Suomalaiset tyttökadulla

Matkustavainen

Kävin juuri Patong Beacilla lomareissulla yksikseni vanha mies. Mahottoman mukava matka, jossei ota lukuun pitkää jonottamista eri tarkastuksissa Phuketin lentokentällä! Mutta mitä siitä! Kai kuuluu asiaan!
Sitten purnausta!
Pitihän mennä käymään Patong Beachin tyttöbaarikadulla. No, tulinpahan vedetyksi baariin oikein kahden tytön hennoin voimin. En aivan kauheesti vastustellut, mitä nyt muodon vuoksi! No toinen hyppäsi syliin istumaan ja toinen niskaa hieromaan. Minä siinä autuaallisesti hymyämään!
...mutta sitten!!! Suomalainen nelikymppinen nainen istuu SAMASSA BAARISSA miehensä kanssa ja tuijottavat meitä. Siinä sitten oikeen kovalla äänellä moittimaan minua ällöttävää ukkoa. Miehensä käänsi mielenosoituksellisesti tuolinsa selkänojan minuun päin ja sanoo ettei tota voi kattoa!! Höpöttivät äänekkäästi paheksuntaansa ja vilkuilivat olkansa yli.
Mitä varten teitte niin? Miksi yrititte pilata autuaallista oloani? Miksi olitte siinä baarissa? Mitä TE teitte tyttökadulla ylipäätään?
Huomasitteko, kuinka TE jouduitte baarityttöjen huvin kohteeksi. Sana kiersi ja tytöt oikein teitä ärsyttääkseen kävivät kaikkien siinä lähellä olleiden urosten paikkoihin kiinni! Teitä kiusatakseen he ääntelivät ja voihkivat ja muuta sellaista. Ettekö tajunneet? Te höpötitte paheksuntaanne äänekkäästi ympäristöllenne, mutta muita vaan nauratti, vaikka te olitte niin kovin tosissanne.
Miksette sitten lähtenyt heti tiehenne? Missä oikein luulitte olevanne?
Toivottavasti joku lopulta kertoi teille paikan luonteesta. Olitte varmaan pikkuisen noloja! Luulisin ainakin.

Sen voin kertoa teille, jos satutte lukemaan, että aiheutitte meille äijille kyllä ylimääräistä rytmihäiriötä provosoimalla tyttöjä pitämään meitä ukkoja hyvänä. Ei kai tavallisesti sellaista showta sielläkään nähdä? Niin että kiitos vaan teille hyvät suomalaiset matkakumppanini(huomasin teidät lentokoneessa). Herralle sanoisin, että hyvä muija sulla on, ei sun tarvitse olla mulle kateellinen, ..tai ehkä pikkuisen..

89

18452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Patong,

      perisuomalaista kateellisuutta, ukko ei yksin päässy reissuu ja muijan kanssahan matka oli pilalla jo ennen lähtöä, arvaahan vain mitä muija selvitti , eli "tommonen olisit sinäkii kun yksin olisit tullu", ja sehän söi ukkoa rotan lailla, kun kaikki oli totta mitä sanoi.

      • Thaimaaseen

        Mä matkustan vain ja ainoastaan Karibialle, jossa tollasta meininkiä ei tarvi kattella. Suosittelisin teillekin.


      • Thaimaaseen kirjoitti:

        Mä matkustan vain ja ainoastaan Karibialle, jossa tollasta meininkiä ei tarvi kattella. Suosittelisin teillekin.

        Sepä on pelkästään hyvä että jokainen löytää paikkansa. Karibialla mustat miehet houkuttaa naisia ja Idässä ruskeat naiset houkuttaa miehiä. Jos kimpassa pari osaa pitää hauskaa (luottamus!) kummassakin paikassa voi olla tosi nastaa. Ei hauskan pito voi estää elämää parisuhteessakaan. Siinä ei voi olla mukana Mustasukkaisuus tai Luottamuksen puute, muuten tulee tämä tilanne.
        Tosin en tiedä olitko Yksin vai miehesi kanssa.
        Ois kiva tietää?


      • käynyt
        Thaimaaseen kirjoitti:

        Mä matkustan vain ja ainoastaan Karibialle, jossa tollasta meininkiä ei tarvi kattella. Suosittelisin teillekin.

        kerran Karibialla, enkä toiste mene. On varmaan maailman epäsiistein paikka.


      • uskomatonta idiotismia
        kitewind kirjoitti:

        Sepä on pelkästään hyvä että jokainen löytää paikkansa. Karibialla mustat miehet houkuttaa naisia ja Idässä ruskeat naiset houkuttaa miehiä. Jos kimpassa pari osaa pitää hauskaa (luottamus!) kummassakin paikassa voi olla tosi nastaa. Ei hauskan pito voi estää elämää parisuhteessakaan. Siinä ei voi olla mukana Mustasukkaisuus tai Luottamuksen puute, muuten tulee tämä tilanne.
        Tosin en tiedä olitko Yksin vai miehesi kanssa.
        Ois kiva tietää?

        Ai että karibialla ei tummat naiset olis kiinnostuneita turisteista. Et ilmiselvästikään ole käynyt karibialla. Kuubassa tai dominikaanisessa ei suomipoika saa hetken rauhaa...


      • uskomatonta idiotismia kirjoitti:

        Ai että karibialla ei tummat naiset olis kiinnostuneita turisteista. Et ilmiselvästikään ole käynyt karibialla. Kuubassa tai dominikaanisessa ei suomipoika saa hetken rauhaa...

        Tarkoitin et naisille tarjontaa enemmän Karibialla kuin Thaimaassa. Ja onhan se hivelevää kun vastapuoli on kiinnostunut. Olit muuten oikeassa Karibialla käynnistä. Kävin Puerto Vallartassa"meksiko" mutta olin siellä exän ja muksun kans.
        Hyvät lomat sulle jatkossakin. ps.maanantaina thaimaaseen/malesiaan/thaimaaseen. (formula 1).


      • Miimi
        Thaimaaseen kirjoitti:

        Mä matkustan vain ja ainoastaan Karibialle, jossa tollasta meininkiä ei tarvi kattella. Suosittelisin teillekin.

        Onkohan pakko katsella touhuja tyttöbaareissa??

        Minä matkustan Thaimaassa ihan eri syistä kuin monet miehet: nautin trooppisesta, ihanasta ilmastosta, kauniista luonnosta, hyvästä ruuasta, mukavasta hotellista, retkistä, shoppailusta, erilaiseta kulttuurista jne, jne...

        Jokaisella on syynsä matkustaa Thaimaahan ja jokainen nauttikoon tuosta kivasta masta omalla tavallaan.

        Kaikki eivät siis matkusta sinne seksin takia. Minä jätän ukkoni kotiin ja elän selibaatissa siellä...:))))


      • ukko saa lähteä

        Jos tohon menee mukaan.


    • Sehän on selvä että Thaimaa on pahin maa kaikista???
      (Julkinen media) Vaan mä olen käynyt niin monta kertaa et mä tiedän et siellä majailee upeita ihmisiä, nuoret, varttuneet, vanhat,. Nämä nirppanokka-akka turistit jotka ei voi olla lomalla jos siellä lomaillakseen (äijät myös) pysyköön vaikka siellä mistä kana pissaa. Heille voi sanoa että sexy ei ole elinehto vaan hauskaa voi pitää muutenkin. Nähtävästi he olivat 1. kertaa Thaimaassa eikä ole tutustunut maahan. Sääli!
      "Matkustavaiselle" Hauskaa lomaa Thaimaassa ensi kerralla. Nähdään Patongilla!!!!!!

      • 30 pariskunta..

        No me ollaan 30-kymppinen pariskunta ja ollaan reissattu Thaimaata ristiin rastiin 8 kertaa, tyttöbaareissakin istutaan ja ollaan tutustuttu moniin baarien työntekijöihin. Onhan siellä sekä surullisia että iloisia elämänkohtaloita, mutta niinhän se on jokapaikassa.

        Sitä mun täytyy ihmetellä, että miksi pariskunta istuu paikassa mikä ahdistaa. Kitewindelle tiedoksi Malesiaan ollaan myös tulossa huomenna lähtö, sieltä jatketaan Borneon kautta Ausseihin, jotta myös tälle tyttöselle löytyy nam silmänruokaa aussi surffareista !


    • Taas näitä...

      Miksi aina pitää keksiä näitä juttuja? Typerä kirjoitus typerältä "mieheltä".

      • Matkustavainen

        Minulla on kyllä mukanani todiste siitä, että tuli etelässä käytyä! Nimittäin kalju paloi ikävästi auringossa, vaikka pyrin pitämään lakkia aina päässäni. Vain uidessa aurinko pääsi polttamaan, mutta se näköjään riitti!
        Miksi sanot minua typeräksi? Mikä kohta kokemuksessani saa sinut näin ajattelemaan? Minä kun koin, että typeriä olivat aivan muut!

        Ajattele! Silläkin tyttökadulla työskentelevät naiset saavat elantonsa ja perheensäkin elannon työskentelemällä näissä baareissa. Kun he saavat turistin ostamaan heille juoman, saavat he osan hinnasta itselleen. Kun pitävät turistia hyvänä, niin tämä varmaan ostaa heille useampiakin drinkkejä ja antavat vielä tippiäkin.
        Kirjoituksessani mainitsemani herra ja rouva tuskin ostivat tytöille mitään ja näinollen ei kai ole ihme, että tyttöjen sympatiat olivat siinä kohdassa meidän ukkojen puolella, ja antoivat sen myös näkyä. Pariskunta vaan erehtyi väärään baariin huomaamattaan. Sitä yritin sanoa. Sinne on turha mennä moralisoimaan ketään asiassa joka on ollut vuosikymmenet "maan tapa" ja joillekin työ ja toimeentulo.


      • matkatar..
        Matkustavainen kirjoitti:

        Minulla on kyllä mukanani todiste siitä, että tuli etelässä käytyä! Nimittäin kalju paloi ikävästi auringossa, vaikka pyrin pitämään lakkia aina päässäni. Vain uidessa aurinko pääsi polttamaan, mutta se näköjään riitti!
        Miksi sanot minua typeräksi? Mikä kohta kokemuksessani saa sinut näin ajattelemaan? Minä kun koin, että typeriä olivat aivan muut!

        Ajattele! Silläkin tyttökadulla työskentelevät naiset saavat elantonsa ja perheensäkin elannon työskentelemällä näissä baareissa. Kun he saavat turistin ostamaan heille juoman, saavat he osan hinnasta itselleen. Kun pitävät turistia hyvänä, niin tämä varmaan ostaa heille useampiakin drinkkejä ja antavat vielä tippiäkin.
        Kirjoituksessani mainitsemani herra ja rouva tuskin ostivat tytöille mitään ja näinollen ei kai ole ihme, että tyttöjen sympatiat olivat siinä kohdassa meidän ukkojen puolella, ja antoivat sen myös näkyä. Pariskunta vaan erehtyi väärään baariin huomaamattaan. Sitä yritin sanoa. Sinne on turha mennä moralisoimaan ketään asiassa joka on ollut vuosikymmenet "maan tapa" ja joillekin työ ja toimeentulo.

        se menee tuolla Karibialla ja monissa muissakin maissa miesten puolelta. Pokaillaan turistinaisia ja heiltä voi saada rahan lisäksi sen kaikkein tärkeimmän, eli oleskeluluvan länsimaihin. Jos ei nyt ihan niin pitkälle mennä, niin ainakin ilallisia, lahjoja ja hotelliöitä. Moni mies jossain näissä maissa asuu sellaisissa murjuissa, että jopa suomalaisten suosimat parin tähden hotellit ovat heille ihan luksusta.

        Ap. Nauti sinä vaan lomailusta ja anna kateellisten tuhista omassa liemessään. Sinä itse päätät mikä on sinulle parasta, ei ne huoraamiset lopu jos sinä sen lopetat.

        Omasta puolestani voin sanoa, että laitoin Karibialla samalla tavalla pökköä pesään tanssimalla merenguetä paikallisten miesten kanssa, kun sen taidon kerta opin. Jotkut kanssamatkaajat olivat ihan hiilenä tästä ja minä nautin olla keskipisteenä. Romansseja en siellä kokenut, vaan ihan tanssin pyörteissä ja muutenkin kivaa pidin kun tuo espanjankin taittuu kohtuullisesti.

        Thaimaassa taas nautin ihan muista jutuista ja en käy niissä tyttöbaareissa, sillä pari kertaa käytyäni olen huomannut, että ei siellä ole minulle mitään. Jopa tyttöseksiä on tultu ehdottamaan, mutta heterona kieltäydyin kauniisti ja naurettiin sitten päälle. Ei pidä ottaa hernettä nokkaan joka asiasta, sillä asiat voivat olla ihan toisin kuin siellä kylillä, jossa kytätään jokainen liike.


      • isaan

        Aika monesti ns baaritytöt ovat baarin henkilökuntaa, eli he ovat työntekijöitä ! He eivät työskentele minkään väkivaltaisen sutenöörin alaisina. Tyypillinen kuvio on se, että falang menee baariin ja tilaa juotavaa baaritytöltä-> baarityttö saa provikat juomista ja normaalisti falang maksaa myös tytön juomat. Itse asiassa baarissa saa henkilökohtaisen tarjoilijan ! Hyvästä palvelusta tulee maksaa myös tippiä. Itse olen käynyt vain Bangkokissa ja kokemukseni oli positiivinen.... ei se ollutkaan niin härskiä touhua, mihin olin varautunut ! Tytöt oli kauniita ja palvelu toimi asian mukaisesti ! Tytöt kyllä lähtevät asiakkaan mukaan .... onko seksiä ? Sitä en tiedä mutta esittäisin myös toisenlaisen näkökulman ! Mieletäni moni falang tarvitsee oppaan Thaimaassa pärjätäkseen ja kuka olisikaan parempi opas kuin thai tyttö. Kaiken kukkuraksi tyttö voi löytää kelpo aviomiehen ja falang simpsakan vaimon ! Monet vanhemmat miehet pitävät thai tyttöjen avuliaisuudesta ja miksei myös nuoremmatkin ! Lopuksi haluan kyllä mainita, että kaikki perustuu rahaan ... tyttö tarvitsee palkkansa, vaikkakin vaatimattoman ! Anyway no money no honey ! Ja se miksi tytöt haluavat tutustus vanhoihin ukkoihin on se, että niillähän on taloudellinen puoli kunnossa... talot, autot yms... eikä ne vanhat ukot halua välttämättä joka päivä irstasta seksiä ;) Summa summarum ...tytöt etsivät perus turvaa itselleen ja myös suvulleen kuten thai kulttuuria tuntevat ymmärtävät !


    • Paljon muutakin

      Niin, ja on se Thaimaa paljon muutakin kuin ainaista seksiä.Siellä käy naisturisteja ja miesturisteja ja lapsituristeja joilla ei ole seksi mielessä, vaan jotka nauttivat auringosta, rannoista, eksoottisesta kulttuurista ja luonnosta, ruuasta, elämästä, ystävällisyydestä,lomasta.... Thaimaa on upea paikka.

    • just joo...

      ja miksi paheksuivat...?
      jos et todellakaan ymmärrä sitä, voidaan todeta sitten, että todellakin on idiootteja olemassa..!!
      ellet sitten ole fiksu ja halua provosoida..:)) jota toki epäilen..
      minuun sulla ei onneksi ole muuta vaikutusta kuin se, että tässä nyt pari riviä kirjoittelen työn lomassa...
      minä olen (onnekseni) länsimainen, eurooppalainen, suomalainen, nuorekas, terve, 38-vuotias nainen, ja voin seksin suhteen päättää 100% missä, kenen kanssa ja milloin...
      ei tarvii alentua (kuten nämä thai-tytöt)
      joilla te "sedät" voitte leikkiä...onneksi en ole vaimosi (jos sinulla sellainen on)...tai siis valitsen mieheni viisaammiin, sinun tyylisesi ei minulle kelpaa..

      • klonkiis

        Edellinen! Hajoa! joudu tsunaminkaveriksi tai hainkitaan.


      • Matkustavainen

        No tuota täytynee tähän jotain vastata. En ole mikään Thaimaasta seksiä hakevien länsimiesten äänitorvi. Koskaan ennen en ole Patongilla ollut, vaan kokemukseni oli ainutlaatuinen itselleni.

        Siis mikä kokemus?
        Tyttöbaarikadulla pari tyttöä innostui kiskomaan minua baariinsa hennolla väkivallalla. Tätä en ole aijemmin kokenut. Toinen istui syliin ja toinen hieroi hartioita. Tuntui kivalta siihen asti kun pääsin moraalisesti tasokkaiden ihmisten haukkumisen kohteeksi. Minä en siis harrastanut seksiä, en edes suudellut. Minusta kyse oli vain harmittomasta leikistä, jonka nämä moraaliltaan tasokkaat ihmiset suurensivat kauheisiin mittoihin ja sitten kaatoivat vihansa päälleni.
        Tytöt tietenkin halusivat pelkästään RAHAA. Pyysivät minun ostamaan heille ladydrinkit, joista he saavat osan itselleen ja siis palkkansa.
        Kukaan ei ehdottanut minulle seksiä!

        Kysyin edellisessä kirjoituksessani, että mitä nämä mielestään korkeamoraaliset TEKIVÄT ITSE SIELLÄ? Koin heidän touhunsa käsittämättömäksi. Tulla nyt vieraana toiseen maahan ja heidän kulttuuriinsa ja paheksua naama punaisena heidän tapaansa ansaita rahansa siinä paikassa.

        Vaimoni oli mukanani ja tuli myöhemmin shoppailemasta suomibaariin sovitusti syömään. Tämä baari sijaitsee tyttökadun poikkikadulla, ja sinne olin menossa kun tapahtumat vyöryivät kerrotulla tavalla. Vaimolleni kerroin tietysti tapauksen, niinkuin aina kaikki ja hän huvittui kovin.
        Lentokoneessa paluumatkalla sain melkein pidellä kiinni hänestä, kun olisi tehnyt asiaa näiden minua haukkuneiden"moralistien" kanssa.(hänen käyttämänsä termi)

        Kyllä minä erottelisin prostituution ja tämän harmittoman leikittelyn toisistaan, koska ne ovat aivan eri asioita.
        Edelleen tekisi mieleni saada vastaus näiltä moralisteilta, että MITÄ IHMETTÄ TEITTE SIELLÄ TYTTÖKADUN BAARISSA. MIHINKÄÄN ETTE LÄHTENYT SIELTÄ, vaikka niin otti moraalin päälle. Aivan käsittämäötöntä.

        Kuten nimim. "just joo" kirjoituksessaan esittää, niin ensin omassa päässä kuvitellaan jotain mitä ei olla sanottu, ja sitten paheksutaan sitä omaa kuvitelmaa.


      • tantta vaan

        jakamaan vanhaa persettäsi turkkiin kuten kilpasiskosi ja anna oikeiden ihmisten olla.


      • Matkustavainen
        Matkustavainen kirjoitti:

        No tuota täytynee tähän jotain vastata. En ole mikään Thaimaasta seksiä hakevien länsimiesten äänitorvi. Koskaan ennen en ole Patongilla ollut, vaan kokemukseni oli ainutlaatuinen itselleni.

        Siis mikä kokemus?
        Tyttöbaarikadulla pari tyttöä innostui kiskomaan minua baariinsa hennolla väkivallalla. Tätä en ole aijemmin kokenut. Toinen istui syliin ja toinen hieroi hartioita. Tuntui kivalta siihen asti kun pääsin moraalisesti tasokkaiden ihmisten haukkumisen kohteeksi. Minä en siis harrastanut seksiä, en edes suudellut. Minusta kyse oli vain harmittomasta leikistä, jonka nämä moraaliltaan tasokkaat ihmiset suurensivat kauheisiin mittoihin ja sitten kaatoivat vihansa päälleni.
        Tytöt tietenkin halusivat pelkästään RAHAA. Pyysivät minun ostamaan heille ladydrinkit, joista he saavat osan itselleen ja siis palkkansa.
        Kukaan ei ehdottanut minulle seksiä!

        Kysyin edellisessä kirjoituksessani, että mitä nämä mielestään korkeamoraaliset TEKIVÄT ITSE SIELLÄ? Koin heidän touhunsa käsittämättömäksi. Tulla nyt vieraana toiseen maahan ja heidän kulttuuriinsa ja paheksua naama punaisena heidän tapaansa ansaita rahansa siinä paikassa.

        Vaimoni oli mukanani ja tuli myöhemmin shoppailemasta suomibaariin sovitusti syömään. Tämä baari sijaitsee tyttökadun poikkikadulla, ja sinne olin menossa kun tapahtumat vyöryivät kerrotulla tavalla. Vaimolleni kerroin tietysti tapauksen, niinkuin aina kaikki ja hän huvittui kovin.
        Lentokoneessa paluumatkalla sain melkein pidellä kiinni hänestä, kun olisi tehnyt asiaa näiden minua haukkuneiden"moralistien" kanssa.(hänen käyttämänsä termi)

        Kyllä minä erottelisin prostituution ja tämän harmittoman leikittelyn toisistaan, koska ne ovat aivan eri asioita.
        Edelleen tekisi mieleni saada vastaus näiltä moralisteilta, että MITÄ IHMETTÄ TEITTE SIELLÄ TYTTÖKADUN BAARISSA. MIHINKÄÄN ETTE LÄHTENYT SIELTÄ, vaikka niin otti moraalin päälle. Aivan käsittämäötöntä.

        Kuten nimim. "just joo" kirjoituksessaan esittää, niin ensin omassa päässä kuvitellaan jotain mitä ei olla sanottu, ja sitten paheksutaan sitä omaa kuvitelmaa.

        Nyt mokasin! Tulipas palautetta oikein kaksin käsin! Kirjoittelin tämän ikäänkuin ukkonani enkä huomannut että hän taas kirjoitti aikaisemmin "yksinäisenä vanhana ukkona". Meni pikkuisen poskelleen. Sorry!

        Mutta mitään kirjoittamaani en peru!
        toivoo: Akka

        Enkä minä!
        toivoo: Ukko

        Meidän osalmtamme kirjoittelu tästä asiasta loppuu tähän! Ukko ja Akka


      • olet oikeassa

        Huorissa juoksevaa sikaa ei ole Suomessa kukaan huolinutkaan. Pitää mennä toiselle puolelle maapalloa pillun perään.


      • Viivin kulta
        olet oikeassa kirjoitti:

        Huorissa juoksevaa sikaa ei ole Suomessa kukaan huolinutkaan. Pitää mennä toiselle puolelle maapalloa pillun perään.

        Jospa tämä wagner ei kelpuutakaan sun tapaisia sekopäitä, vaan haluaa jotain Paljon parempaa;).
        Vaikkapa kuvankauniita, hyväsydämisiä oikeita Naisia.
        Täh???


      • vaan Turkkiin

        Thaimaa ei tarvitse naisturisteja muuten kuin retkille ja shoppailemaan. Teistä ei ole mitään hyötyä.
        Painukaan mielummin Turkkiin naimaan paikallisia lampaannussijoita.


      • kuin mainostaisit
        vaan Turkkiin kirjoitti:

        Thaimaa ei tarvitse naisturisteja muuten kuin retkille ja shoppailemaan. Teistä ei ole mitään hyötyä.
        Painukaan mielummin Turkkiin naimaan paikallisia lampaannussijoita.

        sitä, ettei turismi ole mitään muuta kuin nussimista?
        "Että ei tarvitse naisia mihinkään muuhun kuin retkille ja shoppailemaan?"
        Mihinkäs muuhun niitä turisteja sitten välttämättä tarvitaankaan?
        Pitäiskö sun päästä saamaan munaa lomamatkallasi? Ainiin, unohdin että sähän elät vuosikymmenien pituisessa munanpuutteessas!


      • maailmanmatkaajaneit
        Matkustavainen kirjoitti:

        No tuota täytynee tähän jotain vastata. En ole mikään Thaimaasta seksiä hakevien länsimiesten äänitorvi. Koskaan ennen en ole Patongilla ollut, vaan kokemukseni oli ainutlaatuinen itselleni.

        Siis mikä kokemus?
        Tyttöbaarikadulla pari tyttöä innostui kiskomaan minua baariinsa hennolla väkivallalla. Tätä en ole aijemmin kokenut. Toinen istui syliin ja toinen hieroi hartioita. Tuntui kivalta siihen asti kun pääsin moraalisesti tasokkaiden ihmisten haukkumisen kohteeksi. Minä en siis harrastanut seksiä, en edes suudellut. Minusta kyse oli vain harmittomasta leikistä, jonka nämä moraaliltaan tasokkaat ihmiset suurensivat kauheisiin mittoihin ja sitten kaatoivat vihansa päälleni.
        Tytöt tietenkin halusivat pelkästään RAHAA. Pyysivät minun ostamaan heille ladydrinkit, joista he saavat osan itselleen ja siis palkkansa.
        Kukaan ei ehdottanut minulle seksiä!

        Kysyin edellisessä kirjoituksessani, että mitä nämä mielestään korkeamoraaliset TEKIVÄT ITSE SIELLÄ? Koin heidän touhunsa käsittämättömäksi. Tulla nyt vieraana toiseen maahan ja heidän kulttuuriinsa ja paheksua naama punaisena heidän tapaansa ansaita rahansa siinä paikassa.

        Vaimoni oli mukanani ja tuli myöhemmin shoppailemasta suomibaariin sovitusti syömään. Tämä baari sijaitsee tyttökadun poikkikadulla, ja sinne olin menossa kun tapahtumat vyöryivät kerrotulla tavalla. Vaimolleni kerroin tietysti tapauksen, niinkuin aina kaikki ja hän huvittui kovin.
        Lentokoneessa paluumatkalla sain melkein pidellä kiinni hänestä, kun olisi tehnyt asiaa näiden minua haukkuneiden"moralistien" kanssa.(hänen käyttämänsä termi)

        Kyllä minä erottelisin prostituution ja tämän harmittoman leikittelyn toisistaan, koska ne ovat aivan eri asioita.
        Edelleen tekisi mieleni saada vastaus näiltä moralisteilta, että MITÄ IHMETTÄ TEITTE SIELLÄ TYTTÖKADUN BAARISSA. MIHINKÄÄN ETTE LÄHTENYT SIELTÄ, vaikka niin otti moraalin päälle. Aivan käsittämäötöntä.

        Kuten nimim. "just joo" kirjoituksessaan esittää, niin ensin omassa päässä kuvitellaan jotain mitä ei olla sanottu, ja sitten paheksutaan sitä omaa kuvitelmaa.

        Lukematta kaikkia aiempia vastauksia haluan vastata omasta puolestani. Olen kerran ollut Patongilla. Olen 25-vuotias nainen ja seuranani oli kielitaidoton lähes kuusikymppinen äitini. Siinä ainut syy miksi lomailin Thaimaassa; äitini halusi paikan nähdä ja olin ikään kuin tämän mahdollistamassa.

        Eli nyt kysymyksiisi. Miksi tämä paheksuva pariskunta oli baarissa? No, minä olin myös äitini kanssa noissa huora baareissa koska halusin lomani aikana edes kerran ottaa hieman juomaa ja olla bailu tunnelmissa. No, oksettiko kun kaikki biletys paikat on samalla "tyttöbaareja", tiestysti! Ei se ole pelkkää "syliin istumista" ja hierontaa... Kyllä ne ns tanssii ja hinkkaa persettä miehen etumusta vasten. Siis normaalia stirppibaari systeemiä. Itse tähän tottunut, mutta votutti äitini puolesta joka koki hjelvetillisen järkytyksen , että tällaista on edes olemassa. Saati sitä järkytystä kun osoittelin hänelle ketkä kaikka "tytöistä" on miehia:-) Ammattini puolesta tunnistan... Toki kuulin, että näitä baarin työntekijöitä voi myös kovaan hintaan vuokrata mukaan hotellille (siis kovaan hintaan katutyttöihin nähden) ja halpaahan se on suomen prostituution verrattuna... ELi vastaus: Siellä on ihmisiä, koska ovat lomalla ja haluavat vähän viihteelle. Jos joku osaa antaa ositteen "ei-tyttäkauppa baariin" Patongilla niin voin käydä katsomassa :-D

        Sitten tähän toiseen aiheeseen. Se on sääli, että ihmiset tälläkin palstalla ottaa tämän tyttökaupan "maan perinteeseen kuuluvana osana". Kyllähän turistit on suuressa asemassa kohottamssa tätäkin maata sivistyneiden maiden joukkoon, joten miten olisi jos näille "thaimaan aarteille" maksaisitte sen taksan mitä maksatte täälläkin, jos kerta vielä joidenkin mielestä perempiakin ovat. Ja ehkä joku päivä nämä Thaiman tytöt ja pojat saa saman valinnan vapauden kuin meillä suomen tytöilläkin on ;-) Eihän se ole kuin ajan kysymys...

        Ja niille vasta rakastuneille pareille, jotka miettii "viedäänkö mies käsistä", niin ei tietenkään käsistä väkisin viedä, mutta kyllä se laskee tunnelmaa kun naiset käy siinä välillä kauppaamssa itseään vaikka mies sanoisikin, että suksi vittuun nille tytöille. Ja vielä kommentiksi, että pahinta tyrkyttämistä ei naa Panglalla vaan siellä pimeämmillä sivukujilla, siellä näin jonkun epätoivoisen käyvän kiinni pariskunnan hihan pieleenkin.

        Ja niin, jos joku tietää sanoa hotellin nimen jossa ei sallita vieraita edes "lakana maksusta" niin otan mielellään vastaan, koska aion toistekin Thaimaaseen, toksi yksin, mutta kuvottavimpana näin sen kun jotkun jenkki turistit toi baaritytöt aamupalalle hotelliin. Eihän se ruoka maksaisi paljoin viereisessäkään kuppilassa, mutta näin sen aamupala tempauksen olevan lähinnä vasta lause kaliille " lakanamakuselle".

        Tiedän, että yleenäs tällä palstalla pienenkin kriitikin hiven tuomitaan kuolemaan, mutta näkemykseni silti nyt tässä on :-)


    • erty

      heps käväsin kans taikuissa tässä ja huomasin suomalaississa pariskunnissa myös kateuutta jos jompi kumpi ei ollut päässyt yksin matkaan näin myös sen kuin suopmi tyttö kävi mustiissa miehissä koneessa vannottiin ettei kotona puhuta sitten mitään, vaikka ukko kyselisi kuinka et silleen.

    • varten

      Mitä varten ihmisen myyminen ja hyväksikäyttö pitäisi hyväksyä?

      Et kai sinä tosissaan luule, että he sinun kimpussasi olivat siksi, että he pitivät sinusta?

      Ehei, papparainen, he olivat kimpussasi siksi, että heidän on myyty ja orjuutettu hankkimaan rahaa jollekin hyväksikäyttävälle rahastajalle.

      Älkääkä tulko kirjoittamaan pötyä siitä, että ne tytöt haluavat sitä tehdä. Eivät halua. Heidät on siihen pakotettu, mutta paikallisen kulttuurin mukaisesti käyttäytyvät "hyvin". Jokainen thai-ilotyttö, kuten muutkin ilotytöt, on onnellinen, jos joskus pääsee tuosta työstä eroon, vaikka joskus hädissään jotain muuta yrittävät väittääkin.

      • evvk tai jotakin silleen

        Heh heh, siinä taas kukkahattutäti sai vuodattaa.
        Mitä ihmeen eroa on isovarpaiden välin myymisellä tai muun ruumiinosansa myymisellä työnantajalle. Aivojani on raiskattu usealla tavalla Suomen työelämässä.
        Oleellinen ero on Suomessa vallitseva lutherilainen moraalikäsitys. Kun se on syntiä. Hah.


      • huono huono

        tämä 30.3.2007 klo 15.30 purkaus.

        miten ja missä oppilaitoksessa Suomessa tällaisia kommentoijia kolutetaan? mistä näitä akateemisia "fiksuja" ja "tiedostavia" naisia oikein sikiää kun lesbojen keinosiemennyskin on ihan vasta siunattu.

        "Mitä varten ihmisen myyminen ja hyväksikäyttö pitäisi hyväksyä?"

        Voi hellanlettas sentään ja niin sitä vaan hyväksytään yhtä ja toista ihmiskunnan historiassa tai sitten ei. Miten voidaan hyväksyä kiinalaiset työläiset Suomessa tai suomalaisen työn myyminen Kiinaan?

        "Et kai sinä tosissaan luule, että he sinun kimpussasi olivat siksi, että he pitivät sinusta? "

        Jaahah ja nyt sinä tiedät (luulet tietäväsi) että HE eivät itse tiedä mistä pitävät. Että haluavatko HE itse olla työssä riisipelloilla tai tehtaiden liukuhihnoilla - tai että HE ovat ihan itse valinneet työskentelyn viihde-alalla.

        Tiedoksesi: HEillä on (sinun mielestäsi paskaduunissaan))valinnan vapaus siitä viihdyttävätkö sinua vai tämän keskustelun avanneen kaltaista asiakasta.

        "Ehei, papparainen, he olivat kimpussasi siksi, että heidän on myyty ja orjuutettu hankkimaan rahaa jollekin hyväksikäyttävälle rahastajalle."

        Tässä kohtaa sinun (huommaathan etten nimittele sinua)taas pitäisi hieman tarkistaa jo oppimaasi ja opettajiesi todellisia tarkoitusperiä.

        Tämän kirjoituksen aloittaja on Thaimaassa tavannut HE-henkilöitä joita ei todellakaan ole myyty tai orjuutettu hankkimaan rahaa "joillekin hyväksikäyttäville rahastajille".

        "
        Älkääkä tulko kirjoittamaan pötyä siitä, että ne tytöt haluavat sitä tehdä. Eivät halua. Heidät on siihen pakotettu, mutta paikallisen kulttuurin mukaisesti käyttäytyvät "hyvin". Jokainen thai-ilotyttö, kuten muutkin ilotytöt, on onnellinen, jos joskus pääsee tuosta työstä eroon, vaikka joskus hädissään jotain muuta yrittävät väittääkin. "

        Älkää tulko ja jne.. ja nythän sinä vasta puhutkin kuin Setä Lenin tai Stalin ikään... alistat kulttuurit hienoille aatoksillesi ja melkein suot itsellesi oikeuden kusta kiukaalle?

        Ensinnäkin: Thaimaan kulttuuri ei ole koskaan ja missään pakottanut thaimaalaisia naisia alistumaan mihinkään. Jokainen joka osaa vähänkin historiaa lukea huomaa sen miksi.

        Toiseksi:
        Jokainen... suomalainen "ilotyttö" Suomessa. Ihan hianosti koetetaan heidän oikeuttaan ihmisoikeuksellisiin... teuraseläin.. työympäristöihin rajoittaa.


      • varsin

        IDIOOTTI olet


    • OLIVATKO EDES TÄYSI-IKÄISIÄ

      PERVOT PHUKETISSA ?

      • nokialaiset

        äiti ja tytär, jotka kokivat elämänsä yön Ateenassa. Suomilutka on maailman kuuliuisin lutka. Turha edes yrittää paikata säälittävää mainettaan haukkumalla suomalaisia (maailman tasa-arvoa kannattavimpia) miehiä.


      • thaikuissa
        nokialaiset kirjoitti:

        äiti ja tytär, jotka kokivat elämänsä yön Ateenassa. Suomilutka on maailman kuuliuisin lutka. Turha edes yrittää paikata säälittävää mainettaan haukkumalla suomalaisia (maailman tasa-arvoa kannattavimpia) miehiä.

        Saat hävetä.Olet säälittävä tapaus.


    • Muuan kulkija

      Voisin kirjoittaa samanlaisesta kokemuksesta Patongilla. Baariin vedettiin ja pari tyttöä ladydrinkin toivossa puhelivat mukavia ja pyrkivätten oikein syliinkin istumaan. Toppuuttelin vähän kun en ole semmoseen tottunut. Sitten joku täti ihminen rupesi motkottamaan ja eikös se harmittanut sellainen tunnelman pilaaja. Mitäs istuskeli tyttöbaarissa? Oikeinko tarkoituksella bongasi länsimiehiä, jotka saivat lämpöstä kohtelua paikallisilta naisilta? Mitä se sellainen vahtaaminen merkitsee? Vähän ihmetyttää!
      Ostin tytölle drinkin, mutta lähdin sitten pois kun en kestänyt sellaista tuijotusta ja vahtaamista. Luulen, että joku saa jotain kiksejä sellaisesta vahtaamisesta?

      • kyttääjä.

        mä ainaki kyttäilen aina ihmisiä.mitä pahaa siinä on.kai mäkin naispuolinen ihminen saan istua ja kyttäillä missä haluan..vaiha sä paikkaa jos sua ärsyttää tälläset vahtaajat.


      • Muuan kulkija
        kyttääjä. kirjoitti:

        mä ainaki kyttäilen aina ihmisiä.mitä pahaa siinä on.kai mäkin naispuolinen ihminen saan istua ja kyttäillä missä haluan..vaiha sä paikkaa jos sua ärsyttää tälläset vahtaajat.

        Hei kuule! Ihan nappiin! Vapaus kaikille tai kaikilta pois! Tasa-arvo tässäkin asiassa! Kannatan lämpimästi!


      • Katson aina mielenkiinnolla...
        Muuan kulkija kirjoitti:

        Hei kuule! Ihan nappiin! Vapaus kaikille tai kaikilta pois! Tasa-arvo tässäkin asiassa! Kannatan lämpimästi!

        Nyt en ymmärrä, miksi noin nolostuttaa ettei muut saa ympärilleen katsoa.
        Jos on oikein paha olla ja jokin asia saattaa hävettää, voi kuvitella muiden tuijottavan vaikka niin ei oikesti ole asianlaita.
        Eikä yleensä toisesta pöydästä toiseen kuulu puhe, kova huuto kyllä.
        Ei ihmiset voi istua jäykkänä kuin patsaat.

        Olen samaa mieltä, katsellaan ympäriinsä ja ollaan kiinostuneita mitä ympärillä tapahtuu

        Ps. On täytynyt itse tuijottaa tätä suomalaista pariskuntaa, miten muuten tietää noin tarkkaan.


      • Muuan kulkija
        Katson aina mielenkiinnolla... kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä, miksi noin nolostuttaa ettei muut saa ympärilleen katsoa.
        Jos on oikein paha olla ja jokin asia saattaa hävettää, voi kuvitella muiden tuijottavan vaikka niin ei oikesti ole asianlaita.
        Eikä yleensä toisesta pöydästä toiseen kuulu puhe, kova huuto kyllä.
        Ei ihmiset voi istua jäykkänä kuin patsaat.

        Olen samaa mieltä, katsellaan ympäriinsä ja ollaan kiinostuneita mitä ympärillä tapahtuu

        Ps. On täytynyt itse tuijottaa tätä suomalaista pariskuntaa, miten muuten tietää noin tarkkaan.

        Tyttöbaareissa istuu tietenkin paljon väkeä. Kaikki iloisesti katselevat toisiaan ja moikkailevat ja hymyilevät! Näinhän se on kun kivaa on!
        Entäs kun joku riitasointu tulee kuvaan mukaan. Eikö sellaisen huomaa kaikki?
        Minulle ainakin kävi niin, ettei voinut olla huomaamatta kun tämä täti rupesi ääneen kauhistelemaan ja kuten kirjoitin, "motkottamaan" ymparillään oleville ihmisille. Hymyilevien ihmisten joukossa yksi henkilö, joka ei hymyillyt vaan "sauhusi". Oliko hänellä muuta seuraa, ei jäänyt mieleeni.
        Tämän keskustelun aloittajalla oli sana paremmin hallussa. Lueppa nimim. "Katson aina mielenkiinnolla" hänen kokemuksestaan. Siitä saa hyvän kuvan myös minun tunnelmistani.


      • Muuan turisti
        Muuan kulkija kirjoitti:

        Tyttöbaareissa istuu tietenkin paljon väkeä. Kaikki iloisesti katselevat toisiaan ja moikkailevat ja hymyilevät! Näinhän se on kun kivaa on!
        Entäs kun joku riitasointu tulee kuvaan mukaan. Eikö sellaisen huomaa kaikki?
        Minulle ainakin kävi niin, ettei voinut olla huomaamatta kun tämä täti rupesi ääneen kauhistelemaan ja kuten kirjoitin, "motkottamaan" ymparillään oleville ihmisille. Hymyilevien ihmisten joukossa yksi henkilö, joka ei hymyillyt vaan "sauhusi". Oliko hänellä muuta seuraa, ei jäänyt mieleeni.
        Tämän keskustelun aloittajalla oli sana paremmin hallussa. Lueppa nimim. "Katson aina mielenkiinnolla" hänen kokemuksestaan. Siitä saa hyvän kuvan myös minun tunnelmistani.

        Olen lukenut teidän juttuja ja huomaan että eräille thaimaa on aivan väärä maa,mutta te jotka tykkäätte maasta niin tässä teille mukava baari.Omistaja puhuu suomea ja myy suomalaista ruokaa jos sattuu olemaan paikalla.Hänen baarissa työskentelee muunmuassa paljon mukavia tyttöjä.On myös huoneita vuokrattavana yläkerrassa jos haluaa yöpyä,,http://www.newcowboybar.com/


      • ahaa-elämys
        Muuan turisti kirjoitti:

        Olen lukenut teidän juttuja ja huomaan että eräille thaimaa on aivan väärä maa,mutta te jotka tykkäätte maasta niin tässä teille mukava baari.Omistaja puhuu suomea ja myy suomalaista ruokaa jos sattuu olemaan paikalla.Hänen baarissa työskentelee muunmuassa paljon mukavia tyttöjä.On myös huoneita vuokrattavana yläkerrassa jos haluaa yöpyä,,http://www.newcowboybar.com/

        Ei tarvitsekaan vastata.


      • Erkkikään
        ahaa-elämys kirjoitti:

        Ei tarvitsekaan vastata.

        Tämä skitso Amalia on varmaan tullut tutuksi "tsunamien" nostattajana, mutta mikä idea oli tämän löytönsa nostatuksessa?


      • vaan puistatusta
        Erkkikään kirjoitti:

        Tämä skitso Amalia on varmaan tullut tutuksi "tsunamien" nostattajana, mutta mikä idea oli tämän löytönsa nostatuksessa?

        Thaimaa ei muuta tarjoa naisille ja juuri tässä järjestyksessä.


      • upean maan
        vaan puistatusta kirjoitti:

        Thaimaa ei muuta tarjoa naisille ja juuri tässä järjestyksessä.

        kaikkinensa, kulttuurista luontoon ja upeasta merestä upeisiin ihmisiin!
        Sun vaan on etsittävä munanpuutteeseesi joku muu maa, kuten anaalitolia kun haluat antaa-liassa! Juuri tässä järjestyksessä.


      • puppena
        upean maan kirjoitti:

        kaikkinensa, kulttuurista luontoon ja upeasta merestä upeisiin ihmisiin!
        Sun vaan on etsittävä munanpuutteeseesi joku muu maa, kuten anaalitolia kun haluat antaa-liassa! Juuri tässä järjestyksessä.

        Minä en ole homo.


      • olenhan Jumala
        puppena kirjoitti:

        Minä en ole homo.

        Tiedän myös sen ettet ole homo, vaan olet huora.


      • en minä
        olenhan Jumala kirjoitti:

        Tiedän myös sen ettet ole homo, vaan olet huora.

        Naimaassa on namia sekä teille homppeleille että huorissa juokseville. Minulle ei thaimaa anna yhtään mitään.


      • en MINÄ
        en minä kirjoitti:

        Naimaassa on namia sekä teille homppeleille että huorissa juokseville. Minulle ei thaimaa anna yhtään mitään.

        Thaimaassa onkin namia meille miehille, sinulle on tarjolla ladyboyt, kyllä ne lammaspaimenille pärjää, luulisin? vai se paskako sua anaalitoliassa viehättää, taidatkin olle sellainen "scatman"?


      • valitan
        en MINÄ kirjoitti:

        Thaimaassa onkin namia meille miehille, sinulle on tarjolla ladyboyt, kyllä ne lammaspaimenille pärjää, luulisin? vai se paskako sua anaalitoliassa viehättää, taidatkin olle sellainen "scatman"?

        Thaimaan namit on pian syöty, naiset tekee jo ohareita. Välimeren helmet kutsuu myös poikiaan.
        I"m batman or even fatman. Sekaan vaan.


      • sori sori
        valitan kirjoitti:

        Thaimaan namit on pian syöty, naiset tekee jo ohareita. Välimeren helmet kutsuu myös poikiaan.
        I"m batman or even fatman. Sekaan vaan.

        Välimeri on jo kaatopaikkana, siis se paikka mihin vain työnnetään paskat, kuten teidät läskit ryhävalaat. Välimerellä ei ole helmiä, vain papanoita.
        You go to basaar, store, but you are finnish fucking whore.


      • keskenämme
        sori sori kirjoitti:

        Välimeri on jo kaatopaikkana, siis se paikka mihin vain työnnetään paskat, kuten teidät läskit ryhävalaat. Välimerellä ei ole helmiä, vain papanoita.
        You go to basaar, store, but you are finnish fucking whore.

        Naimaa on meidän syntinen pillulaaksomme. Emme tarvitsekaan sinne turistinaisia. Annetaan heidän mennä kaikessa rauhassa välimerelleen. Kyllä thaipimpero antaa joka jätkälle, oli jätkä naimisissa tai naimassa.


      • Anna Pimpulainen
        keskenämme kirjoitti:

        Naimaa on meidän syntinen pillulaaksomme. Emme tarvitsekaan sinne turistinaisia. Annetaan heidän mennä kaikessa rauhassa välimerelleen. Kyllä thaipimpero antaa joka jätkälle, oli jätkä naimisissa tai naimassa.

        Anaalitolia ja välimeren lammaspaimenten maat ovat meille oma syntinen perseenlevittelypaikamme, emmehän enää muualta munaa saa kuitenkaan. Annetaan noiden komeiden suomalaismiesten vain mennä rauhassa katselemaan thaikaunottaria, mitäs ne meistä naama väärällään lyllertävistä ryhävalaista välittäisi. Ei kukaan vähäänkään järkevä mies matkustaisi välimerelle, eihän siellä ole mitään, ei nähtävää, huonoa ruokaa, läskejä turistiämmiä, kallista ja törkyistä, aavikkoa ilman puita, vain varkaita ja huijareita. Meille sotanorsuille on vain se ainoa paikka saada sitä munnoo!


      • Minä en ole,valitan
        Anna Pimpulainen kirjoitti:

        Anaalitolia ja välimeren lammaspaimenten maat ovat meille oma syntinen perseenlevittelypaikamme, emmehän enää muualta munaa saa kuitenkaan. Annetaan noiden komeiden suomalaismiesten vain mennä rauhassa katselemaan thaikaunottaria, mitäs ne meistä naama väärällään lyllertävistä ryhävalaista välittäisi. Ei kukaan vähäänkään järkevä mies matkustaisi välimerelle, eihän siellä ole mitään, ei nähtävää, huonoa ruokaa, läskejä turistiämmiä, kallista ja törkyistä, aavikkoa ilman puita, vain varkaita ja huijareita. Meille sotanorsuille on vain se ainoa paikka saada sitä munnoo!

        En voi tehdä seuraa sotanorsuille ja ryhävalaille, joihin kuulut. Jos kerran olet samanlainen, ihmettelen, että
        herjaat pyöreyteensä taipuvaisia ihmisiä. (?)
        Thaikkusi ei tosiaankaan ole kauniita. Laudan päässä risunatisut ja reikä. Mutta vastakohtaisuudet täydentää toisiaan joten toivotan onnea Majakalle ja perävaunuille.


      • valitan valitan
        Minä en ole,valitan kirjoitti:

        En voi tehdä seuraa sotanorsuille ja ryhävalaille, joihin kuulut. Jos kerran olet samanlainen, ihmettelen, että
        herjaat pyöreyteensä taipuvaisia ihmisiä. (?)
        Thaikkusi ei tosiaankaan ole kauniita. Laudan päässä risunatisut ja reikä. Mutta vastakohtaisuudet täydentää toisiaan joten toivotan onnea Majakalle ja perävaunuille.

        Olet huono ihmistuntija, ethän tunne edes itseäsi.
        Miksi et ole parisuhteessa? Siksi, ettei yksikään mies siedä sinua.
        Miksi et saa munaa Suomesta? Siksi, että olet niin ruma.
        Miksi suosittelet välimeren matkoja täällä Thaimaa palstalla? Siksi, koska olet huora ja elät jatkuvassa munanpuutteessa.
        Miksi herjaat thaimaalaisia naisia, jotka peittoavat suomalaisämmät mennentullen? Siksi, koska olet hirrrrrrvittävän kateellinen.
        Mutta tyhmyytesi loistaa kuin Faroksen majakka hyvin hyvin kauas.


      • huoria kylläkin
        valitan valitan kirjoitti:

        Olet huono ihmistuntija, ethän tunne edes itseäsi.
        Miksi et ole parisuhteessa? Siksi, ettei yksikään mies siedä sinua.
        Miksi et saa munaa Suomesta? Siksi, että olet niin ruma.
        Miksi suosittelet välimeren matkoja täällä Thaimaa palstalla? Siksi, koska olet huora ja elät jatkuvassa munanpuutteessa.
        Miksi herjaat thaimaalaisia naisia, jotka peittoavat suomalaisämmät mennentullen? Siksi, koska olet hirrrrrrvittävän kateellinen.
        Mutta tyhmyytesi loistaa kuin Faroksen majakka hyvin hyvin kauas.

        Ei mitään syytä olla niin rumalle pojan näköiselle kuvatukselle kade. Inhottaa kylläkin. Se seksin tyrkytys
        ja avoin prostun hyväksyntä Thaimaassa.


      • munanpuuteko?
        huoria kylläkin kirjoitti:

        Ei mitään syytä olla niin rumalle pojan näköiselle kuvatukselle kade. Inhottaa kylläkin. Se seksin tyrkytys
        ja avoin prostun hyväksyntä Thaimaassa.

        Ei mitään syytä antaa sunlaisilles läskeille rumille ja kuvottaville ämmille, oksettaa pikemminkin. Se avoin perseenlevitys Anaalitoliassa ja Afrikassa, kerrassaan yrjöttävää, aivan kuten sinäkin.


      • paitsi huorat
        munanpuuteko? kirjoitti:

        Ei mitään syytä antaa sunlaisilles läskeille rumille ja kuvottaville ämmille, oksettaa pikemminkin. Se avoin perseenlevitys Anaalitoliassa ja Afrikassa, kerrassaan yrjöttävää, aivan kuten sinäkin.

        Noin luonnevikainen tyyppi jää kyllä norminaisten seuraa paitsi mutta sittenhän sulle jääkin ne ah, niin
        ihanat maksulliset panot, joita jaksat täälläkin ylistää. Hih hih hii.


      • pari suominaista
        paitsi huorat kirjoitti:

        Noin luonnevikainen tyyppi jää kyllä norminaisten seuraa paitsi mutta sittenhän sulle jääkin ne ah, niin
        ihanat maksulliset panot, joita jaksat täälläkin ylistää. Hih hih hii.

        eivät sellaisia norsunvittunaamaisia läskihuoria kuin sinä, heh heh heh heeeeeee! Entäs sulla, ei ole mitään mahdollisuuksia enää loppuelämäs ajaksi, tuollaista luuseria ja mielenvikaista hullua ei kukaan edes vilkaise, pikemminkin kiertää ja kaukaa! Hah hah haa!


    • Eräs vaan

      Samaa mieltä, mitä tavallinen pariskunta tekee tyttökadulla. Onhan se todella inhoittavaa katseltavaa kun 50-90-vuotias miehenköriläs muhinoi nuorten tyttöjen kanssa. Ensinäkin se on niin valtavan epäluonnollisen näköistä.
      Ymmärrän sinua miesparka, hävettäisi minuakin.
      Jos vaikka joku tuttu sattuisi näkemään.
      Toivottavasti nämä tytöt tekevät työtään vapaaehtoisesti.
      Luulisin että jokainen nuori tyttö istuisi mieluummin nuoren komean uroksen sylissä.
      En tarkoita pahalla teitä vanhempia herroja kohtaan,mutta nuoren tytön elämään luonnollisesti kuuluu suunnilleen samanikäinen poika, eikä 40-vuotta vanhempi mies, jonka leikkikaluna on oikea ihminen.

      • Pojankoltiainen

        Joku haluaa mielikseen kattella jotain, joka toisen mielestä on inhottavaa katteltavaa. Ihmettelen vaan, että joku menee vartavasten katteleen tyttökadulle, vaikka "se on niin inhottavaa". Mistähän siinä mahtaa olla kyse? Mistähän mahtas, niin?!


      • Sedälle
        Pojankoltiainen kirjoitti:

        Joku haluaa mielikseen kattella jotain, joka toisen mielestä on inhottavaa katteltavaa. Ihmettelen vaan, että joku menee vartavasten katteleen tyttökadulle, vaikka "se on niin inhottavaa". Mistähän siinä mahtaa olla kyse? Mistähän mahtas, niin?!

        Onko sinusta 21-vuotias täti?
        Näin se vain on.


      • sanoi tätikin
        Pojankoltiainen kirjoitti:

        Joku haluaa mielikseen kattella jotain, joka toisen mielestä on inhottavaa katteltavaa. Ihmettelen vaan, että joku menee vartavasten katteleen tyttökadulle, vaikka "se on niin inhottavaa". Mistähän siinä mahtaa olla kyse? Mistähän mahtas, niin?!

        Sitähän tämä sanomasi tätikin sanoi, että miksi menivät sinne? Miksi toistat tädin sanomisia.
        Olen myös sitä mieltä että vanha ukko ja nuori tyttö ei sovi yhteen ja samaan tuoliin.
        Ei ne tytöt mitään ihmeellistä näe vanhassa miehessä, kunhan saavat liksaa.
        Luuletteko tosiaan että tytöt nauttii, vaikkakin hymyilevät, vanhojen ukkojen hieromisesta.
        Itsekin olen nuori ja mieluummin katselen nuoria miehiä.


      • Pojankoltiainen
        sanoi tätikin kirjoitti:

        Sitähän tämä sanomasi tätikin sanoi, että miksi menivät sinne? Miksi toistat tädin sanomisia.
        Olen myös sitä mieltä että vanha ukko ja nuori tyttö ei sovi yhteen ja samaan tuoliin.
        Ei ne tytöt mitään ihmeellistä näe vanhassa miehessä, kunhan saavat liksaa.
        Luuletteko tosiaan että tytöt nauttii, vaikkakin hymyilevät, vanhojen ukkojen hieromisesta.
        Itsekin olen nuori ja mieluummin katselen nuoria miehiä.

        No enhän minä sitä ihmettele miksi ukot sinne menee, vaan sitä, että mitä ne tädit sinne menee päivittelemään. Pysyisivät poissa!


      • Täti
        Pojankoltiainen kirjoitti:

        No enhän minä sitä ihmettele miksi ukot sinne menee, vaan sitä, että mitä ne tädit sinne menee päivittelemään. Pysyisivät poissa!

        No, mutta sitä just meinasin, et mitä tädit siellä ku sedät häpeevät niin kovasti.
        Ei täti käsittny väärin.


      • Pojankoltiainen
        Täti kirjoitti:

        No, mutta sitä just meinasin, et mitä tädit siellä ku sedät häpeevät niin kovasti.
        Ei täti käsittny väärin.

        No mut eihän sedät häpee siellä baarissa oloaan, vaan sitä länsitätiä, joka tulee sinne vaahtoamaan ja moralisoimaan. ilman tätiä sedällä olis ihan kivaa.


      • Vähästäkin ja niin ...

        Kun se vaan sattuu olemaan niin ,että niillä 50v-90? vuotiailla on tuota kapitaalia posassa,minkä päälle nuori nainen ymmärtää ja mies on vielä halukas antamaan sitä hyvästä palvelusta.Kyllä ne kotosuomen kottaraisetkin rahanpäälle jotain ymmärtää,mutta tavara ja palvelu on suoraan sanottuna p.......tä.


      • fakta homma
        Vähästäkin ja niin ... kirjoitti:

        Kun se vaan sattuu olemaan niin ,että niillä 50v-90? vuotiailla on tuota kapitaalia posassa,minkä päälle nuori nainen ymmärtää ja mies on vielä halukas antamaan sitä hyvästä palvelusta.Kyllä ne kotosuomen kottaraisetkin rahanpäälle jotain ymmärtää,mutta tavara ja palvelu on suoraan sanottuna p.......tä.

        Kyllä se suomi tyttöä suoraan sanotusti vituttaa kun ei enää voi puristella seksillä ja sekös ketuttaa:) menen itse vaikka ilotyttöihin ja h.... se sinulle kuuluu mitä siellä teen,omat ovat rahani eikä tuollaisen siveydensipulin tarvitse mennä edes thaikkuihin.Itse meidät miehet sinne ajatte omalla vaatimustasollanne.Mieti sitä.


      • entäs taikkusi ?
        fakta homma kirjoitti:

        Kyllä se suomi tyttöä suoraan sanotusti vituttaa kun ei enää voi puristella seksillä ja sekös ketuttaa:) menen itse vaikka ilotyttöihin ja h.... se sinulle kuuluu mitä siellä teen,omat ovat rahani eikä tuollaisen siveydensipulin tarvitse mennä edes thaikkuihin.Itse meidät miehet sinne ajatte omalla vaatimustasollanne.Mieti sitä.

        Eiköhän suhteeseen kumpikin tuo oman osansa. Mitä sinä miehenä tuot ? Kerro nyt, avaudu yhtä rohkeasti kun uhitteletkin.


      • viiko anaalitoliassa
        entäs taikkusi ? kirjoitti:

        Eiköhän suhteeseen kumpikin tuo oman osansa. Mitä sinä miehenä tuot ? Kerro nyt, avaudu yhtä rohkeasti kun uhitteletkin.

        Kuinkas sun uhittelus? Olit kirjautuneena peräti melkein 3 päivää sika-amalia alias thailailee, heh heh!
        No, kerro nyt, avaudu yhtä rohkeasti kuin uhitteletkin huora?


      • mielenkiintoista...
        viiko anaalitoliassa kirjoitti:

        Kuinkas sun uhittelus? Olit kirjautuneena peräti melkein 3 päivää sika-amalia alias thailailee, heh heh!
        No, kerro nyt, avaudu yhtä rohkeasti kuin uhitteletkin huora?

        Kouluttautuuko köyhis tienesteillään, ostaako itselle asunnon tai edes perheelle ja suvulle yhteisen talon ? Vai meneekö ihan vaan hyväntekeväisyyden piikkiin perseellä tienaamiset ?


      • vaikka sitä kuinka
        mielenkiintoista... kirjoitti:

        Kouluttautuuko köyhis tienesteillään, ostaako itselle asunnon tai edes perheelle ja suvulle yhteisen talon ? Vai meneekö ihan vaan hyväntekeväisyyden piikkiin perseellä tienaamiset ?

        varmaan toivoisit, enkä myöskään tule koskaan olemaankaan. Mulle ei am kelpaa. Mulle sä et kelpaa. Mulle ei anaalitolian huorat kelpaa. Saitkos munaa edes sieltäkään? Vai menikö ihan vaan hyväntekeväisyyden piikkiin perseellä tienaamiset ?


      • perseellään
        mielenkiintoista... kirjoitti:

        Kouluttautuuko köyhis tienesteillään, ostaako itselle asunnon tai edes perheelle ja suvulle yhteisen talon ? Vai meneekö ihan vaan hyväntekeväisyyden piikkiin perseellä tienaamiset ?

        Paikallisissa oloissa. AM:n oppaat taas on sekä koulutettuja että päteviä paikallisiin "oppaisiin" nähden, joita käyttää vain äijät.


      • jos vain kelle
        perseellään kirjoitti:

        Paikallisissa oloissa. AM:n oppaat taas on sekä koulutettuja että päteviä paikallisiin "oppaisiin" nähden, joita käyttää vain äijät.

        kelpaa. Ei kelpaa suomipojalle. Oikeinko koulutettuja, ai juomaan kahvia ja keskustelemaan seiskan juorusivuista? Amalia hei, koita nyt käsittää ettei seiska ole oppikirja.


    • lsahdnalna

      JosTthaikuissa käyvät suomalaiset ovat tällaisia, niin ei kiitos!

      • anlandhasI

        Nämä tällaiset suomalaiset käyvät välimerenmaissa nussimassa lammaspaimenten kanssa. Tervetuloa mukaan kaatopaikalle.


      • olethan itsekin
        anlandhasI kirjoitti:

        Nämä tällaiset suomalaiset käyvät välimerenmaissa nussimassa lammaspaimenten kanssa. Tervetuloa mukaan kaatopaikalle.

        Mutta ei taida taikkupoika kiihottaa niin paljon. Tule ihmeessä välimeren maihin. Siellä pääset tutustumaan lammaspaimeniin. Ja he sinuun...


      • vaikka itse et ole
        olethan itsekin kirjoitti:

        Mutta ei taida taikkupoika kiihottaa niin paljon. Tule ihmeessä välimeren maihin. Siellä pääset tutustumaan lammaspaimeniin. Ja he sinuun...

        Mene sinä vain lammaspaimenien maahan, katsos pieni homopoika, ei suomalaisMiehiä kiinnosta tuollaiset "pikkusormi"pojat. Me menemme Thaimaahan, tietysti!


    • siltiupeaa

      Mahottoman hauskaa on Patongin kaduilla, joita voi kylläkin sanoa poikakaduiksi. Myös vanhemmat naiset ovat löytäneet poikatarjonnan.

      • NOrahallaSaa

        TÄH?

        Onko Patongista tullut suomalaisen ylipainoisten äänien seksikohde kun nuo niiden entiset kohteet ovat muuttuneet epävakaiksi ja turvattomiksi?


      • Huikkendaalista
        NOrahallaSaa kirjoitti:

        TÄH?

        Onko Patongista tullut suomalaisen ylipainoisten äänien seksikohde kun nuo niiden entiset kohteet ovat muuttuneet epävakaiksi ja turvattomiksi?

        Siis ÄMYRIEN keksikohde?

        Onko todella näin?


    • TerveisetKekkoslovakiaan

      Aurinkokoinen aamu, toista se on teillä siellä Espoostosliitossa. Yrittäkää edes avata silmänne.

      • hyvääRUISTA

        Missä on Karonin tyttökatu ja mistäs tuo Espostoliitto löytyy, tarkoittaako se Espoon keskustaa, joka todellakin muistuttaa Neuvostoliitosta, no Espostoliitossa on huonommat juomat ja liepuskat ja ennenkaikkea DIEVUSKAT


      • RUISTAeiLöydy
        hyvääRUISTA kirjoitti:

        Missä on Karonin tyttökatu ja mistäs tuo Espostoliitto löytyy, tarkoittaako se Espoon keskustaa, joka todellakin muistuttaa Neuvostoliitosta, no Espostoliitossa on huonommat juomat ja liepuskat ja ennenkaikkea DIEVUSKAT

        Karonin villit baarit löytyvät yläkadulta Patakilta Katan suuntaan ja rannan pohjoispäästä.


      • javittutuoksui
        RUISTAeiLöydy kirjoitti:

        Karonin villit baarit löytyvät yläkadulta Patakilta Katan suuntaan ja rannan pohjoispäästä.

        Vieläks siel on bob marley baari, aikoinaan kävin.


    • Maatevaan

      Käyty testaamassa KIVAA ON kohta uudelleen

    • heheheee

      Oliko arvon rouvalla nuttura päässä ja puserossa ylänappi kiinni?

      • Senseinnuttura

        Aviomienenä hän tietää kaiken rouva-asioista, hammaslääkärivaimollaan on nuttura, joten ne ovat hyvin tuttuja asioita. Itsellään on nykyisin sensei nuttura, joka korostaa hänen viihtyvyyttään samaan sukupuoleen kuuluvien kanssa, siksi on samanhenkinen vaimonsakin.
        Phuketin asioista kannattaa kysyä kaikkitietävältä Aviomiesseltä, hänellä on loistojahti ja loistohuvila siellä, joten varmasti tietää kaiken tietämisen arvoisen sieltä.
        Ei kun rohkeasti kyselemään.


      • Eiköseolelerppa
        Senseinnuttura kirjoitti:

        Aviomienenä hän tietää kaiken rouva-asioista, hammaslääkärivaimollaan on nuttura, joten ne ovat hyvin tuttuja asioita. Itsellään on nykyisin sensei nuttura, joka korostaa hänen viihtyvyyttään samaan sukupuoleen kuuluvien kanssa, siksi on samanhenkinen vaimonsakin.
        Phuketin asioista kannattaa kysyä kaikkitietävältä Aviomiesseltä, hänellä on loistojahti ja loistohuvila siellä, joten varmasti tietää kaiken tietämisen arvoisen sieltä.
        Ei kun rohkeasti kyselemään.

        Eikö tuo ole se surullisen kuuluisa lerppa?
        Sen jutut on täyttä horinaa, älkää uskoko sanaakaan.


      • Nappiinosui
        Eiköseolelerppa kirjoitti:

        Eikö tuo ole se surullisen kuuluisa lerppa?
        Sen jutut on täyttä horinaa, älkää uskoko sanaakaan.

        Oikeassa olet, lerppahan se.


    • EnMennytSinne

      Kartalla on myös yksi katusyvennys, jossa on muutama huorabaari, tai ainakin luulen niin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe