Tiedoksi erittäin hyvä yksityismajoitus Havannassa:
Sandra Vigil Fonseca
Calle G (Ave de los Presidentes) #301 (ja Calle 13 kulma)
Apartment 13, piso (kerros) 13
Havanna
email: [email protected]
cell: 778 863 5547
home: (537) 832 4021
SUOSITTELEN ERITTÄIN LÄMPIMÄSTI!!!
Huoneisto on Vedadon kaupunginosassa, mikä on hyvin mielenkiintoinen, vehreä ja lähellä monia iltaelämän kohteita.
Asunto on 13. kerroksessa, josta todella upeat näkymät kaupungin ylle, merelle jne. Iso koko kerroksen kokoinen asunto, jossa hyvät, oikein siistit huoneet ja omat kylppärit ja minibaarit. Ja oma yksityisyys on myös hyvin huomioitu.
Vanha isäntä Ramon ja molemmat aikuiset tyttäret Sandra ja Lily puhuvat hyvää englantia. He ovat erittäin mukavia ja kohtelevat sinua kuin ystävää, eivät kuin kasaa pesoja.
Hinta n. 33 CUC / huone / yö
Aamiainen 5 CUC/hlö
Casa particular Havanna
cubankävijä
3
1341
Vastaukset
- cubankävijä
Ai niin, jäi www-osoite pois. Se vielä tässä:
www.accommodationhavana.com - Gestapo
Kuuba on ihan alkeellinen valtio, joka ei pärjää omilla avuillaan.
- USA?
Taitaa se kansainvälinen apu olla etumerkiltään negatiivista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904