Imatralle tosiaan tulossa tällainen ilta ? Joku väitti kuulleensa huhun Lappeenrannassa ? Tarkoittaako sitä että ikäraja on 40 v ?
40 + Disco ?
20
4302
Vastaukset
- ei pääsiäisenä
Joku muu viikonloppu kuin pääsiäisviikonloppu -kiitos!, jos tuollainen on toteutumassa! (en nyt tiedä mistä tuon pääsiäinen miun päähän pälkähti - jossain oli joku kirjoitus samaisesta aiheesta)
Hieno idea!
Disco tietysti Kellariin ja dj:nä Ina ja Usa (oliko se Usa?)- anssi.
Tänään se oli Uutis-Vuoksen tekstareissa. Mutta kertokaahan kuka tietää, että kuka se Usa oli. Inan tunnen hyvinkin, niinkuin moni muukin, mutta ikinä ei ole missään puhuttu, kuka tämä Usa oli.
- tunnit täynnä
joutaa kuusenkorvaan koko ukko 60 tansseihin. Ne lappeenrannan pojat tännekin.
- Kukeros
anssi. kirjoitti:
Tänään se oli Uutis-Vuoksen tekstareissa. Mutta kertokaahan kuka tietää, että kuka se Usa oli. Inan tunnen hyvinkin, niinkuin moni muukin, mutta ikinä ei ole missään puhuttu, kuka tämä Usa oli.
Kun kysyit, niin Usa on oikealta nimeltään Vesa (?) Ossi. Hän on pari vuotta Inaa vanhempi, tämän vanha yhtiökumppani Gunway-disco -ajoilta 70-luvulta. Usa on viime vuodet asunut Tukholmassa (?) ja toiminut tiskijukkana ruotsinlaivoilla. Pojilla oli 70-luvulla punaiseksi värjätyt hiukset ja siksi heitä kutsuttiin stiguiksi. Usa on muuten joutsenolaisen Black Devils -Hurriganeskloonibändin kitaristi Kähkösen eno.
- anssi.
Kukeros kirjoitti:
Kun kysyit, niin Usa on oikealta nimeltään Vesa (?) Ossi. Hän on pari vuotta Inaa vanhempi, tämän vanha yhtiökumppani Gunway-disco -ajoilta 70-luvulta. Usa on viime vuodet asunut Tukholmassa (?) ja toiminut tiskijukkana ruotsinlaivoilla. Pojilla oli 70-luvulla punaiseksi värjätyt hiukset ja siksi heitä kutsuttiin stiguiksi. Usa on muuten joutsenolaisen Black Devils -Hurriganeskloonibändin kitaristi Kähkösen eno.
Joo kyllä minäkin muistan Gunway discon. Tai ainakin osan siitä. Kaverukset dikkas muuten Bovia. Aina ne soitti Davidin uusia biisejä, mistä minä en ainakaan oikeen välittännyt. Tuli pyörittyy eräänkin kerran sali ympäri, niin niskalla, kuin Tainiollakin. Mutta tästä 40 discosta. Täällä kaivataan tosiaan muutakin musiikkia, kuin teknoa. Miten ne jaksaakin kuunnella samoja sykkeitä ja valot. Huh huh ei edes istumapaikkoja tarpeeksi ja tarjoilu saatanan hidasta. Tarvitaan ihan muuta. Jo pelkkä easy livin saa porukan elämään. Se on oikeeta musiikkii.
- Usa Ossi
Kukeros kirjoitti:
Usasta sen verran, että asun tällä hetkellä Turussa ja olen yhä tiskijukkana Siljalla. Viimeiset 10v Silja Europalla. Sain Markolta Simpan (joka on töissä samalla laivalla) kautta kutsun tulla soittamaan 40 discoon. Kutsusta olen otettu ja aion tulla heti, kun se vaan sopii aikatauluihin. Että näin. Hyvää kevään jatkoa. Nähdään discoilun merkeissä.
- ikärajaa
Jos tollainen tulee, niin ikärajaksi vaikka 35 v.
- viisi vuotta
ELI EI ! Ikäraja 40 v ja sillä sipuli
- 35 v ikää
Kannatan 35 v ikärajaksi. Itse olen 41 v mies ja tykkäisin itseäni hieman nuoremmista naisista.
Alta nelikymppisten paikkaa kun ei meinaa Imatralla olla - Nainen 42v.
35 v ikää kirjoitti:
Kannatan 35 v ikärajaksi. Itse olen 41 v mies ja tykkäisin itseäni hieman nuoremmista naisista.
Alta nelikymppisten paikkaa kun ei meinaa Imatralla ollaOnnela on täynnä nuoria naisia, mene sinne.
Me tarvitsemme discoa juuri, jossa soitetaan kunnon 70-luvun rokkiua ja 80-luvun diskomusaa.
Ja sellaista porukkaa, joka osaa myös tanssia sellaisen musan tahdissa.
Gunway-discossa tanssittiin eikä seisoskeltu.
Ja ne jotka eivät tanssineet, kiersivät salia liikunnallisesti ympäri koko illan. Ei velttoiltu ollenkaan, eikä notkuttu missään baaritiskillä! - **+
Nainen 42v. kirjoitti:
Onnela on täynnä nuoria naisia, mene sinne.
Me tarvitsemme discoa juuri, jossa soitetaan kunnon 70-luvun rokkiua ja 80-luvun diskomusaa.
Ja sellaista porukkaa, joka osaa myös tanssia sellaisen musan tahdissa.
Gunway-discossa tanssittiin eikä seisoskeltu.
Ja ne jotka eivät tanssineet, kiersivät salia liikunnallisesti ympäri koko illan. Ei velttoiltu ollenkaan, eikä notkuttu missään baaritiskillä!Minunko siis myös pitäisi Onnelaan mennä kun haluun diskoilla. Enkä vaan notkua jumputuksen tahdissa. Ennenhän ne sanatkin erotti kappaleesta nyt vaan samaa puuroa oli biisi mikä vaan. Minä kun oon vasta 38-vee niin en sit pääsis tuonne 40 diskoon. Onko se teinidisko sit miulle parempi ;D
- haluisin tulla
**+ kirjoitti:
Minunko siis myös pitäisi Onnelaan mennä kun haluun diskoilla. Enkä vaan notkua jumputuksen tahdissa. Ennenhän ne sanatkin erotti kappaleesta nyt vaan samaa puuroa oli biisi mikä vaan. Minä kun oon vasta 38-vee niin en sit pääsis tuonne 40 diskoon. Onko se teinidisko sit miulle parempi ;D
Minä myös 38 v ja minulle ei ole sopivaa paikkaa minne mennä, kun Onnelaan olen 15 v liian vanha enkä tykkää korvia raastavasta musiikista enkä teineistä
- raja on
haluisin tulla kirjoitti:
Minä myös 38 v ja minulle ei ole sopivaa paikkaa minne mennä, kun Onnelaan olen 15 v liian vanha enkä tykkää korvia raastavasta musiikista enkä teineistä
vedettävä. Tässä tapauksessa se vedetään 40. Joudut odottamaan pari vuotta, ei mahda mitään. Et ole ainoa.
- myös tälläinen
Älyttömän hyvä idea, mut ikärajaa voisi laskea tai sit nostaa reilusti 50
- pdfufhihi
Mites olis ikäraja 75.
Aina riittää kitinää - on se kumma.
Väärentäkää paperit jos ette nyt sattumoisin ole vielä 40 vee.
ja missään oo mitään tietoa että tällainen tulee ees Imatralle - ei vielä tapella
- disco heh heh
kaikkee sitä kuuleeki
- kuin disco
Ja siellä me velat maksaneet hyvätuloiset vähän irroitellaan,kateelliset älkööt vaivautuko.
- anssi.
Ettei tämä juttu nyt ollut Imatralaisessa ollut mainos , että Kankaankievarissa pidetään 50 diskoilta. Tarjoillaan pöytiin asti juomat muuten. Ihan hyvä juttu, sillä harvassa paikassa tätä enää tapahtuu. Nykyään ei tahdo mahtuu tiskille hakemaan juomaa, kun toiset jää siihen tukkeeksi nojailemaan tiskiin lasinsa kanssa.
- pipoisuutta
Pariskuntien pitäisi kyllä päästä sisälle jos toinen on yli ja toinen ali 40. En kannata näin tiukka pipoisuutta ollenkaan.
Tosin ymmärrä, että sen alle 40 pitää olla sit hyvin lähellä 40 v.- pitäisi
laskea. Jos oot alle 40, voi mennä esim. Onnelaan.Jos raja on 40, se on myös 40.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972