koirat ja hamsu???

hamsterifanittaja

IIK! En tiedä, että mitä teen, jos on koira ja hamsu on samassa asunnossa!!!(Oikeastaan kaks koiraa ja yks kissa ja hamsu)Katsokaapas kun mä saan ehkä tossa kesän puolella hamsun, ja mulla on kaks koiraa ja kissa!! Tappavatko ne hamsun, jos ne ovat samassa asunnossa? Pitäskö ne eristää jotenkin, vai mitä minä tekisin??????Onko jollain teistä sama juttu, et on muita lemmikkejä samassa asunnossa??? Kertokaa, mitä te olette tehneet asialle. Vastatakaa, pliis...

8

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamsterifanittaja

Laitoin siihen sulkuihin, että kaks koiraa, yks kissa ja hamsu. Tarkoitin, että siis se tuleva hamsu. Ei mulla nyt vielä sitä hamsua ole.

• hamsterifanittaja

Hei! Äskösessä viestissäni oli suluissa, että mulla on nyt kaksi koiraa, yks kissa, ja hamsu. Tarkoitin sillä hamsulla sitä tulevaa hamsua. Toivottavasti ymmärsitte;)

• Juuhapss

Jos sulla on vaikka se uus hamsu sun omassa huoneessa nii katot et se kissa ja koira ei pääse sinne huoneesee ku et oo ite himas. JA VALVOTTUSTI JUOKSUTUS!!

• -Lirkku-

Joo, mulla on koira ja kaks roborovski kääpiöhamsua. NE hasut tuli meille lauantaina. Koira ei oo mitään muuta tehny kun joskus käyny häkkiä haistelemassa. Jos se ei olisi nähnyt niitä niin se olisi varmaan uikuttanut ihmeissään että mikä siellä rapisee. Ei meillä ainakaan mitään onkelmaa :DD Olin niin onnellinen kun sain robot.

• Mitään ongelmia ei pitäisi tulla, jos koiria ja kissaa ei päästetä käsiksi hamsteriin. Eli kun hamsu on vapaana huoneessa, koirat ja kissat ovat visusti muualla. Häkki/terraario olisi myös järkevää sijoittaa siten, että ne eivät pääse haistelemaan tai pelottelemaan hamsteria, eli niiden ulottumattomissa esim. korkealla hyllyllä.

• hamsterifanittaja

Moikka! Kiitos ihan hirveesti vastauksistanne.Niistä on minulle, ja minun tulevalle hamsulleni tosi paljon hyötyä!!!!

• ei mene

Hyllylle? Meillä ei normaalissa kerrostaloasunnossa sellaista hyllyä saakkaan mihin kissat ei pääsisi...Eli hamsut eri huoneeseen kokonaan.

• ei mene kirjoitti:

Hyllylle? Meillä ei normaalissa kerrostaloasunnossa sellaista hyllyä saakkaan mihin kissat ei pääsisi...Eli hamsut eri huoneeseen kokonaan.

Meidän kissa ei ole ikinä kävellyt edes kirjahyllyssä. Riippuu ihan kissan luonteesta, että miten utelias se on kiipeämään ja katsomaan hamsteria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe