LAPPLI-TALOT?

tuleva rakentaja

HEI!
Rakentaminen alkais ensi kesän aikana, ja pitkän harkinnan ja pähkäilyn jälkeen näyttäis, että lappli-taloa alettais tekemään.
Minkälaisia kokemuksia teillä on Lappli-taloista, sekä hyviä että huonoja ?

10

5408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¨¨¨¨

Että on villat seinissä ja että cyprokit on ruuvailtu oikeilla ruuveilla. On vähän kuulunut perästä...

Ps. Ja varo sitä lipevää talomyyjää, on henk.koht. kokemuksia.

• lappli rakentaja

ennen kuin teet kauppoja, jotta oikeusturva kattaa oikeudenkäyntikulut.

Meillä ei talopaketista tai tehtaan toimista ole mitään moitittavaa, mutta talotehtaan suosittelemasta pystytysporukasta sitten sitäkin enemmän.

Jos nyt alkaisimme rakentamaan uudelleen otettaisiin ehkä talopaketti taas Lapplilta, mutta heidän kouluttamilla asentajilla ei olisi meidän raksalle asiaa.

• Olen etsinyt

Miksi ei ? Jos kirjoitat noin niin millaiset kokemukset ollut.

• Rakentaja 2007

Kertoisitko millä seudulla talosi on. Itse olen rakentamassa turunseudulle ja talotoimittajien (myös Lappli) kilpailutus käynnissä.

• kesken urkan ja
        Olen etsinyt kirjoitti:

Miksi ei ? Jos kirjoitat noin niin millaiset kokemukset ollut.

talotehdas kokeilee laaturajoja ihan tosissaan.

Menevät kaikessa ali mikäli pystyvät. Riidellä on saanut jo monta kuukautta ei loppua näy.

• vähän varaa tapellakin.
        kesken urkan ja kirjoitti:

talotehdas kokeilee laaturajoja ihan tosissaan.

Menevät kaikessa ali mikäli pystyvät. Riidellä on saanut jo monta kuukautta ei loppua näy.

Oma tietoinen valintasi tuo oli, eikä olisi pitänyt olla mikään yllätys.

• ammattilainen

kaikissa on aina parannettavaa.. pystytys porukoista sen verran!? kannattee ottaa avaimet käteen kauppa, tietty tarkistaa vaik referenssi kohteet ja sillee.. hoituu takuu hommat yhden firman kans, eikä kymmenen aliurakoitsijan!
        kertokaahan kellä talotoimittajalla homma pelaa täydellisesti?!? nii-in, ei siis kellää.. löytyy siis kaikista aina jotain moitteensijaa..
        rakentakaa pohjoiseen, täällä homma pelaa ainakin lapplin osalta..

• on keskusteltu

paljonkin tällä palstalla - tsekkaa myös aiemmat keskustelut. Hyviä ja huonoja kokemuksia on vilahdellut runsaasti noisa repliikeissä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      884
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe