Haeskelen sopivaa suomenkielistä häätanssibiisiä ja kaipaisin ehdotuksia???
EI VALSSI VAAN HÄÄTANSSI
20
11013
Vastaukset
- täää
Jope Ruonansuun Enkeleitä toisillemme. Tuon olen kuullut yksissä häissä. En kyllä ymmärrä häätansseja, kyllä perinteinen häävalssi on paras. Ehkä nykynuoriso ei osaa tanssia edes valssia.
- tyylillään
Mun mielestä se on ihan ok. Miksi pitäisi tehdä tietyllä tavalla vaan siksi, että se on perinne ja niin on tapana tehdä. Mielestäni on pääasia, että häät on hääparille mieleiset. Ja tietysti vieraatkin viihtyisi. Se mikä on toisen mielest paras, ei välttämättä ole toisen mielestä.
Itse kyllä olen ajatellut mennä tanssikurssille (jos mies innostuu). En lue itseäni ihan enää nuorisoon, mutta en ole tanssinut kuin viimeksi yläasteella liikuntatunnilla ja siitä ei ole jäänyt mitään mieleen. - tyylillään*
tyylillään kirjoitti:
Mun mielestä se on ihan ok. Miksi pitäisi tehdä tietyllä tavalla vaan siksi, että se on perinne ja niin on tapana tehdä. Mielestäni on pääasia, että häät on hääparille mieleiset. Ja tietysti vieraatkin viihtyisi. Se mikä on toisen mielest paras, ei välttämättä ole toisen mielestä.
Itse kyllä olen ajatellut mennä tanssikurssille (jos mies innostuu). En lue itseäni ihan enää nuorisoon, mutta en ole tanssinut kuin viimeksi yläasteella liikuntatunnilla ja siitä ei ole jäänyt mitään mieleen.Jostakin luin, että joskus aikoinaan tanssina saattoi olla myös polkka yms. eli jos sellaisen valitsee niin sekin on "perinteistä". Tai mitä nyt ajattelee olevan määritelmä "perinteelle". Ja ainahan voi aloittaa uuden petinteen...
- Töyhtis vaan
tuo häätanssihomma on liian jenkkimäistä minun makuuni. Mutta sitähän nämä nykyiset häät ovat prinsessaleikkeineen olleet jo vuosikausia. Arvostan perinteitä, enkä vaivautuisi katsomaan mitään häätanssia lainkaan. Pitäisikö sitten parin vanhempienkin mennä jossain vaiheessa hiihtämään sinne parketille, jotain "tanssia". Voiko pahempaa nolausta enää keksiä?
- Morsmaikku_08
Mun mielestä valssit on nyt vaan niin tylsiä etten suin surminkaan tanssisi sellaista omissa häissäni. Kukin siis tavallaan.
Meillä varmaan tanssitaan The Plattersin only you. - maksaja määrää
Töyhtis vaan kirjoitti:
tuo häätanssihomma on liian jenkkimäistä minun makuuni. Mutta sitähän nämä nykyiset häät ovat prinsessaleikkeineen olleet jo vuosikausia. Arvostan perinteitä, enkä vaivautuisi katsomaan mitään häätanssia lainkaan. Pitäisikö sitten parin vanhempienkin mennä jossain vaiheessa hiihtämään sinne parketille, jotain "tanssia". Voiko pahempaa nolausta enää keksiä?
niin tervetuloa vain maksamaan minun ja sulhaseni häät. Ei hääpari niitä "perinteisesti" itse ole maksanut - ja häälahjatkin olivat ihan toista kaliiperia: maita ja metsiä, pari lehmää ja itse tehty kaappikello, oma tontti ja tupa...
eiköhän se valssi ollut aikoinaan hittitanssi, ja valintaan vaikutti varmasti myös helppous. Nykyään ei valssi ole enää joka viikonloppulavatanssin hitti, tanssipaikat ovat siirtyneet sisälle ja niissä tanssitaan jotain ihan muuta.
- kjdhsfjsyg
Stella-Häävalssi
Matti ja Teppo-Nousee päivä, laskee päivä
Freeman-Oot mun kaikuluotain
Anna Erikssonilta joku?
Ja mikä pakko sen muuten on olla hidas?
Rauli Badding Somerjoki-Paratiisi
Siis näitähän löytyy...- Peppi
Kyllä mielestäni myös valssit ovat kauniita edelleen. Niiden sanat ovat yleensä tosi kauniita kun niitä vaan jaksaa etsiä ja kuunnella. Mutta itse työni puolesta olen kaikki kesät häissä ja olen huomannut, että Mamban Saa koskettaa on todella osuva biisi hääjuhlaan.
- rakastunut!!!
FINLANDERSIN- oikeesti , aivan tajuttoman hyvä kipale, meidän häissä tanssitaan juuri tämä!
- tanssitaan häätanssina
FINLANDERSIN OIKEESTI BIISI:)
- Topi Sorsakoski rocks
Moi,
Ihanat sanat on myös biisissä Olet Kaikki (you are my world /il mio mondo):
Olet ilma jota hengitän,
olet kaikki minkä ymmärrän.
Tähdet taivaalla muita varten on,
silmäs mulle suovat auringon.
Olet maa ja hellä lämpö sen,
kevään tullen alla jalkojen.
Sulta saan kuin palavaan
mä voiman voittamattoman.
Olet kaikkeni sä silloinkin,
vaikka maailman mä voittaisin.
Mitä jää jos menet pois?
Mitään ei minulla ois.
Sulta saan kuin palaavaan,
Olet kaikkeni sä siloinkin,
Mitä jää, jos menet pois?
Mitään ei minulla ois, maailmassain,
kaikki oot sä vain. - Taitoa ja tulkintaa
Topi Sorsakoski rocks kirjoitti:
Moi,
Ihanat sanat on myös biisissä Olet Kaikki (you are my world /il mio mondo):
Olet ilma jota hengitän,
olet kaikki minkä ymmärrän.
Tähdet taivaalla muita varten on,
silmäs mulle suovat auringon.
Sulta saan kuin palavaan
Olet kaikkeni sä silloinkin,
Mitä jää jos menet pois?
Mitään ei minulla ois.
Sulta saan kuin palaavaan,
Olet kaikkeni sä siloinkin,
Mitä jää, jos menet pois?
Mitään ei minulla ois, maailmassain,
kaikki oot sä vain.Yeap, totta. Mutta laulajalta vaaditaan oikeita laulutaitoja, ettei biisistä tule lässähtänyt pannukakku, se ei sovi 'prinsessajuhliin'.
- kheinä10
Meillekkään ei tule valssia, tai tämä asia on vielä vähän kesken..
Mutta onhan niitä.. esim. Harmajalla on monta kaunista hidasta kappaletta.- vierrailija
jokainen taaplaa tyylillään, enkä usko et valssin pois jättäminen ois vaan siitä kii et ois nuori ja ei osais. ite oon 28v ja osaan valssin, mutta näillä näkymin meidän häissä tanssitaan joku näistä:
Jope; Enkeleitä toisillemme,
Yölintu; Rakkaus on sininen,
Janne Tulkki; sinisen taivaan sateenkaari,
Tauski; Sinä vain
ja ihan vaan siksi että kyseiset kappaleet ovat meille 5v seurustelun aika jollain tavalla tulleet merkityksellisiksi ja ovat tärkeitä ;) - ....
vierrailija kirjoitti:
jokainen taaplaa tyylillään, enkä usko et valssin pois jättäminen ois vaan siitä kii et ois nuori ja ei osais. ite oon 28v ja osaan valssin, mutta näillä näkymin meidän häissä tanssitaan joku näistä:
Jope; Enkeleitä toisillemme,
Yölintu; Rakkaus on sininen,
Janne Tulkki; sinisen taivaan sateenkaari,
Tauski; Sinä vain
ja ihan vaan siksi että kyseiset kappaleet ovat meille 5v seurustelun aika jollain tavalla tulleet merkityksellisiksi ja ovat tärkeitä ;)oli viime kesänä stellan häävalssi (ei siis oikeasti ole valssi), on aivan ihana kappale!!!!!!!! ja ainakin tarpeeks pitkä ;)
- nansku..lööpö
Meille tulee varmaankin myös tuo finlandersin-oikeesti. Ihana, meillä myös on hidas koska viimeksi ylä asteella tanssinut ja ei muista. Tällä budjetilla ei myöskään ole varaa mihinkään tanssikurssiin.
- häät kesällä 2012
Miten te tanssitte sen Stellan Häävalssi biisin? se on kyllä todella kaunis kappale..:)
- Ei askelkuvioita
Se ei ole tanssittava biisi ollenkaan, täytyy vain keinua musan ja tunteen mukana.
- Minävain:)
YUP - Rakkaus on pesti hulluuteen oli mun oma häätanssi :)
- Oliko tämä jo
Jossain haissa oli haatanssina Anna Eriksonin 'Kun katsoit minuun'. Aika sopiva aiheeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983