ei riemulla rajaa kun bmw:llä ajaa

jupe70

Niin bemaria haukutaan melkein joka palstalla, mutta sitäpä harjataavetti, pullilla jne edelleen ajavat voivat käydä ake:n sivulla katsomassa, kuinka maahantuojat vetavät pyöriä korjaukseen....
goldwing.....vakavia vikoja rungossa, takaisin tehtaalle hitsattavaksi...harjataavetin jarrut,sähköt ym ym
wildstar, vaihdelaatikon 4 ratas, voi jumittaa koko koneen, ei kun pajalle, tai pois kilvistä..

listalla ei AINUTTAKAAN BMW:TÄ!!!!!!
EI MUUTAKUIN HYVÄÄ KESÄN ALKUA PYÖRÄÄN KATSOMATTA!!!

18

3728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekkavee
      • puimurissa

        on se, että menee kaikki aika ajaessa ja maaliskuussa on välillä peijakkaan kylmä paitsi käsistä.


      • oli viime kesänä
        puimurissa kirjoitti:

        on se, että menee kaikki aika ajaessa ja maaliskuussa on välillä peijakkaan kylmä paitsi käsistä.

        ettei se toiminut. Ei ole näköjään kutsuttu korjaukseen, mutta eipä siellä merkkihuollossa saatu mopoa toimimaankaan. Lienee turha kutsua. Ja turha on minulta kysellä rahoja enää uuteen puimuriin. Kokeilen jotakin japsimerkkiä.


      • bemuilija

        Tuota listaa lukiessa tuli sellainen mielikuva,että harrikat ja kaikki japsit on täysiä resuja jo uutena.


      • M-G

        Siinä se ajokausi vierähtääkin rattoisasti, kun on runko tehtaalla. Eikös ne ole nuo ameriikan pojat kun tuota Gold-Wingiä nippuun yrittävät laitella?


      • ikibemaristi
        oli viime kesänä kirjoitti:

        ettei se toiminut. Ei ole näköjään kutsuttu korjaukseen, mutta eipä siellä merkkihuollossa saatu mopoa toimimaankaan. Lienee turha kutsua. Ja turha on minulta kysellä rahoja enää uuteen puimuriin. Kokeilen jotakin japsimerkkiä.

        kirjoituksessasi et yksilöinyt asioita jotka eivät toimineet, ilolla kuulisin enemmän vioista jotka ovat johtaneet moiseen kannanottoon, toki on olemassa vapaus valita kulkupelinsä mieltymysten ja ja valitettavsti kukkaron mukaan, mutta kuitenkin.



        ikibemaristi


      • oli viime kesänä
        ikibemaristi kirjoitti:

        kirjoituksessasi et yksilöinyt asioita jotka eivät toimineet, ilolla kuulisin enemmän vioista jotka ovat johtaneet moiseen kannanottoon, toki on olemassa vapaus valita kulkupelinsä mieltymysten ja ja valitettavsti kukkaron mukaan, mutta kuitenkin.



        ikibemaristi

        Kosteusongelmat vaivasivat. Yksilöin asian tarkemmin, kun saan varmuuden, että mopo toimii seuraavalla omistajalla. Ehkä syksyllä vaikka nimen kanssa. Kukkaro ei aseta minkäänlaisia rajoitteita pyörän hankkimiseen.
        Eivätkä japsitkaan ilmaisia ole. Kokemusteni jälkeen en vain maksa mistään eurooppalaisesta tai amerikkalaisesta pyörästä edes samaa hintaa kuin vastaavasta japsista. Mielellään toki suosisin eurooppalaisia tuotteita, mutta insinöörien pitäisi ensin tehdä hommat huolellisemmin.


      • juttuja
        oli viime kesänä kirjoitti:

        ettei se toiminut. Ei ole näköjään kutsuttu korjaukseen, mutta eipä siellä merkkihuollossa saatu mopoa toimimaankaan. Lienee turha kutsua. Ja turha on minulta kysellä rahoja enää uuteen puimuriin. Kokeilen jotakin japsimerkkiä.

        Minä olen ajanut bokseri-BWM:llä vuodesta 1982. Koskaan ei ole ollut mitään ONGELMIA, normaaleja jokapyörän fiksauksia tietenkin.
        Täällä saa lukea milloin minkäkinlaisista ongelmista - se hämmästyttää.
        Onkohan sitten niin, että mulla on ollut valtaisan mahtava tuuri kun kaikki kuusi bokseriBemuani ovat japsimiesten kauhuksi toimineet aivan loistavasti eikä vielä näin ikämiehenäkään ole tullut mieleen vaihtaa tyyliä?!
        Ei kai lien vaan kirjoittajien joukoissa pahansuopaa saksanvihaa.
        En tiedä mutta ihmettelen kauhiasti!


      • oli viime kesänä
        juttuja kirjoitti:

        Minä olen ajanut bokseri-BWM:llä vuodesta 1982. Koskaan ei ole ollut mitään ONGELMIA, normaaleja jokapyörän fiksauksia tietenkin.
        Täällä saa lukea milloin minkäkinlaisista ongelmista - se hämmästyttää.
        Onkohan sitten niin, että mulla on ollut valtaisan mahtava tuuri kun kaikki kuusi bokseriBemuani ovat japsimiesten kauhuksi toimineet aivan loistavasti eikä vielä näin ikämiehenäkään ole tullut mieleen vaihtaa tyyliä?!
        Ei kai lien vaan kirjoittajien joukoissa pahansuopaa saksanvihaa.
        En tiedä mutta ihmettelen kauhiasti!

        huono tuuri. Halusin nimenomaan ostaa saksalaisen, koska luotin sen laatuun. Autonikin on saksalainen eikä siinä ole ollut pahempia ongelmia. Toimivuus ei aivan aiempien japanilaisten tasalla, mutta ajo-ominaisuudet aivan eri luokkaa. Valitettavasti Bemari petti luottamuksen. Ja noinhan se kuluttaja toimii, että äänestää lompakollaan. Ja japseja saa tähänkin aikaan vuodesta eikä tarvitse lumien aikaan sokkona tilata. Varmaan kirjoittajissa on on saksanvihaajia, mutta haluan vain todistaa, että joskus jutuissa saattaa olle perääkin. Tulen vielä yksilöimään juttuni myöhemmin. Et varmaan sinäkään haluaisi lukea netistä, että ostamasi pyörä ei toiminut edellisellä omistajalla.

        Toivotan kaikille hyviä ajokelejä ja kaikille, myös bemarikuskeille nostan edelleen kättä siinä persoonattomassa japsitusinatuotteessa, jonka merkkiä en ole vielä valinnut.


      • juttuja
        oli viime kesänä kirjoitti:

        huono tuuri. Halusin nimenomaan ostaa saksalaisen, koska luotin sen laatuun. Autonikin on saksalainen eikä siinä ole ollut pahempia ongelmia. Toimivuus ei aivan aiempien japanilaisten tasalla, mutta ajo-ominaisuudet aivan eri luokkaa. Valitettavasti Bemari petti luottamuksen. Ja noinhan se kuluttaja toimii, että äänestää lompakollaan. Ja japseja saa tähänkin aikaan vuodesta eikä tarvitse lumien aikaan sokkona tilata. Varmaan kirjoittajissa on on saksanvihaajia, mutta haluan vain todistaa, että joskus jutuissa saattaa olle perääkin. Tulen vielä yksilöimään juttuni myöhemmin. Et varmaan sinäkään haluaisi lukea netistä, että ostamasi pyörä ei toiminut edellisellä omistajalla.

        Toivotan kaikille hyviä ajokelejä ja kaikille, myös bemarikuskeille nostan edelleen kättä siinä persoonattomassa japsitusinatuotteessa, jonka merkkiä en ole vielä valinnut.

        Joo, en minä yrittänyt väittääkään etteikö noissa epäonnijutuissa olisi perää tai että jokin bokseribemari olisi virheetön.
        En, minä vain ja ainoastaan kerroin omista mopoistani ja niiden historiasta. Jotenkin tuntuu niin omituiselta, ettei mun kuuden bmw:n joukkoon ja yli 20v mtoristiuraani ole sattunut noita niin yleisiksi kerrottuja "maanantaimopoja" vikoineen! Myötätuntoni on tosiaan noiden epäonnisten puolella sillä mopoilunhan pitää olla kivaa eikö vain korjaamoilla olemista!
        Mulla on käynyt mahtava tuuri - taidanpa ryhtyä myös lottoamaan. Tiedä vaikka sielläkin kävisi tuuri.


    • K100RS

      Taas on joitain vitsinikkareita asialla, eivätkä jaksa asiallisesti keskustella. Näistä uusista Bemuista en tiedä. Minulla on 80-luvun BMW, toistasataatuhatta ajettu, ja käy kuin kello. Mitään vikaa ei ole, ellei itse aiheuta. Eihän sillä keulita, nokka kun on raskas, eikä muutenkaan leuhkita, kromia ei löydy mistään. Mutta luotettavampaa matkakumppania saa todella etsiä.

    • tilasto

      löäytyy..panisikko linkin..
      mielenkiint

    • ei bmw ole virheetön

      Ei takaisinkutsujen puuttuminen AKE:n listalta tarkoita sitä, että BMW:t olisivat virhettömiä. Se tarkoittaa vain, että Oy BMW Suomi ab ei ole viitsinyt välittää takaisinkutsuja suomalaisille asiakkaille.

      Kyllä niitä takaisinkutuja taitaa olla maailmalla ollut useitakin. Laittamalla esim. googleen hakusanoiksi "bmw motorrad recall campaign" löytyy tietoa.

      Ai niin, "suomipyöräthän" olivatkin niitä virheettömiä, muita parempia. Lienevät ainakin nyt sitten erilaisia, jos takaisinkutsuja ei ole asiallisesti hoidettu AKE:n kautta, kuten muissa merkeissä.

      • mä tuota

        hieman ihmettelinkin.

        Virheetöntä suunnittelua, valmistusprosessia ja laadunvalvontaa kun ei ole olemassa.

        Recallia odotellen ;)
        T: upouuden Bemarin onnellinen omistaja.


      • k tuomas k
        mä tuota kirjoitti:

        hieman ihmettelinkin.

        Virheetöntä suunnittelua, valmistusprosessia ja laadunvalvontaa kun ei ole olemassa.

        Recallia odotellen ;)
        T: upouuden Bemarin onnellinen omistaja.

        Minulla on bmw r 1150 r ajettu 50000 km.Perän laakeri hajosi jota iuhmettelen kovin.Onko muilla ollut samaa ongelmaa?Saksalaiseen laatuun luottaen ostin em pyörän!yamaha 1200 fj:llä ajelin sitä ennen eikä siinä ollut murheita.


      • Takapyörän laakerit
        k tuomas k kirjoitti:

        Minulla on bmw r 1150 r ajettu 50000 km.Perän laakeri hajosi jota iuhmettelen kovin.Onko muilla ollut samaa ongelmaa?Saksalaiseen laatuun luottaen ostin em pyörän!yamaha 1200 fj:llä ajelin sitä ennen eikä siinä ollut murheita.

        kulutustavaraa, mutta halpoja ja helppo vaihtaa, ei mikään ongelma. Ja mihin vertaa huoltokustannuksia. Nyt BMW R1100RS ja rahaa menee enämpi. Mitä valittamaan itse olen valinnut.


    • k tuomas k

      tuohon edelliseen:Bemari on tosi hyvä reissupeli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe