Olen ihmeissäni oleva naisihminen enkä näistä saakelin boxeista ymmärrä paljoakaan. Viime viikolla boxin asensin ja sainkin sen toimimaan(ihme kyllä). Toimi hyvin mutta nyt ohjelma tiedot vajaat, eli kun vaihdan kanavaa niin alas tuleva laatikko jossa on menossa olevan ja seuraavan ohjelman nimi ja kellonaika, näyttää jotain vanhaa tietoa koko ajan. Ja kun painan suoraa tallennusnappia niin tallennuslistassa näkyy ihan väärä ohjelman nimi.
Ja EPG: ohjelmalistassa ei näkynyt tänään MaxLeffan ohjelmatietoja kuin aamun ohjelmat.
Meillä on pojan telkkarissa halpa digiboxi ja se toimii kuin ajatus, ja tämä toinen kapine nyt sitten alkaa venkuroimaan.
On varmasti vaikeasti selitetty noi ongelmat, toivottavasti joku ymmärsi ja ois niin kultainen että osais auttaa.
Handan DVB-C 6000
6
1045
Vastaukset
voisi kokeilla irrottaa töpselin seinästä vaikka minuutiksi. Tuo konsti auttaa moniin boxiongelmiin (en tiedä auttaako tuohon, mutta kannattaa kokeilla).
Tämä kesäaikaan siirtyminen aiheutti kaikenlaisia ongelmia juuri tuon ohjelmaoppaan kanssa moniin muihinkin boximerkkeihin.
Oletko muuten tarkistanut, että se boxi myös on kesäajassa ?- otan osaa
Minulla sama vika ko. mallissa! ei korjaannu millään, joskus saattaa olla ohjelma tiedot kohdillaan. PASKAN OSTIN
- 6000
Minulla noin vuoden toiminut Handan c6000 ongelmitta. Taitaa olla käyttäjässä vika.
- sasdsdsad
Mulla sama laite ja ei mitään ongelmia ole ollut vaikka kesäaikaan siirtyi. Päivitä laite laatuantennin sivuilta saatavalla päivityksellä, sulla kai joku vanha fireware siin vehkees ja niiden kans voi ollaki ongelmaa..
- hävinneet
yön aikana, johtui kai sitten kesäaikaan siirtymisestä, mene ja tiedä. Kiitos kaikille neuvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879