PYÖRÄHUOLTO

MEJKÄLÄI NEN

MISSÄ RIIHIMÄELLÄ VOI HUOLLATTAA PYÖRÄNSÄ?? JA OSAATTEKO SANOA HINTAA PYÖRÄN PERUSHUOLLOLLE?
KIITOKSET!!

21

8191

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fillaroitsija

Keskuskatu 5:ssä huolletaan pyöriä, siinä auto-grillin vieressä.

Hintoja en tiedä kun huollan ite, vara osia olen vaan käyny ostaa.

• on todella

asiantuntija paikka, olen huollattanut pyöräni siellä ja aina saanut hyvää palvelua.
        Hintatasoltaan edullinen ja nopea, suosittelen.

• Fillaroitsija
        on todella kirjoitti:

asiantuntija paikka, olen huollattanut pyöräni siellä ja aina saanut hyvää palvelua.
        Hintatasoltaan edullinen ja nopea, suosittelen.

riihimäen keskustassa, Intersportin alakerrassa, eli ravintola kellarin vieressä, on erinomainen palvelu pyörähuoltoa tai-korjausta tarvitsevalle. Elovaara muistaakseni nimeltään. Edullinenkin.
        Ruuhkaa taitaa kyllä tähän vuodenaikaan olla korjaamoissa.........

• itsekkin

Huolla pyöräsi J. Elovaaralla halpa paikka. sijaitsee siin baari kellarin vieressä samasta ovesta sisään ja suoraan.!

• nostan

Ylös.

• jhhghjj

Jjklkhh

• öökjhgfd

Eiköhän jokaisen pitäisi edes sen verran olla kiinnostusta pyörästä että huoltaa itse. Mitäs kun se leviää maantielle?

• Fillaritkuntoon

Elovaaran Pyöräkorjaamo on ehdottamasti paras ja ammattitaitoisin. Jani ansaitsisi lisäksi vuoden asiakaspalveludiplomin, kun sieltä lähtee aina hymyssä suin kotiin. Hyvin harvinaista nykyaikana.

• tyytyväinen.asiakas

Suosittelen, on kova asiantuntija ajamisen puolellakin.

• ErikaKanerva

Elovaarassa ei ole mitään vikaa, mutta on olemassa myös Fillarifix Lappalainen &Leppäniemi, Viestikatu 16. Sielläkin on erinomaista asiantuntijuutta ja asiakaspalvelu on hyvää!

• Keppipallo

Velofix.fi Tehtaankatu 3
      11710 RIIHIMÄKI

Tämä osui silmään, kun käytin autoa samassa piha piirissä korjattavana. Laadusta tai hinnoista en tiedä. Nyt joku sanoo että on kaukana keskustasta. Mutta jos tulee Lopen tai Riuttan suunalta niin om 4 km lähempänä.

• Tooiimii

Elovaara on paras ja toiminut pitkään.

• Anonyymi

Samaa mieltä!

• Anonyymi

Fillarifixissä käytin pyörän viimeksi, halusin nähäd millainen uusi paikka on ja tosi hyvin toimi homma! fillarifix.fi Osasi huoltaa joustokeulan ja kaikki sujui ajallaan.

• Anonyymi

Sama homma, hyvin pelasi ja varaosia hyvin saatavilla.

• Anonyymi

Elovaara paras!

• Anonyymi

Olen pitänyt Elovaaran pyöräliikettä edullisena, asiantuntevana liikkeenä ja palvelualttiina. Minä yh äitinä olisin halunnut apua, miten käytän kumien ilmauslaitetta.......no, enpä osaa vieläkään......nimittäin tämä neuvo olisi tullut maksamaan 5€ :(!!!!! Satuin olemaan naapurissa, juuri paikattu fillarin kumi, olisin halunnut varmistaa, että kaikki kunnossa. Onneksi kotona isoja teinejä, jotka auttaa ilmaiseksi!!! Kyse ei ollut rahasta, mutta ei auteta, ellei lompakko aukea!!! :(

• Anonyymi

Yrittäjät ovat yrittäjiä, eikä mitään sosiaalitoimistoja, mikäli haluat jotain ilmaiseksi, kysy seuraavan kerran sossusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäjät ovat yrittäjiä, eikä mitään sosiaalitoimistoja, mikäli haluat jotain ilmaiseksi, kysy seuraavan kerran sossusta.

Sain kyllä apua kun autostani kyselin, ei pyytänyt maksua. Riippuu kauppiaasta. Mutta meni kyllä Elovaara hieman noloksi. Ei 2min, voinnut neuvoa mittarin kanssa. Nyt osaan käyttää tätä, poika neuvoi. Ei tarvinnut mennä sossuun, enkä ole niin ylpeä ettenkö voisi mennäkin jos tilanne vaatii!! Enkä ottanut tätäkään liiaksi itseeni, voin silti mennä uudestaan asioimaan Elovaaralle maksavana asiakkaana!!

• Anonyymi

Mihin hävis kirjaston vierestä uusi pyöräliike. Viime kesänä ilmestyi uusi puoti mutta huomasin että oli kadonnut kun kuljin siitä eilen.

• Anonyymi

....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      54
      1017
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      994
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      852
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      135
      802
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      121
      776
    6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      53
      755
    7. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      656
    8. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      24
      644
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      50
      638
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      610
    11. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      606
    12. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      578
    13. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      560
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      72
      558
    15. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      545
    16. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      12
      544
    17. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      46
      537
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      120
      536
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      47
      515
    20. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25