Upea kisa tulossa! Dani haastaa Valen! Aikaerot tosi pieniä aika-ajossa. Huomenna on odotettavissa todella jännittävä kisa. Onko Danista voittajaksi? Mikä Haydenia vaivaa...
Jerez; Pedrosa vastaan Rossi
3
534
Vastaukset
- ainakin luulen niin
Rossi voittaa
- Turo--Inkeri
Jammulla taisi käydä hieman tuurikin keliolosuhteiden kanssa, radan pintalämpö oli selvästi erilainen kuin treeneissä, missä tuntui olevan vaikeuksia.
Mutta kyllä Rossi on The Man, ja antoi siitä tyypillisen esimerkin päihittämällä epsanjalaisten #1 mestaruustoivon tämän kotikisassa melkein 140.000 silmäparin edessä.
Veikkaan myös, että Yamaha on pyöränä hieman Hondaa, ehkä Ducatiakin jäljessä, ja kaksi seuraavaa kisaa näyttävät enemmän näiden voimasuhteista.. Rossilla ei varmasti tule olemaan helppoa tälläkään kaudella. Tallikaverinsa Edwardsin kolmas sija oli silti positiivinen merkki, Jammu tullee tarvitsemaan hyviä suorituksia molemmilta tehdaskuskeiltaan, jos mielii olla mestaruustaistelussa mukana. - Kemikaali Ana
Nicki taitaa olla vielä vähän kipeä viime kauden jälkeisen leikkauksen johdosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733414Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1331127
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68961Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 84899
- 34830