Olen tässä ihmetellyt, että onko kukaan löytänyt mistään seuraeläinvakuutusta, johon kuuluisi myös marsut ja kanit?
Kissoille, koirille ja hevosikke kyllä löytyy, mutta entäs nykyään yleistyneet jyrsijät.
vakuutus
8
1038
Vastaukset
- Tähän
Vastattu sulle jo aiemmin?!!
- majere
En ainakaan muista kysyneeni tätä, mutta voi olla että muisti pätkii.
Jos joku asiasta tietää niin saa linkittää :) - Kysyttiin
majere kirjoitti:
En ainakaan muista kysyneeni tätä, mutta voi olla että muisti pätkii.
Jos joku asiasta tietää niin saa linkittää :)jo aiemmin aivan hetki sitten, vakuutusyhtiöt eivät anna vakuutusta niiin sanotusti lyhyt ikäisille eläimille, koska vakuutusyhtiöt eivät hyödy lyhyistä vakuutuksista, näihin eläimiin kuuluvat jyrsijät, linnut, etc. Tietoa saat soittamalla vakuutusyhtiöön.
Koirat, hevoset,etc. Elävät kauan, useita vuosia, mutta jollekkin muutaman vuoden elävälle eläimelle on hankala tehdä vakuutusta, sekä korvaus asiat, kun muutaman vuoden vakuutus, ei kuitenkaan voi olla kovin kallis.
Tämänhän sanoo järkikin, kun miettii.
Tietysti, olisihan tuossa hyvä rahastuskeino.
Kymmenen euron eläimestä moninkertaiset vakuutusmaksut...
Kuolemantapauksessa ei kuitenkaan saisi korvausta, sillä vakuutusyhtiö ei maksaisi korvausta eläimestä, joka kuolisi esim. Vuodeniässä, jos keski-ikä olisi kaksivuotta.
Haloo ideanakin jo aika hölmö, selvitäppä vakuutusyhtiöiltä, niiden toimintaperiaatetta korvauksissa, niin huomaat mitä tarkoitan, itse olen joskus tätä selvitellyt. - plääh1000
Kysyttiin kirjoitti:
jo aiemmin aivan hetki sitten, vakuutusyhtiöt eivät anna vakuutusta niiin sanotusti lyhyt ikäisille eläimille, koska vakuutusyhtiöt eivät hyödy lyhyistä vakuutuksista, näihin eläimiin kuuluvat jyrsijät, linnut, etc. Tietoa saat soittamalla vakuutusyhtiöön.
Koirat, hevoset,etc. Elävät kauan, useita vuosia, mutta jollekkin muutaman vuoden elävälle eläimelle on hankala tehdä vakuutusta, sekä korvaus asiat, kun muutaman vuoden vakuutus, ei kuitenkaan voi olla kovin kallis.
Kuolemantapauksessa ei kuitenkaan saisi korvausta, sillä vakuutusyhtiö ei maksaisi korvausta eläimestä, joka kuolisi esim. Vuodeniässä, jos keski-ikä olisi kaksivuotta.
Haloo ideanakin jo aika hölmö, selvitäppä vakuutusyhtiöiltä, niiden toimintaperiaatetta korvauksissa, niin huomaat mitä tarkoitan, itse olen joskus tätä selvitellyt.Mutta onhan chinchillakin jyrsijä ja saattaa elää jopa 20 vuotiaaksi vois olla ihan hyvä olla näinkin pitkäikäisille lemmikeille oma vakuutus:)
- kysyttiin
plääh1000 kirjoitti:
Mutta onhan chinchillakin jyrsijä ja saattaa elää jopa 20 vuotiaaksi vois olla ihan hyvä olla näinkin pitkäikäisille lemmikeille oma vakuutus:)
Kannattaa kysellä vakuutusyhtiöiltä, toiset antavat vakuutuksia eläimille, joille toiset ei, itse aikoinani soittelin ja todellakin oli niin paljon eroja eri firmoilla, että kaikki oli käytävä läpi.
Tympeää soitella, mutta muu ei auta, jos vakuutuksen haluaa. Tapiola muistaakseni antoi sellaisillekkin eläimille mille muut eivät. Mutta sekin pitää neuvotella. - suski87
Kysyttiin kirjoitti:
jo aiemmin aivan hetki sitten, vakuutusyhtiöt eivät anna vakuutusta niiin sanotusti lyhyt ikäisille eläimille, koska vakuutusyhtiöt eivät hyödy lyhyistä vakuutuksista, näihin eläimiin kuuluvat jyrsijät, linnut, etc. Tietoa saat soittamalla vakuutusyhtiöön.
Haloo ideanakin jo aika hölmö, selvitäppä vakuutusyhtiöiltä, niiden toimintaperiaatetta korvauksissa, niin huomaat mitä tarkoitan, itse olen joskus tätä selvitellyt.Kyllähän kääpiörotuiset kanit elävät sen saman mitä monet koirat (jopa yli kymmenen vuotta) ja chinchillat tosiaan jopa pidempään mitä monet koirat, kun saattavat saavuttaa tuon 20 vuoden iänkinkin ja hyvällä hoidolla elävät helpostikin yli 10-15 vuotta. Eivät kaikki jyrsijät/kanit elä vain sitä paria vuotta. Hankintahinnat ovat tosiaan erittäin halpoja etenkin rotukoiriin ja - kissoihin verrattuna, kun hienoimmatkin yksilöt ovat usein maksimissaan 80-160€, usein jopa halvempia.
- mikä on
suski87 kirjoitti:
Kyllähän kääpiörotuiset kanit elävät sen saman mitä monet koirat (jopa yli kymmenen vuotta) ja chinchillat tosiaan jopa pidempään mitä monet koirat, kun saattavat saavuttaa tuon 20 vuoden iänkinkin ja hyvällä hoidolla elävät helpostikin yli 10-15 vuotta. Eivät kaikki jyrsijät/kanit elä vain sitä paria vuotta. Hankintahinnat ovat tosiaan erittäin halpoja etenkin rotukoiriin ja - kissoihin verrattuna, kun hienoimmatkin yksilöt ovat usein maksimissaan 80-160€, usein jopa halvempia.
pointtisi?? Kyllähän tuon kaikki tietävät joilla on kyseisiä eläimiä.
- (ehkä)
Joo satuin itsekkin miettimään asiaa ja etsimään yhtiötä joka antaa vakuutuksen muille kuin kissoille koirille ja hevosille pohjantähti tarjoaa vakuutuksen HUOM! kanataa VARMISTAA asia tutkimalla nettisivuja www.pohjantahti.fi tai soittaa.Lisäksi voi tutkia yhtiöitä jotka löytyvät osoitteesta http://www.kehittamiskeskus.com/portal/kehittamiskeskus/suomeksi/linkkikirjasto/pankit_ja_vakuutusyhtiot/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802