onkin.
Eikö pitäisi kiltisti maksaa verot ?
- Älä vuokraa
Tupasi ja Feta eivät ole sellaisia mihin itse ensimmäisenä kääntyisin. Täälläkin ollut monenlaista juttua kyseisistä yrityksistä. Muita vaihtoehtoja löytyy kyllä. itselläni huonoja kokemuksia Fetasta!!! Maarit Casasta myös minä olen vuokrannut ja kaikki sujunut ok.
- påpåa
Kiitos vastauksista..näillä pääsinkin jo paljon eteen päin..
- punttituominen
käväsin tossa Torreviejassa, oli yllättävän mukava paikka vaihteeksi, olen yleensä solilla ollut reenaamassa. mutta Torreviejassakin hyviä saleja, salilla missä kävin reenaamassa tapasin kerman mikan joka on tämän vuoden espanjan mestari voimannostossa, kyllä siinä tunsi itsensä pikkupojaksi kun katseli mikan reenausta.ai, niin asunnon otin osoitteesta www.elsamar.com, hyvä kämppä ja homma hoitui, hakivat myös kentältä.
- Lomailija
Hei. Minä olen saanut tosihyvää palvelua www.maaritcasa.com Maarit Arolta. Olemme olleet jo kolme loma Fuengirolassa. Asunnot olleet parempia kun on annetty ymmärtää ja tosi siistissä kunnossa.
- Kesä 2011
Lomailija kirjoitti:
Hei. Minä olen saanut tosihyvää palvelua www.maaritcasa.com Maarit Arolta. Olemme olleet jo kolme loma Fuengirolassa. Asunnot olleet parempia kun on annetty ymmärtää ja tosi siistissä kunnossa.
Me olemme vuokranneet www.feta.fi
Ollaan oltu kerran 2vkon reissulla benalmadenassa, meillä oli silloin 1v ja 3v pojat.
Tykättiin kovasti. Nyt ens kesänä sama vuokra asunto ja myös 2vkoa. Nyt pojat 3v ja 5v.
Odotamme kovasti matkaa. Rahaa uppoaa per matka 1800e plus lomalla käytettävät rahat auto 2vkoksi käyttöön. Yhteensä siis noin 3500e.
Matkalla ei säästellä. Käydään vesipuisto, eläinsafari, eläinpuisto, tivoli, rannat, leikkipuistot. Ja syödään hyvin. Oi ne ihanat herkut siellä, nam nam.
Olispa jo kesä :) - charita
Kesä 2011 kirjoitti:
Me olemme vuokranneet www.feta.fi
Ollaan oltu kerran 2vkon reissulla benalmadenassa, meillä oli silloin 1v ja 3v pojat.
Tykättiin kovasti. Nyt ens kesänä sama vuokra asunto ja myös 2vkoa. Nyt pojat 3v ja 5v.
Odotamme kovasti matkaa. Rahaa uppoaa per matka 1800e plus lomalla käytettävät rahat auto 2vkoksi käyttöön. Yhteensä siis noin 3500e.
Matkalla ei säästellä. Käydään vesipuisto, eläinsafari, eläinpuisto, tivoli, rannat, leikkipuistot. Ja syödään hyvin. Oi ne ihanat herkut siellä, nam nam.
Olispa jo kesä :)Meillä on kaunis hyvinvarustettu loma-asunto Fuengirolassa jota vuokraamme kun emme ole itse siellä.Etupäässä kesäaikaan.oh, 2mh,k,kph, tilava parveke meri ja vuoristonäkymin.Oma autopaikka. Taloyhtiön uima-allas ja lasten allas puutarhan suojassa . tiedustelut : [email protected]
- fuengirola22
charita kirjoitti:
Meillä on kaunis hyvinvarustettu loma-asunto Fuengirolassa jota vuokraamme kun emme ole itse siellä.Etupäässä kesäaikaan.oh, 2mh,k,kph, tilava parveke meri ja vuoristonäkymin.Oma autopaikka. Taloyhtiön uima-allas ja lasten allas puutarhan suojassa . tiedustelut : [email protected]
moikka onko vapaana ensi kuussa siis maaliskuu 2011. terv. taru
gmail
[email protected] - ilpnis
charita kirjoitti:
Meillä on kaunis hyvinvarustettu loma-asunto Fuengirolassa jota vuokraamme kun emme ole itse siellä.Etupäässä kesäaikaan.oh, 2mh,k,kph, tilava parveke meri ja vuoristonäkymin.Oma autopaikka. Taloyhtiön uima-allas ja lasten allas puutarhan suojassa . tiedustelut : [email protected]
Onko vapaa 28.4.-12.5. Sijainti ?
- Meri
charita kirjoitti:
Hei!
Mikä vuokra asunnossa on kesällä?:) - ukkeli4321
Joo vuokrattiin asunto lokakuussa 2016 Tupasin kautta ja oli yhtä säätämistä koko ajan. Aluksi kysyin sähkömittarin lukemaa ja sain tylyn vastauksen että mittari on luettu jo mutama päivä sitten ja se luetaan uutestaan joskus ennen teidän lähtöä ennalta sovittuna päivänä. Sitten löytyi asunnon yhdestä huoneesta hometta ,ei mitään yksittäisiä pilkkuja vaan suuria vihreitä kukintoja jotka sai koko asunnon haisemaan tosi pahalta. En suosittele Tupasin käyttöä kenellekkään oli ikävä kokemus tyly ja ylimielinen palvelu jne...
- KaLennu
Yhdyn edelliseen täysin, eikös meidän suomalaisten pitäisi välittäjältä vaatia sähkölaitoksen lähettämästä laskusta jäljennös ja maksaisimme sen oman kulutuksen mukaan.
Palvelu heillä on ylimielistä, eikä sopimuksista välttämättä pidetä kiinni. - KaLennu
KaLennu kirjoitti:
Yhdyn edelliseen täysin, eikös meidän suomalaisten pitäisi välittäjältä vaatia sähkölaitoksen lähettämästä laskusta jäljennös ja maksaisimme sen oman kulutuksen mukaan.
Palvelu heillä on ylimielistä, eikä sopimuksista välttämättä pidetä kiinni.Niin kauan kuin maksamme sähkökulut asunnon välittäjän ottamien lukujen ja heidän hinnoitteleman kilowatti taksojen mukaan, maksamme toden näköisesti liika.
Jokaisen meistä pitäisi pyytää sähkölaitoksen laskusta kopio, niinhän se pitäisi automaattiesti mennä, senhän sanoo järki.
- niinalii
Itse vuokrattiin kuukaudeksi asunto www.homeaway.com sivujen kautta.
- Never again
Tupasia voi käyttää jos haluaa vuokrata homeisen asunnon. Samanlaista paskaa välittää kuin muutkin rahan ahneet firmat. Espanjassa homeongelmat peitetään maalilla ja kun asiasta mainitaan kiinteistöfirmaan, niin kaikki kiistetään ja syytetään vuokralaista vainoharhaiseksi.
- Por experiencia
Yhdeksän pidempää reissua tehnyt Aurinkorannikolle ja Alicanten alueelle.
Huoneisto on ain avuokrattu eri tahoilta mutta viime vuosina ei enää suomalaisilta. Netistä löytyy helposti esimerkiksi englantilaisten omistamia yksityisiä loma-asuntoja ja hinnat jäävät lähes puoleen verrattaessa suomalaisten omistamiin huoneistoihin. Laadussa ei ole mitään eroa ollut joten hinta selittynee jollain muulla syyllä.- tau-skii
Moi :)
Mitä kautta löytyy helpoiten jos tahtoo englantilaisten vuokra-asuntoja?
Itse olen ekaa kertaa vuokraamassa asuntoa Espanjasta ja mietin tupasia.Kysyinkin jo sieltä ja
vastaus tuli kyllä nopeasti ja palvelu oli muutenkin tosi ystävällinen ja asuntokin
löytyi heti ja kuvat sain samalla e-mailiin :)
Mutta kun olen ensi kertalainen niin en tahtoisi tulla huijatuksi :P
Ei sillä-kiva että homma etenee ja toimii-olen joko vainoharhainen
tai sitten oli oikeasti pulla tuuri kun asunto löytyi heti :D
- karapao
terve
- fuge2011
Taalta loytyy eri kokoisia asuntoja lyhyeksi ja pitkaksi aikaa
http://2costadelsol.wordpress.com/ - Jouko e
vuokra-asuntoja esim fuengirolassa on pilvin pimein etenki talvikaudella. rudyn kodinonni vuokraa ilman välityspalkkiota mutta olen kuulut että ehdot saattavatkin muuttua kesken sopimuskauden hyvin yksipuolisesti. tämä on tosin kuulopuhetta. itse olen käyttänyt tupasia, jossa homma on toiminut aina. vuokra-asuntojen välittäjiä sieltä tuntuu myös löytyvän www.costa-rentals.info/valittajat.html
- Melkeen Josee ;-)
Itse kävin juuri lomalla Fugessa jo toistamiseen. Nyt kokeilin Reflan poikien asunnon välitystä. Kaikki toimi niin kuin piti. Kuljetuksen kentältä jäkkäsivät. Tuli jonkun suomalaisen firman pikku bussi. niilla oli tällänen sivu www.lomaasunto.net
- Toisto on...
Onko niillä Reflan pojilla ihan sama tekstinkirjoittaja kuin Kotikartiolla? On niinkun sanasta sanaan samat ohjeet...
- mainostamista hoi
Reflan poikien ja Kotikartion äänenkannattaja on sama, joka haukkuu Tupasia. Onkohan siillä joku oma lehmä ojassa? :DDDDDDDDDDD
- Pekka
Kotikartio oli ensin ja Refla kopioi kaikki tiedot kotikartion sivuilta kun teki kotisivunsa. Kilpailijoita ovat keskenään. Tiedän asian, koska työni puolesta seuraan alaa.
- Asunto Fuengirolassa
Hei, vuokrasin asunnon Tupasin kautta ja hohhoijhaa.
Välitysvaiheessa kehotettiin ottamaan yhteyttä, jos ilmenee ongelmia.
Ongelmia ilmeni ja Tupasista luvattiin ottaa yhteyttä vuokraemäntään.
Asunnon lampuista puolet on pimeinä, parvekkeen ovi ei mene lukkoon, viemärit eivät vedä. Ym.
Pyörähuoneen oven avainta ei löydy.
Olen pessyt asunnon ikkunat, asunto oli siivoton, vaikka siivouksessta peritään 40 euroa.
Varokaa, suomalaiset.- Anumaaria
Minä olen vuokrannut asunnon Paulina Schulzilta. Uudehko ja tasokas välitystoimisto,jolla on laajat valikoimat myös edullisia yksiöitä ja kaksioita.Kaikki on toiminut hyvin eikä ongelmia ole ollut. Asuntovalikoiman ja yhteystiedot löydät www.paulinaschulz.com
- En etsi hometta
Ehdin jo varata huoneiston. Pitäisikö etsiä toinen 200 euron takuumaksun menettämisen uhallakin?
- kuuntelija1
Anumaaria kirjoitti:
Minä olen vuokrannut asunnon Paulina Schulzilta. Uudehko ja tasokas välitystoimisto,jolla on laajat valikoimat myös edullisia yksiöitä ja kaksioita.Kaikki on toiminut hyvin eikä ongelmia ole ollut. Asuntovalikoiman ja yhteystiedot löydät www.paulinaschulz.com
Anumaarialla on sitten ollut tuuria! Olen kuullut ihan muuta tästä tyypistä, kunhan kertoisvat täälläkin!!!
- kerran petetty
Olimme 2011 maaliskuussa Meriterranioreal hotellissa Talosol Maaritin välittämässä asunnossa. Hän petti meitä pahan kerran. Koko kirjeenvaihto vuokrauksesta on tallella.
Sitten otimme asunnon viideksi kuukaudeksi marraskuun alusta Nuriasolista Rantakylän kautta marraskuusta 2011- maaliskuun loppuun 2012. Hän oli todella hyvä ja rehellinen vuokravälittäjä.
Kaikki kiitokset hänelle t: kerran petetty- Fugeen ihastunut
Suosittelen myös Rantakylää..me ollaan vuokrattu sieltä jo toistamiseen..ja aiotaan jatkossakin vuokrata..Hän on rehellinen ja luotettava vuokranvälittäjä...ajaa asiakkaan etuja..meillä meni kaikki niin nappiin , hän sai meistä kanta-asiakkaat...Kuljetukset lentokentältä ym. pelasivat aikatauluilleen ja homma hoitu turvallisesti. Meillä oli aivan mahtava loma nyt Fugessa :)
- puurotjavellit
Mikä firma se tuollainen TaloSol on? Ja sielläkin on joku Maarit? Eikös sieltä Mediterraneo-hotellista vuokraa reflan pojat?
- Tietoa on
Ei... Reflan pojilla on listoilla ainakin Nuriasol ja Ronda III huoneistohotellit. www.lomaasunto.net
- Minä täällä
En käsitä, miksi ette varaa hotelleista suoraan, ilman välityspalkkioita????? Ihan sama Nuriasol tai Mediterraneo! Hölmöjähän te olette! Kun mun sukulaisia tulee tänne, varaavat itse suoraan netistä ja halvemmalla!
- ellinoora12
TaloSol on espanjalainen kiinteistövälitysfirma, jossa on suomalainen työntekijä nimeltään Marjut Marjomaa-Nyyssönen, kutsumanimeltään Marjukka. Mediterraneo real-hotellista ja Nuriasolista voi vuokrata huoneiston ilman välittäjiä, esim. booking.com sivustolla pääsee varaamaan huoneen/huoneiston lähes kaikista alueen hotelleista ja tulee todennäköisesti halvemmaksikin kun ei välittäjä ota maksua välistä.
- Terttu
Asuimme mieheni kanssa talven www.sunlomasi.fi kaksiossa. Oli uusi talo ja nettikin kuului. Meillä ei ollut mitään ongelmia.
- Wäiski
Varokaa homekämppiä. Niitä on paljon tarjolla. Välittäjät ei paljasta. Jouduimme vaihtamaan viime talavena kämppää 3 kertaa ja kaikki homesssa jostain.
Pnkaa sopimukseen että jos hometta löytyy niin vuokrasuhde loppuusiihen ja rahat takaisin.- mehome
Mä vaadin yleensä home kämppää, kun niissä on halvempi vuokra.
Johan näitä sairauksia on muutenkin niin ei homeet missään tunnu.
- Chuba
Se on ihan sama, ottaako kämpän suomalaiselta vai espanjalaiselta välittäjältä. Molemmat ottavat tietenkin välityspalkkion. Siitähän he leipänsä saavat.
Turha siis väittää, että espanjalaiset eivät ota välityspalkkiota. Sama pätee netin kautta varattaviin kämppiin. Jos palkkiota ei makseta kertasuorituksena, sisältyy se vuokraan, ja välittäjä ottaa siivunsa siitä ennenkuin tilittää vuokran asunnonomistajalle. Ei nettivälittäjätkään ole mitään hyväntekeväisyysfirmoja. - Vedätetty ??
Onko kenelläkään kokemuksia asuntovälityksen osalta tai yleensä muutenkin
suomalaisen asianajotoimiston käytöstä tai palveluista.
Toimisto tai asianajoliike on Prius Abogados.
Itselläni on kokemuksia, mutta haluaisin tietää muidenkin suomalaisten
kokemuksista tai mielipiteistä, tehdäkseni sen jälkeen muita toimenpiteitä. - Priimaa Prius
Erinomaiset ammattilaiset Priusilla. Voin todella suositella! Asunnonvälitystä eivät tosin taida harjoittaa, kuten eivät asianajajat yleensä muutenkaan?
Syyskuun Olé-lehdessä näyttää olevan aika hyvä juttu siitä, mihin asianajajaa Espanjassa yleensä kannattaa käyttää. Tosin siinä haastatellaan jotain toista asianajajaa. Lukaisepa. - Loma-asunto
Meilläkin auttoivat asuntokaupoissa vuosi sitten, meinattiin ostaa laittomasti rakennettu kämppä ja saivat, onneksi, tajuamaan, ettei kannata. jatkoimme etsimistä ja löysimme laillisen unelman, josta tosin oli isot velat kaupungintalolle edelliseltä omistajalta, jotka Priuksen toimesta selvitettiin jo ennen kauppoja. Suosittelen! (Itsekkin valitsimme heidät ystävän suosituksesta, joilla oli ollut kiemurainen perintöjuttu, jota toinen asianajaja hoiti huonosti, eikä ollut koskaan puhelimen tai sähköpostin avulla tavattavissa ja Prius otti hoitaaksen ja asia saatiin vihdoin kunnialla loppuun asti). Eivät välitä asuntoja.
- Perunkirjoitus @
Joo, hyvä toimisto, perheeni aloitti toisen kanssa ensin, eikä päässyt asiassa eteenpäin, toimistopäällikkö Marianne on kuulemma tosi pätevä ja heillä asiantuntevat juristit, saatiin asiat hoidettua kunnialla loppuun asti (vaikkakin täällä Espanjassa ei asiat suju niin nopeasti kuin Suomessa, juuri viranomaisten puolesta). Suosittelen.
- experencia
Kannattaa muistaa, että kaikki kiinteistövälittäjät elävät myymällä kiinteistöjä, he haluavat kauppaa, on parempia ja huonompia välittäjiä, joka kansalaisuudessa, mutta kun otat lakimiehen valvomaan etujasi, hänen työnsä on valvoa etujasi, sillä siihen olet hänet palkannut, eikä tarvitse sitten epäillä yrittääkö joku vedättää kaupoissa. Me ainakin halusimme varman päälle ja otimme suomalaisen lakitoimiston, joka on toiminut rannikolla pisimpään ja on paljon kokemusta.
- Oikein toimittu
Jep, Ritva K. on hyvä.
- experencia
En tiedä kuka on Ritva K, ei ainakaan kukaan asianajaja täällä, siis esp. asianajaja, meidän käyttämä on aivan Fuengirolan keskustassa ja sanoin ehkä väärin aikaisemmin, tarkoitin espanjalainen asianajotoimisto, suomenkielinen :) , he tuntevat kaikki paikalliset "kiemurat".
- Suositeltu
Minä tunnen Liisa K:n, hän ainakin osaa kiemurat ja aukaisee solmut. Prius Abo....
- Eero Rasijärvi
Tulimme 28.9 2014 Koti kartion välittämään asuntoon.Luotimme Suomeen saatuihin esitteisiin. Esitteissä luvattiin,että saapuessamme välittäjän edustaja tulee paikalle ja tehdään tarkistuslista jonka molemmat allekirjoitavat jotta asiat tulevat ymmärretyksi,ei tehty.Piti tehdä määräaikainen vuokrasopimus,mutta tilalle tarjottiin majoitus sopimusta.Saamassamme esitteissä ei mainittu majoitus sopimuksesta.Kumpaakaan ei ole tehty.Oletimme pääsevämme asuntoon jonka olimme varanneet niin ei käynyt vaan saimme asunnon viereisestä portaasta.
Tiedustelimme ennen tuloamme asuntomme varustelutasosta emme saaneet tyhjentävää vastausta.Esm.pesukone rikki joka oli jo välittäjän tiedossa,ruuan valmistukseen tarkoitetut välineet niitä näitä.Tosin pesukone uusittiin ja ruokailu välineitä toimitettiin tipoittain sekä tyynyjä pyynnöstämme.Vihdoin koitti päivä kun välittäjän edustaja tuli asuntoomme keskustelemaan.Esm. vaimoni mainitsi asunnon siisteydestä,hänen vastaus oli että rva taitaa olla yli hygieeninen,otate huomioon olemme Espanjassa.Kaiken kaikkiaan olemme joutuneet 2 kk aikana useiden välittäjän edustajan kanssa asioimaan.Selitykset ovat saman sisältöisiä olen ollut vähän aikaa yhtiön palveluksessa,ei kannanottoa eikä tietoa mitä olemme sopineet.Lopuksi, tänään yhtiön edustalla joka tuli selvittämään lopullista sähkölaskua hänellä oli tieto, että olisimme tulleet ko asuntoon 1.9.2014. Meille myös lähetettiin heidän uusi esittely versio muistin virkistämiseksi jossa mainittiin majoitus sopimuksesta jota meidän saamien esitteissä ollut mainittu.Heidän mukaanssa välittäjillä on eri tapoja hoitaa asioita,Niin varmaankin! Dokumentit löytyy! Pieni neuvo kun tulee tänne pitemmmäksi aikaa niin kannattaa vuokrata apartomentosta huone niin pääsee itse tutustumaan kohteisiin.Missä niin sanottu suomalainen rehellisyys luuraa!!!
Ennenkin täällä ja saarilla ollut vuokralla Eero Rasijärvi- Eero Rasijärvi
Eero R on väärässä kirjoitti:
http://jaaespanjaan.com/item/kotikartio-kuuluisa-kiinteistovalitys-fuengirolassa/
Eikö kuuluisalla välittäjällä ole muuta kommenttia? Entä esittely sivut ko asunnosta? Odottelen yhteyden ottoa mahdollisilta muilta pettyneiltä! Teidän takia jouduimme muuttamaan toiseen asuntoon. Tulimme tänne viettämään rauhallista lomaa puoleksi vuodeksi.Alku oli kaikkia muuta. Luotto pitää toimia molemmin puolin!!! Ei voi olla niin,että toinen osapuoli muuttaa yksipuolisesti luvattuja asioita.
Sen jonka kirjoitin pitää paikkanssa ja todistajia löytyy sekä dokumenttejä.
Eero Rasijärvi - Mobi S.L y Sol
Eero Rasijärvi kirjoitti:
Eikö kuuluisalla välittäjällä ole muuta kommenttia? Entä esittely sivut ko asunnosta? Odottelen yhteyden ottoa mahdollisilta muilta pettyneiltä! Teidän takia jouduimme muuttamaan toiseen asuntoon. Tulimme tänne viettämään rauhallista lomaa puoleksi vuodeksi.Alku oli kaikkia muuta. Luotto pitää toimia molemmin puolin!!! Ei voi olla niin,että toinen osapuoli muuttaa yksipuolisesti luvattuja asioita.
Sen jonka kirjoitin pitää paikkanssa ja todistajia löytyy sekä dokumenttejä.
Eero RasijärviEero, lopeta tuo. Nauti lomasta. Mutta arvelen nimimerkin olevan feikki trolli.
- aito Eero Rasijärvi
Mobi S.L y Sol kirjoitti:
Eero, lopeta tuo. Nauti lomasta. Mutta arvelen nimimerkin olevan feikki trolli.
Jos sinulla on jotain sanomista niin kirjoita omalla nimelläsi vai olettko maksettu viestin viejä!!! Nimimerkini on aito nimini. Edelleen kiirjoitan omalla nimelläni.
Terveiset Eero Rasijärvi. - Suoli Eero
aito Eero Rasijärvi kirjoitti:
Jos sinulla on jotain sanomista niin kirjoita omalla nimelläsi vai olettko maksettu viestin viejä!!! Nimimerkini on aito nimini. Edelleen kiirjoitan omalla nimelläni.
Terveiset Eero Rasijärvi.Nimi ei miestä pahenna, jos ei mies nimeä. Miten on Eero sun kohdalla? Täällä suoli24 valitat ja itket kohtaloa. Häpeä mies.
- Eero Rasijuärvi
Parihin Nimimerki Suoli, eikö ole kanttia kirjoittaa omalla nimellä vai oletko pienen piirin pöyrittäjän joukossa.Jos sinulla on mennyt kaikki kohalleen voinet myös tuoda sen julkisuuteenn . En anna mitään arvoa nimimerkki kiirjoittellijoille!!!!!!
Edelleen Kirjoitan omalla nimelläni Eero Rasijärvi- Lahna on kala
Ettei Eero nyt ole Lahnala.
- vanhoja juttuja tääl
Jos tota kysymyksen päiväystä katsoo, niin ihmettelen, mitä 7 vuotta vanha kysymys täällä tekee? Etköhän jo aikaa ole asunnon löytänyt.
- Eero Rasijärvi
Nimimerkki vanhoja juttuja tää.Ei ole kysymys mistään vanhoista jutuista vai etkö yrmärtänyt päiväystä!!! Edelleen odotan lisää yhteyden ottoja muilta pettyneiltä.
Ymmärrän hyvin heitä jotka ovat tulleet muutamiksi viikoiksi,että he eivät viitsi tai jaksa puuttua epäkohtiin. Kun tulee pitemmäksi aikaa niin asiat pitää olla kunnossa elikä se mitä on luvattu asuntoa varattaessa.Uudessa asunnossamme on kaikki reilassa.On tehty jopa määräaikainen vuokrasopimus joka tuntui olevan kuuluisalle välittäjälle tuiki tuntematon käsite.
Kaikesta huolimatta Hyvää joulua kaikille kanssa eläville Eero Rasijärvi - Eeroko Rusi
Eero Rasijärvi kirjoitti:
Nimimerkki vanhoja juttuja tää.Ei ole kysymys mistään vanhoista jutuista vai etkö yrmärtänyt päiväystä!!! Edelleen odotan lisää yhteyden ottoja muilta pettyneiltä.
Ymmärrän hyvin heitä jotka ovat tulleet muutamiksi viikoiksi,että he eivät viitsi tai jaksa puuttua epäkohtiin. Kun tulee pitemmäksi aikaa niin asiat pitää olla kunnossa elikä se mitä on luvattu asuntoa varattaessa.Uudessa asunnossamme on kaikki reilassa.On tehty jopa määräaikainen vuokrasopimus joka tuntui olevan kuuluisalle välittäjälle tuiki tuntematon käsite.
Kaikesta huolimatta Hyvää joulua kaikille kanssa eläville Eero RasijärviNänä sinun kiroittelut täällä ei anna oikein hyvää kuvaa sinun tulevsta joulusta. Täälä kirjoitat ja notkt, Valitat kuin räkänoka penikka. Nauti ja ole kuin elkeukkojen pitää.
- tupasihuijaa
Toissa talvena vuokrasin tupasin kautta asunnon ja loppulasku oli melkoinen ylläri kun sähköä oli kuulema kulunut niin paljon että jouduin vielä takuusumman lisäksi maksamaan 180€lisälaskua,siis 280€Kysyttyäni milloin ja missä sähkömittari on luettu niin heillä on kuulema TOIMISTOLLA MITTARIT.Joo,kusetusta,miten yksi henkilö voi kuluttaa noin paljon kun ei ollu patteri päällä ja ruokailin yleensä ravintoloissa???????
- Endes
Et siis ole muuta kuin kävellyt sähkolieden ohi ja siitä tuo lasku on muodostunut.
Osta oma asunto niin voit lopettaa tuon valituksen. - Ukgkyguk
Olen kuullut em. välittäjästä paljon. Vuokrat 200e/kk enemmän kuin muilla. Mikäs siinä, jos kielitaidoton haluaa maksaa liikaa ja palella asunnossa, jossa ei ole lämmityslaitteita.
Jos sitten hankkii irrallisen sähköpatterin, sähkölaskua piisaa. Sähkö on Espanjassa kallista. - torreblanca
Mittarit eivät sijaitse toimistolla, luulenpa että jokainen tietää sen. Omasta kokemuksesta tiedän, että sähkömittarit voi lukea yhdessä Tupasin työntekijän kanssa. Ja vuokrat ovat samaa luokkaa kuin muilla suomalaisilla välittäjillä.
- KaLennu
Jokohan me asunnon vuokraajat alamme vaatia sähkölaitoksen lakusta kopion, se kuuluisi tulla automaattisesti, oli rehellinen peli ja maksaisi sen minkä kuluttaa.
- Josmuuttaisitalveksi
No paljonko ne sähkölaskut sitten ovat pienestä asunnosta?
Tässä on kaksi asuntoa jonka Googlella löysin. Paljonko tuon 350 euron vuokran lisäksi voi laskea muita asumiskuluja asunnosta. Onko 350/kk ihan norlaami vuokra tollasesta pienestä luukusta? Jos kokonaisvuokra on n. 400/kk niin vaihdan talviasunnoksi tuonne asumaan.
Yksi Torresta:
http://www.centroasunnot.com/index.php/fi/component/estateagent/property/307/torremolinos-30m2-.html
Ja toinen Fuengirolasta:
http://www.centroasunnot.com/index.php/fi/component/estateagent/property/373/fuengirola-36-m2.html- Josmuuttaisitalveksi
Niin joo, pari lisäkysymystä. Jos liesi on kaasuliesi, todennäköisesti käytetään kaasupulloa kuin että kaasuputket tulee asuntoon. Tyhmä kysymys ehkä sinulle, mutta en tiedä niin kysyn.
Paljonko on hintaa pullon vaihdolla? Ylipäätään kertokaa paljonko tulee lisää asumiskuluja noiden ilmoitettujen vuokrahintojen päälle? Kuten nuo 350/kk asunnot. Saako sähköt ja kaasupullon vaihdot viidellä kympillä per kuukausi?
Asiallisia vastauksia. Mulla ei ole mitään tekemistä ton kiinteistövälittäjän kanssa. Katoin Googlella ja noi oli ekat ja halvimmat kämpät mitä löysin. - Tunnetut-KaleviJaReijo
Josmuuttaisitalveksi kirjoitti:
Niin joo, pari lisäkysymystä. Jos liesi on kaasuliesi, todennäköisesti käytetään kaasupulloa kuin että kaasuputket tulee asuntoon. Tyhmä kysymys ehkä sinulle, mutta en tiedä niin kysyn.
Paljonko on hintaa pullon vaihdolla? Ylipäätään kertokaa paljonko tulee lisää asumiskuluja noiden ilmoitettujen vuokrahintojen päälle? Kuten nuo 350/kk asunnot. Saako sähköt ja kaasupullon vaihdot viidellä kympillä per kuukausi?
Asiallisia vastauksia. Mulla ei ole mitään tekemistä ton kiinteistövälittäjän kanssa. Katoin Googlella ja noi oli ekat ja halvimmat kämpät mitä löysin.Sähkölasku on siinä 250-300 euroa kuukaudessa. Kaasupullon vaihdon saa halvimmillaan seitsemällä kympillä.
- totuuttakin
Tunnetut-KaleviJaReijo kirjoitti:
Sähkölasku on siinä 250-300 euroa kuukaudessa. Kaasupullon vaihdon saa halvimmillaan seitsemällä kympillä.
Kaasupullo maksaa vähän toistakymppiä.
- Josmuuttaisitalveksi
totuuttakin kirjoitti:
Kaasupullo maksaa vähän toistakymppiä.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Osaatko sinä tai joku toinen sanoa sähkökuluista. Ymmärrän kyllä että kulutus voi olla mitä vain riippuen lämmistyksestä, mutta että jonkinlaista suuntaa antavaa arviota pienen yksiön kuluista noin suunnilleen. Tuleeko noiden ilmoitettujen vuokrien päälle vielä sähkökulujen lisäksi yhtiövastiketta vastaava kulu? Olen joskus jostain lukenut että joissakin tapauksissa se jää vuokralaisen maksettavaksi. Jos tulee niin paljonko se voisi olla vaikka tuollaisesta Torremolinoksen 30 m2 asunnosta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384208- 892049
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152021Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi611661Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541472Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1341437VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1021352- 741246
- 981171
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181080