Sunwing resort Arguineguin

loma -07

Onko kellään tuoreita kokemuksia ko. hotellista? Tällä palstalla moni oli menossa hotelliin korkein odotuksin, millainen paikka todellisuudessa on? Millaista huonetta suosittelette?

4

7215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotiutuneet

Palasimme juuri eilen kyseisestä hotellista.
      Arguineguin on alunperin norjalaisten kylä. Suurin osa matkalaisista on ruotsista tai norjasta.
      Suomesta tehdään vasta toista kautta matkoja sinne.
      Tjäreborgin palvelut pelasivat hyvin. Lähtömme oli Turusta, jopa parkkimaksun maksoi Tjäreborg. Respassa on aina suomenkielinen tyttö, jos tarvitsee sellaista apua.
      Meillä oli yksiö merinäköalalla, 2aik 2lasta, 5v ja 6v. Olis voinut olla isompikin, mutta ei me huoneessa paljoa oltu.
      Keittosyvennys: mikro, 2-levyinen taso, jääkaappi, kahvinkeitin ja vaatimaton astiasto.
      Aamupalan lapset saivat ilmaiseksi, monipuolinen.
      Kaksi ravintolaa, toisessa lapset söivät ilmaiseksi aikuisten seurassa. Oli spagettia, ranskanperunaa, riisiä, lihapullia ja itse koottava hampurilainen pihvillä plus lisukkeita lasten seisovassa pöydässä, aikuistan ateria kympin eken molemmin puolin lisäksi ja juomat erikseen. Toisessa ravintolassa seisova pöytä,
      jälkiruokineen. Kaupungilla halvempaa, jos haluaa
      syödä siellä. Itse emme syöneet siellä kuin kerran, rantaravintoloita on useampi rantakadulla.
      Kaupunki on rauhallinen,pieni paikka. Ei tarvitse pelätä liikennettä. Yksi vaatimaton kauppakeskus.
      Hotellin uima-allasalue on todella viihtyisä. Lapset viihtyvät aivan varmasti, vauvasta vaariin. Joka päivä vesijumppaa, lapsille ohjelmaa ruotsinkielellä, iltaisin lapsille disko ja aikuisille ohjelmaa sen jälkeen pari tuntia. Tietsikat, pleikkarit,biljardipöytää löytyy.
      Liikenteen melu kuuluu jonkinverran viereiseltä Puerto RIcon tieltä.
      Jos tuulee, hotelli on aivan rannassa, joten se viilentää ilmaa.Mutta kyllä tarkenee, eikä ole tukahduttavaa.
      Meille tämä oli tosi hyvä valinta, emmekä katuneet hetkeäkään. Muutkin siellä olijat olivat tyytyväisiä.
      Tässä melkein meidän matkakertomus, jos jotain muuta haluat tietää, kysäise.
      Hyvää matkaa minne sitten menettekin.
      ps. lääkäri on kymmenen minuutin kävelymatkan päässä ympärivuorokauden, päivällä suomenkielinen hoitaja.

• loma-07

Kiitos monipuolisesta vastauksesta. Häiritsikö teidän huonettanne hotellin viihdeohjelma tai liikenteen melu?

• kotiutuneet
        loma-07 kirjoitti:

Kiitos monipuolisesta vastauksesta. Häiritsikö teidän huonettanne hotellin viihdeohjelma tai liikenteen melu?

Hotellin iltaohjelma oli toisessa päässä hotellia, iso hotelli, se kuului kyllä meille asti. Se loppui kahdeltatoista. Lasten disco loppui yhdeksän aikaan. Meidän nukkumaanmenoa ei häirinnyt musiikki. Liikenteen melu kuuluu hotelliin läpi yön. Jos on huono nukkumaan, saattaa sellaista häirytyä, meitä ei. Osa huoneista on toiseen suuntaa, sinne ei varmaan kuulu liikennemelu.
        Päivät ovat niin väsyttäviä, uimiset ja muut touhut, että lapset nukahtavat ennen kuin saavat päänsä tyynyyn.
        Siellä on myös aidattu leikkipuisto, jossa voi tehdä hiekkakakkuja, sun muuta. Ei mikään suuri, mutta lapset viihtyvät.
        Uima-altaan vesi on lämmitettyä merivettä, isot altaat.Paljon aurinkotuoleja, ei tarvinnut käydä varaamassa etukäteen, aina oli vapaita tuoleja.
        Lämpömittareita en nähnyt missään, mutta meillä oli oma mukana. Aamulla oli kiva tietää asteet, kun heräili.
        Hotellin henkilökunta, kuten paikallisetkin, olivat ystävällisiä. Ei tarvinnut pelätä kaupungilla kulkiessa.

• viiden kopla

Meidän viisihenkinen perhe (lapset 5, 8 ja 9) oli joulukuussa 16-30 päivä lomailemassa muummun ja papan kera tässä ihanassa hotellissa. Hotellihuoneet ovat perustasoa (tarvittavat ateriointi- ja ruuanlaittovälineet löytyvät esim. astiasto, kattilat, paistinpannu, vedenkeitin, kahvinkeitin ja leivänpaahdin. Asuimme omalla perheellä 7 kerroksessa, jonne iltaesitysten melu ei kuulunut ollenkaan. Muummu ja pappa asuivat kolmannessa ja näkymä parvekkeelta oli esityslavalle, joten heitä puolille öin jatkuneet esitykset häiritsivät. Meillä oli big family huoneisto, joka naftisti riitti. Iso kylppäri kahdella suihkulla. Kuten aina kanarialla siivoukseen laatu olisi voinut olla parempaa. Meillä lakkas tv toimimasta ja paistinpannu oli tullut tiensä loppuun. Heti saimme uudet tilalle, kun respassa asiasta mainitsimme. Lapsiperheen ei kannata pakata liikaa vaatetta mukaan, silla hotellissa on itsepalvelupyykkitupa. Pesu- ja kuivauskoneet toimivat euron kolikoilla. Meillä oli all inclusive, mutta ruokaan kyllästyy, kun aina samat vaihtoehdot tarjolla rasvassa käristettynä. Suosittelen aamupalaa, oli hedelmiä ja tummaa leipää sekä jogurttia. haluaville löytyi kananmunia ja pekonia ja monenlaista leikkelettä kalasta lähtien. Rantapolkua kävellen löytyy monenlaisia vaihtoehtoja ruokailla edullisesti. Hotellissa on spa ja kuntosali. Kuntosali oli näin fysioterapeutin näkökulmasta kehityksestä jäljessä mutta vesijumppa altaalla ok. Ja allasalue tosi upea ja iso ( ei monta yhtä suurta löydy gran kanarialta). Arvosana 4,0

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe