Mistä johtuu hirmuinen tärinä intikassa vai onko se ominaisuus
intruder 1400 tärinä
5
3581
Vastaukset
- ???...
missä kohtaa pyörää...? ei omassa ainakaan ole kovinkaan paljoo tärinöitä.
- peliin
Ei kyllä tärise eli jotain vikaa on mutta missä kun et selvennä mitsen ilmenee.
Arvauksia ,kardaani pilattu esim ajamalla isolla vaihteella ja menee ajo takomiseksi eli ei kannata vedättää liian alhaisilla kierroksilla meinaan särkyy vaikka ratakisko.Perä myös jurskuttaa jos sökö ja ristikoniel mutta ei niillä pahemmin ajeta jos on sököinä .
Kone tärinää ei ole millään kierrosalueella vaan pikemminkin vavahtelua jota ei kyllä tärinäksi pysty kuvailemaan.Jos se on tärinää niin kissan kävely lattialla on helevetin moista romuuttelua.
Jospa joku on pistänyt pinnoihin rautaa killumaan? eli epätasapainossa rajusti?- vs 1400
Ei sitä täysin tärinättömäksi saa millään, mullakin on pientä vibraattoria kun mittarissa on 100km/h. kuuluu ominaisuuksiin...
- V2 elämä alkaa tästä
vs 1400 kirjoitti:
Ei sitä täysin tärinättömäksi saa millään, mullakin on pientä vibraattoria kun mittarissa on 100km/h. kuuluu ominaisuuksiin...
Se on v-2 ominaisuus.sivupeileistä ei tahdo nähdä kunnolla kun ajaa niin pitää laittaa kytkin pohjaan.Silloin tärinä peileissä hetken lakkaa että näkee onko miliisit persiis tutkaamassa.Tietty eihän sitä voi koko ajan pitää kytkintä alhaalla.Kaverilla hd täristää enempi kuin truuderi onhan isompi lohkonen v2(1850cm3)pannu alla.
- peipsi
V2 elämä alkaa tästä kirjoitti:
Se on v-2 ominaisuus.sivupeileistä ei tahdo nähdä kunnolla kun ajaa niin pitää laittaa kytkin pohjaan.Silloin tärinä peileissä hetken lakkaa että näkee onko miliisit persiis tutkaamassa.Tietty eihän sitä voi koko ajan pitää kytkintä alhaalla.Kaverilla hd täristää enempi kuin truuderi onhan isompi lohkonen v2(1850cm3)pannu alla.
ainahan mopot vähän täristää :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381