Tässä olisi kolme rivakkaa nuortamiestä, jotka saivat päähänsä lähteä enontekiön pilkkiviikolle vapun tienoilla.
Varusteeet muuten kasassa, mutta erilaisia kairoja vertailtiin. Kuinka pitkä pitää olla, riittääkö 80cm vai pitääkö olla jatkovarsi?
Entä kalojen koot? Nopeus on valttia ja tuntuu turhalta kairata kymmensenttistä reikää pikkuahvenille, minkä tuumainen terä olis järkevä?
mikä kaira enontekiölle?
kossu, karhu ja siideri
1
359
Vastaukset
- enontekiö
osta ihan normaali kaira. ja jos jaksat porata 6 tuumanen jos olet riisitautinen niin 4 tuumanen. pitääkö tuomosia itsestään selvyyksiä kysellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948449
- 926505
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636356Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345011Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593660- 453361
- 503305
- 492933
- 562882
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512846