moro.
miksi suomipop on ainoa kanava joka rätisee (nyt kouvolassa,mutta myös helsingissä sitä tapahtui), vaikka miten yrittäis väännellä radion antennia eri suuntiin. kanava on "digitaalisesti" asetettu, eli ei sellasesta palkista pyörittämällä haettu. auttakaa,kun se on ainut hyvä kanava! onko muuta vaihtoehtoa kuin ruveta roudaamaan soitinta ympäri kämppää ja etsiä optimaalinen kohta?? aaargh..
SuomiPop rätisee
7
637
Vastaukset
- ei ole
Kouvolassa ei oo lähetintä. kokeile taajuuksia 89.3/Anjalankoski ja 102.4/Lahti. Jompi kumpi voi olla parempi.
- Siitä on tullut ihan paska.
.............
- enemmän
vastasit omaan kysymyksees. mitä paskempi, sen enemmän kuuntelijoita. vai miks shitnova tavottaa 1,6milj? - siks kun on niin paska.
- K..R..T
enemmän kirjoitti:
vastasit omaan kysymyksees. mitä paskempi, sen enemmän kuuntelijoita. vai miks shitnova tavottaa 1,6milj? - siks kun on niin paska.
Kahtelin tuossa tammikuun krt-lukuja ja huomasin, että on uudistuksien jälkeen tuplannu kuulijansa. Vastapainoksi siinä missä kiss ja nrj on taas pudonnut. Lukujen mukaan aamuohjelma olisi Novan ja YleX:n jälkeen kolmas.
- täytyy testata
K..R..T kirjoitti:
Kahtelin tuossa tammikuun krt-lukuja ja huomasin, että on uudistuksien jälkeen tuplannu kuulijansa. Vastapainoksi siinä missä kiss ja nrj on taas pudonnut. Lukujen mukaan aamuohjelma olisi Novan ja YleX:n jälkeen kolmas.
eiks kaikki (rekkamiehet ja muut) kuuntele novaa vaan siks,kun se on ainut,mikä kuuluu jumalan selän takana takahikiälläkin.. mut siis jaajon & juha vuorisen sessiot on parasta,mitä radiossa on ikinä ollu!!
- ....
täytyy testata kirjoitti:
eiks kaikki (rekkamiehet ja muut) kuuntele novaa vaan siks,kun se on ainut,mikä kuuluu jumalan selän takana takahikiälläkin.. mut siis jaajon & juha vuorisen sessiot on parasta,mitä radiossa on ikinä ollu!!
kyllä SuomiPopkin kuuluu salpausselän takana Mäntsälän 103.4 ja Lahden 102.4 taajuuksilla.
- Oulun pohjoispuolella
Eikä sitä viittisi sitäpaitsi kuunnellakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803