Kantoniin 2 vkoksi kesällä?

Tsinuski

Onko mitään järkeä ajatuksessa -lähteä heinäkuussa perheen kanssa pariksi viikoksi Kantoniin?

Löytyykö sieltä hotelleja joissa olisi isoja uima-altaita ulkona, yms. viihdykettä lapsille?
Mitähän mahtaa pari viikkoa maksaa hotellissa 5 hengeltä?

3

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan

      Heinäkuussa siellä on varmaan tosi kuumaa ja painostavaa. Nyt helmi-maaliskuun vaihteessa oli suomalaiset kesäkelit. Ilma on aika saasteista. Asuimme hotelli Cantonissa Beijing-lun lähellä ja hotellissa oli uima-allas. Uimalomailun kannalta en usko että Guangzhou on hyvä vaihtoehto. ottakaa mielummin Hainan- Guangzhou matka.Kantonissa liikkuminen vaatii taksia tai metroa, kaikki ostospaikat hajallaan ympäri kaupunkia ja etäisyydet suhteellisen pitkät.

    • Guangzhou

      Ei mielestani kannata. Asun talla hetkella Guangzhoussa ja ilma taalla on nyt jo kosteaa ja painostavaa. Heinakuussa lampotila nousee 30 asteen ylapuolelle. Guangzhou ei ole rantakohde vaan erittain saateinen suurkaupunki. Hotelleista saatta loytya uima-altaita, mutta ainakin nuo suurimmat hottellit ovat keskella rakennustyomaita seka runsasliikenteisia teita. Tama on hieno paikka tulla shoppailemaan ja muuten nakemaan lansimaalaitunutta Kiinaa, mutta lapsien kanssa en tanne lahtisi. Julkinenliikenne (metro ja bussit) toimivat hyvin ja niita on helppo kayttaa. Taksit ovat erittain halpoja, mutta ruuhka-aikaan niiden saaminen ei ole helppoa. Taksiin ei myoskaan kannata hypata jos ei osaa kiina, tai jos ei ole mukana merkeilla kirjoiettua osoitetta.

      Myos mina suosittelen enemmankin matkaa Hainanille. Halvemmaksi tulee luultavasti ottaa itse lennot Guangzhouhun ja taalta lentaa Hainaille. Varmasti Sanya on paras kohde teille (Kiinan sisaisia lentoja ja hotelleja www.ctrip.com). Lentoliput saa Guangzhoun kentalta.

      • ei kannata lapsia roudata sinne. muutama päivä menee, keli on aika tappavaa ja saasteista. Rakenustyömaata riittää. Osta lennot Hainanille ja pennut on muutaman päivän iloisia. Ruokaa tai shoppailua saat kantonissa, Hainanilla et. Sanyalla löytyy kauppoi ja ravintoloitakin. taksilla kannattaa liikua ja se onkin ainoa oikea tapa. Bulgariaan pääset samalla hinnalla tai halvemmallakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe