Mirtazapin ja potenssi

Masiksessa

Onko kenelläkään kokemusta masennus-/unilääke Mirtazapinin vaikutuksesta miehen potenssiin?
Olen vasta aloittanut kuurin. En ole löytänyt netistä mitään dokumenttia em. asiasta.
Jos sinulla on tietoa tai omakohtaisia kokemuksia niin olisin kiitollinen, jos vastaisit.

7

9052

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Humbert

ssri/snri lääkkeillä kyllä voi olla jos ei erektio-ongelmia, niin hyvinkin orgasmin saanti vaikeuksia. Se poistuu kuitenkin, kun elimistö tottuu lääkkeeseen.

Hyvin yksilöllistä, miten voimakkaita sivuvaikutukset ovat - tai ilmaantuuko niitä ylipäätänsä.

• ei.

itellä ei ollut tuollaisia ongelmia, Mirtazapinissa kuitenkin on se että otettaessa se alkaa kyllä nukuttamaan mutta omassa tilanteessa seuraava päiväkin oli täysin tokkurassa olemista, vaikka otin vain yhden 5mg tabun

• Keulii

Tuo mainitsemasi lääke ei ole ssri-lääke eli ei vaikuta seksuaalisiin toimintoihin mitenkään. Ja tuskin kannattaa ensimmäiseksi ottaa koko pilleriä vaan 1/4 tai puolikasta pari viikkoa. Se väsymyksen tunne menee ohi muutamassa päivässä. Paino saattaa kyllä herkästi nousta sellaisen 10 kg.

• snri

Kyseessä on SNRI-lääke. Kyllä se vaikuttaa myös serotoniinin kautta eli voi vaikuttaa libidoon.

• JHT78

Mä syön kyseistä lääkettä ja ainakaan mulla ei ole vaikuttanu potenssiin millään lailla, kait se voi olla hiukan yksilöllistä.

• näin:

Jouduin käyttämään maksimi annosta(45mg) useita
        kuukausia ja siitä vähentäen. Ensinnäkin HYVÄ
        lääke, joka todella toimii "padonavaajana", niin-
        kuin pitääkin. Vaikutus seksiin lähinnä niin,että
        ajatus voi harhailla ja keskittyminen ihan kaik-
        keen vaatii vähän enemmän. Enpä usko ko."ropin"
        vaikuttavan suoraan paisuvaiskudoksiin... Lähin-
        nä muistan aamu-unisuuden ja ruokahalun kasvun
        (ja pippelinkin tarvittaessa...) Tsemppiä!

• Anonyymi

Masennus lääkkeet voivat tuhota seksuaalisuuden ja tunne-elämän jopa pysyvästi.
      Uutta tietoa/faktaa
      Löytyy googlettamalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe