Siljan

kuulutukset

Silja Festivalilla kuulutukset tuli tässä järjestyksessä:

1. Ruotsi
2. Venäjä
3. Suomi

Arvatkaa kuinka suomalainen, ennestäänkin heikko itsetuntoni romahti!

Hyvin oli tilaa Festivalilla lauantai-iltana.
Laivan "laatu" on ihan samaa kuin Viikkarilla. Eli sitä, mitä 20 vuotta vanhalta autolautalta voi odottaa.

Siljan henkilöstö oli yllättävän mukavaa, enää eivät olleet asiakkaan yläpuolella. Taitais muuten palli heilua pepun alla.

Värtanin terminaalin penkkien pehmusteet voisi jo vihdoin vaihtaa, niissä näkyy mahtavasti miljoonien perseiden kova käyttö.

12

1009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deipyle

      näkee kaikilla Siljan aluksilla, olisi kyllä jo aika palauttaa esim. Europa entiseen loistoonsa. Sääli että pintasilauskin tehtiin Symphonylla/Serenadella suunnilleen vain promelle..

      Viimeksi läksimme Keskiyön showsta pois kun alkoi kuulua venäläistä oopperaa. Venäläisistä ei nyt sinällään ole ollut haittaa ja risteilyilmapiiri on ollut entisenlainen, mutta kyllä minäkin mieluiten asettaisin järjestyksen ruotsi/suomi ja sitten vasta venäjä:(

    • Festivalhan on ruotsin

      lipun alla !!

      Ei pitäisi olla mitään epäselvyyttä!

      JÄRKEÄKIN SAA TAAS KERRAN KÄYTTÄÄ !!!

      • mutta

        Eikö sen kuitenkin pitäisi olla niin päin että Venäjä tulee viimeisenä, niin se ainakin on Sympalla ja Serellä. Mitä tuohon nuhjuisuuteen tulee niin olen ollut varmaan eri Siljan laivoilla, sillä nuhjuisia paikkoja ei ole ollut juuri muilla kuin Wasa Queenilla.


      • Deipyle
        mutta kirjoitti:

        Eikö sen kuitenkin pitäisi olla niin päin että Venäjä tulee viimeisenä, niin se ainakin on Sympalla ja Serellä. Mitä tuohon nuhjuisuuteen tulee niin olen ollut varmaan eri Siljan laivoilla, sillä nuhjuisia paikkoja ei ole ollut juuri muilla kuin Wasa Queenilla.

        kirjoitukseni kirjoitin sen perusteella mitä viimeksi näin (selvää kuluneisuutta Sympin promehytissä, allasviemäri ei vetänyt, patjat kuopalla, seinissä paljon kulumisjälkiä). Samaan aikaan oli Europa-risteilyllä työkaveri jonka edellisestä risteilystä on aikaa. Kommentti:"Hieno laiva mutta aika kulunut.."


    • Ville-Viikinki

      nyt sitten millaisessa kunnossa on Festival. Menen vaimon kanssa risteilemään sillä ensi viikonloppuna. Tavallaan olosuhteiden pakosta, kun Amorella oli jo täyteen buukattu.

    • kuulutus

      Tukholmasta lähdettäessä tulee ensiksi ruotsiksi.

    • ilmeisesti

      sitten vaihtaneet sen kuukaudessa, koska viime kuussa kuulutukset olivat: ruotsi, suomi, englanti, venäjä järjestyksessä.

    • Tepi.

      Et sitten ole huomannut, että Festarin perässä on Ruotsin lippu, Siksi Ruotsiksi ekana. Suomalaisia ko. laivalla seilaa vähän, joten jos venakoita paljon, niin hyvinkin voi venäjäksi tulla kakkosena, muutamalle suomalaiselle vikana.

      • toistaa toisen jo

        kirjoittaman, etkö seuraa jo kirjoitettuja yhtään?


    • pelkkää

      ruotsia ja englantia.
      Olen Siljan vakioasiakas, mutta vastaisuudessa matkustan vain Serenadella jossa osataan myös suomea!!

    • Anonyymi

      Nyt piti kirjoittaa.Etsin laivaromannsia vuosien takaa.Toukokuussa 1999 eli 14.5. 1999 22tunnin risteilyllä Tallinnaan. Minä olen nainen. Romanssini oli komea nuori mies.Meillä synkkasi hyvin. Me tanssimme yhdessä illalla klo:22,05 aikoihin noin.Tulit pyytämään minua tanssimaan.Minulla oli permanentatut hiukset. Olkapäille ylettyvät.Ja punamusta hame jossa oli kuvioita. viirullinen jakku.Sinulla oli yllä viirullinen pusero jossa oli vielä joku teksti. Ja tummat samettifarkut. Olit vaalaeahiuksinen. Kullankeltaiset hiuksesi säteili dicopallon valossa.Tommi Läntinen oli yöllä esiintymässä samalla risetilyllä.Me tanssimme kaksi hidasta kappaletta. Ihan lähekkäin.Olit hyvin raksatunut minuun.En muista nimeäsi enkä muista mistä olet kotoisin.Mutta jos näet ilomitukseni niin vastaa minulle.Minä olen vuosimallia -78- Luulen että sinä olet vuosimallia -75- tai -74-? Olet vain muutaman vuoden minua vanhempi.Nykyään olen 29v sinä olet joko 32 tai 33v.Jos näet tämän niin vaoistiko vastata minulle?Meillä jäi paljon kesken sinä kyseisenä yönä.Minä haluaisin löytää sinut nyt.Kahdeksan vuotta siitä on jo aikaa. kirjoita minulle!!! T: Laiva romanssi 1999.

      • Anonyymi

        Taas on potkittu uuvattia persuksiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe