Hyviä kimppa projekteja joita on tullut nähtyä: Porukka kokoon ja ostamaan vanha bussi. Siitä saa oivan asuntoauton reissuille, ei tarvitse telttaa eikä mökkiä. Liikkuminen on tyyristä, mutta eihän sillä joka viikko reissutakaan.
Juhannuksena vastaavalla vanhalla hkl:n sinisellä oli poika porukka Tammisaaressa. Haastattelin henkilöitä, olivat iloissaan ratkaisustaan ja olivat jo joinain vuosina kimpassa lähteneet vastaaville reissuille. Talvet säästivät ja kunnostivat bussia, kesäisin reissusivat, ryhmä-rämä, kotimaassa ja ulkomailla.
Toinen vastaava seikkailumatka. Tapasin porukan, joka joukolla vuokrasi venee ja reissusivat siten, milloin missäkin päin maailmaa. Aina eri vene ao. retki/seikkailu maasta, jää oman venee hankinta ja hoito kulut pois, kun ostaa halvan ja myy sen sitten pois tai vuokraa ja loman jälkeen pääsee eroon venhostaan.
Itse olen reissunnut rekkojen mukana, milloin missäkin, voittaa omalla tavallaan inter-railin ja muut liftailu-reissut. Potää tietenkin tutustua kuskiin, jotta luottamus pelaa ja yleensäkin mukaan pääsee.
Itse seikkailisin enää paljon nähneenä mieluisasti tuon etusuvulla olevan neitosen daisareiden välissä, mutta se on jo eri juttu.
Silti vielä, pesti kullankaivajaksi on ihan oman tason seikkailunsa, antaa työstä palkan ja työtä saa tehdä, mutta elämyksiä saa joita muuten ei saisi.
Seikkailumatkoja
Maailman ääriin
0
412
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708