Hyviä kimppa projekteja joita on tullut nähtyä: Porukka kokoon ja ostamaan vanha bussi. Siitä saa oivan asuntoauton reissuille, ei tarvitse telttaa eikä mökkiä. Liikkuminen on tyyristä, mutta eihän sillä joka viikko reissutakaan.
Juhannuksena vastaavalla vanhalla hkl:n sinisellä oli poika porukka Tammisaaressa. Haastattelin henkilöitä, olivat iloissaan ratkaisustaan ja olivat jo joinain vuosina kimpassa lähteneet vastaaville reissuille. Talvet säästivät ja kunnostivat bussia, kesäisin reissusivat, ryhmä-rämä, kotimaassa ja ulkomailla.
Toinen vastaava seikkailumatka. Tapasin porukan, joka joukolla vuokrasi venee ja reissusivat siten, milloin missäkin päin maailmaa. Aina eri vene ao. retki/seikkailu maasta, jää oman venee hankinta ja hoito kulut pois, kun ostaa halvan ja myy sen sitten pois tai vuokraa ja loman jälkeen pääsee eroon venhostaan.
Itse olen reissunnut rekkojen mukana, milloin missäkin, voittaa omalla tavallaan inter-railin ja muut liftailu-reissut. Potää tietenkin tutustua kuskiin, jotta luottamus pelaa ja yleensäkin mukaan pääsee.
Itse seikkailisin enää paljon nähneenä mieluisasti tuon etusuvulla olevan neitosen daisareiden välissä, mutta se on jo eri juttu.
Silti vielä, pesti kullankaivajaksi on ihan oman tason seikkailunsa, antaa työstä palkan ja työtä saa tehdä, mutta elämyksiä saa joita muuten ei saisi.
Seikkailumatkoja
Maailman ääriin
0
440
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658410KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4477543Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563619Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1143033Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542735Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211621