Yariksen kivenhakkaumat

Isolasse

Yariksen kivenhakkaumat. Pesin tässä viikoloppuna
uudenkorimallin Yariksen, vuoden vanha ajettu 5 800 km. Huomasin, että oli tullu monia kivenhakkumia takaovien alahelmaan ja pyöräkaareen suojamuovin ympärille. Ovatko muut havainneet samaa vikaa???

9

2543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vm 05

Samaa ongelmaa. Konepelti on täynnä pieniä kiveniskemiä.Näkyy kiusallisen hyvin tummassa autossa.

• asentaa

Roiskeläpät eteen !
      Olen ajanut nyt uudella yariksella yli 15000 enkä ole huomannut kivenhakkaumia. Varmaan riippuu siitäkin missä ajelee, siis soratiellä varmaan roiskeita tulee enemmän.

• Saapasmölli

roiskeläpät kannataa laittaa,lisäksi maalipinta oli erittäin herkkä konepellissä kiven iskuille,ja sitä varten oli aina paikkamaali puikko ja sävyvaha hansikaslokerossa.

• omassa erimerkkisessä

Autossani oli konepellin etureuna kiveniskemillä jo ensimmäisen tankillisen aikana ja se oli siis uusi autoni jonka mittariss n929 km! joka on nyt 2v vanha ja lisää on tullut joten se nyt vaan kuuluu nyky maaleihin merkistä riippumatta piste

• Kärpix

Sulla unohtu piste tosta viestin lopusta.

• tarkkaa on
        Kärpix kirjoitti:

Sulla unohtu piste tosta viestin lopusta.

Älä suotta murehdi
        Autossani oli konepellin etureuna kiveniskemillä jo ensimmäisen tankillisen aikana ja se oli siis uusi autoni jonka mittariss n929 km! joka on nyt 2v vanha ja lisää on tullut joten se nyt vaan kuuluu nyky maaleihin merkistä riippumatta piste.

No, onko nyt parempi?

• Toyota laatua

Kokemuksia on Yariksesta 2004 ja Corollasta 2006 sama ongelma,eli kivenhakkaamat jäljet syntyvät todella helposti!Aikaisemmin oli opeli ei siihen ilmaantunut näin herkästi jälkiä.Toyotan käyttämä
      maali on liian kovaa,että se lohkeaa pienestäkin
      osumasta.Tähän ei auta vaikka pitää väliä edellä ajavaan.Olisiko tehtaalla aika miettiä ongelmaa,jos kerran puhutaan toyota laadusta!

• vaaris

mulla on vanhan mallin jaris 2010 mittarissa noin 70 000 nokalla on alle 10 kpl pientä kivenjälkeä eli onko tuo uusi malli sit jotenkin herkempi maalipinnaltaan. mul on maantieajoa ja rekkoja ym ohitellaan kovasti eli kivet kyl lentää tuulilasi on pientä hiekkapuhallusta saanut näkyy auringossa mut maalissa ei näytä olevan pahemmin lohkeilua.

• sldfjiofjioer

huomasitko vaari että aloitus oli vuodelta 2007 eli puhe oli nykyistä edellisen korimallin jariksesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      104
      2301
    2. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1430
    3. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1428
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1424
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1243
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1094
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      995
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      944
    9. 122
      821
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      806
    Aihe