Tiedän, että toisinpäin pätee sääntö: turistiluokan matkustajalla ei ole asiaa business-luokan vessaan eikä muihinkaan palveluihin verhon taakse. Mutta saako business-luokasta käydä välillä turistiluokassa esim. vessassa, kavereita tapaamassa tai muuten vaan katsomassa mitä rahvaalle kuuluu?
Saako business-luokan matkustaja käyttää turistiluokan vessaa?
12
2079
Vastaukset
- törppö 12345
pysy verhon takana vaan,,,en minä ainakaan rahvaan puolelle kehtaisi mennä=))) Heheh..enkä ole matkustanutkaan, kuin kerran elämässäni business-luokassa....heippa rahvaat, minä matkustan ykkösluokassa (vilauttaa verhoa hän)
- Näyttäytyjä
asiallisia vastauksia.
- käytöskään ihan
Näyttäytyjä kirjoitti:
asiallisia vastauksia.
asiallista ole, "mennä kurkkimaan, mitä rahvaan puolelle kuuluu" ???????
- Miksi ei saisi?
Eihän ne lentokoneen eri osastot mitään vankiloja ole joita olisi syytä tarkasti vartioida jotta ihmiset eivät pääsisi kanssakäymiseen!
Tottakai asia on eri niin päin että turistiluokasta ei saa lähteä hortoilemaan ja seisoskelemaan sinne busineksen puolelle eikä saastuttamaan heidän vessojaan. En minä ainakaan tykkäisi jos olisin maksanut business-luokan lipusta että sinne lappaisi jotain porukkaa turistista maleksimaan ja palloilemaan siinä käytävällä.
Mutta toisin päin en ole ainakaan huomannut mitään estettä olevan. Esim. Finnairin Bryssel-lennoilla näkyy usein busineksesa matkustavia miehiä jotka tunnistavat turistissa jonkun tuttunsa ja tulevat vaihtamaan muutaman sanan. Tarkoitushan ei kuitenkaan ole että siihen käytävälle jäädään tuntitolkulla seisomaan ja tukkimaan esim. kärryn kulku. - touhua
itse lensin työmatkan englantiin bisnessluokassa ja kaverini turistiluokassa.kävin moikkaamassa kaveriani ja emot heti kimpussa....en ottanut kuuleviin korviin emojen komentelua ja kun laskeuduttiin niin siellä oli vastassa poliisit ja tulihan siitä aika sotku...eli jos olet bisnesmatkustaja koita pysyä myös siellä...sakkoja rupsahti 1000puntaa eikä pomo enää lähetä minua työmatkalle englantiin eli kaduttaaa todella paljon.
- hehhehh
Taitaa johtua muista syistä, ettet enää työmatkalle Englantiin pääse. Tuli vissiin katottua liian syvään lasiin..Kukaan ei saa sakkoja kun lentokoneessa liikkuu, vaikka ruumasta tulis businessluokkaan. Säästä nuo paskapuheet muualle jossa sua joku uskoo.
- business-ihminen
hehhehh kirjoitti:
Taitaa johtua muista syistä, ettet enää työmatkalle Englantiin pääse. Tuli vissiin katottua liian syvään lasiin..Kukaan ei saa sakkoja kun lentokoneessa liikkuu, vaikka ruumasta tulis businessluokkaan. Säästä nuo paskapuheet muualle jossa sua joku uskoo.
Kovan sadun on joo tosiaan keksinyt tämä neiti! Busineksestä saa mennä ihan rauhassa tervehtimään kavereita, saa käydä jopa turisti-luokan vessassa, en kyllä ymmärrä miksi, koska koneen etupuolella on myös oma WC, missä on yleensä vähemmän jonoa (=ei jonoa).
Jos joku komennetaan takaisin paikalleen, saattaa syynä olla, että on juotu liikaa ja häiritsee "rahvasta" puheillaan, tai esim FastenSeatBeltsit on päällä ja pitäsi laskeutua juttuhaluista huolimatta, siitä voi pamahtaa sakkoa... Business matkalippu ei oikeuta sikailuun millään tapaa enempää kuin turistiluokan lippu.
Ei se business luokka nyt niin ihmeellinen statussymbooli ole. Kyllä siellä on kiva matkustaa, kun palvelu pelaa ja sisäfilepihvi maittaa hyvin kun huikasee! - TMN-MD11
business-ihminen kirjoitti:
Kovan sadun on joo tosiaan keksinyt tämä neiti! Busineksestä saa mennä ihan rauhassa tervehtimään kavereita, saa käydä jopa turisti-luokan vessassa, en kyllä ymmärrä miksi, koska koneen etupuolella on myös oma WC, missä on yleensä vähemmän jonoa (=ei jonoa).
Jos joku komennetaan takaisin paikalleen, saattaa syynä olla, että on juotu liikaa ja häiritsee "rahvasta" puheillaan, tai esim FastenSeatBeltsit on päällä ja pitäsi laskeutua juttuhaluista huolimatta, siitä voi pamahtaa sakkoa... Business matkalippu ei oikeuta sikailuun millään tapaa enempää kuin turistiluokan lippu.
Ei se business luokka nyt niin ihmeellinen statussymbooli ole. Kyllä siellä on kiva matkustaa, kun palvelu pelaa ja sisäfilepihvi maittaa hyvin kun huikasee!Tietyissä pakottavissa tarpeissa on joskus pakkokin turvautua käymään businessluokasta turistiluokassa -- ainakin silloin jos ei ole omaa vessaa tarjolla. Esimerkiksi Finnairin Embraer E170 tai useimmissa Fokker 70 (esim. Austrian) ja 100 -koneissa ei ole etuvessaa. Näissä kuitenkin saattaa olla käytössä sekä business- että turistiluokat.
Mieleeni tulee ainoastaan USA, jossa liikkuminen eri matkustusluokkien välillä on kielletty. - valhe!
TMN-MD11 kirjoitti:
Tietyissä pakottavissa tarpeissa on joskus pakkokin turvautua käymään businessluokasta turistiluokassa -- ainakin silloin jos ei ole omaa vessaa tarjolla. Esimerkiksi Finnairin Embraer E170 tai useimmissa Fokker 70 (esim. Austrian) ja 100 -koneissa ei ole etuvessaa. Näissä kuitenkin saattaa olla käytössä sekä business- että turistiluokat.
Mieleeni tulee ainoastaan USA, jossa liikkuminen eri matkustusluokkien välillä on kielletty.Itse matkustan kohtalaisen paljon ja erityisen tutuksi on tullut AA-lennot euroopasta usaan ja usan sisällä.Ihna naurattamaan alkoi sun asiantuntevuus,että jenkkilä taitaa olla ainoa maa jossa liikkuminen lentokoneissa on kielletty.Hahahah!Ihan samat säännöt siellä pätee kuin muuallakin eli 1. luokkaan/pisnekseen ei ole menemistä ilman lippua mutta kyllä sieltä saavat köyhien puolelle ihan vapaasti tulla.
- ennen kuin toimii!
Katsoa saa, mutta muista sitten että rahvasta ei saa ruokkia, etteivät ne totu siihen! Valokuvaaminen ei myöskään ole suotavaa, etteivät rahvaat häiriinny. Eikä kannata mennä liian lähelle, sillä rauhalliseltakin vaikuttava rahvas saattaa käyttäytyä yllättävästi, jos se säikähtää.
- Y-pax
Minä käyn aina paskalla bisneksessä ja kaikki milehigh-kokemukset (4) olen myös suorittanut bisneksen tilavemmissa toileteissa.
- Bisnessluokan matkustaja
Saa mennä kaikkiin vessoihin jos haluaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849