Onko kenelläkään kokemusta masennus-/unilääke Mirtazapinin vaikutuksesta miehen potenssiin?
Olen vasta aloittanut kuurin. En ole löytänyt netistä mitään dokumenttia em. asiasta.
Jos sinulla on tietoa tai omakohtaisia kokemuksia niin olisin kiitollinen, jos vastaisit.
Olen vasta aloittanut kuurin. En ole löytänyt netistä mitään dokumenttia em. asiasta.
Jos sinulla on tietoa tai omakohtaisia kokemuksia niin olisin kiitollinen, jos vastaisit.
Vastaukset 7
Vanhimmat
ssri/snri lääkkeillä kyllä voi olla jos ei erektio-ongelmia, niin hyvinkin orgasmin saanti vaikeuksia. Se poistuu kuitenkin, kun elimistö tottuu lääkkeeseen.
Hyvin yksilöllistä, miten voimakkaita sivuvaikutukset ovat - tai ilmaantuuko niitä ylipäätänsä.
itellä ei ollut tuollaisia ongelmia, Mirtazapinissa kuitenkin on se että otettaessa se alkaa kyllä nukuttamaan mutta omassa tilanteessa seuraava päiväkin oli täysin tokkurassa olemista, vaikka otin vain yhden 5mg tabun
Tuo mainitsemasi lääke ei ole ssri-lääke eli ei vaikuta seksuaalisiin toimintoihin mitenkään. Ja tuskin kannattaa ensimmäiseksi ottaa koko pilleriä vaan 1/4 tai puolikasta pari viikkoa. Se väsymyksen tunne menee ohi muutamassa päivässä. Paino saattaa kyllä herkästi nousta sellaisen 10 kg.
Kyseessä on SNRI-lääke. Kyllä se vaikuttaa myös serotoniinin kautta eli voi vaikuttaa libidoon.
Mä syön kyseistä lääkettä ja ainakaan mulla ei ole vaikuttanu potenssiin millään lailla, kait se voi olla hiukan yksilöllistä.
Jouduin käyttämään maksimi annosta(45mg) useita
kuukausia ja siitä vähentäen. Ensinnäkin HYVÄ
lääke, joka todella toimii "padonavaajana", niin-
kuin pitääkin. Vaikutus seksiin lähinnä niin,että
ajatus voi harhailla ja keskittyminen ihan kaik-
keen vaatii vähän enemmän. Enpä usko ko."ropin"
vaikuttavan suoraan paisuvaiskudoksiin... Lähin-
nä muistan aamu-unisuuden ja ruokahalun kasvun
(ja pippelinkin tarvittaessa...) Tsemppiä!
Masennus lääkkeet voivat tuhota seksuaalisuuden ja tunne-elämän jopa pysyvästi.
Uutta tietoa/faktaa
Löytyy googlettamalla