Mikä olisi hyvä nesteenpoistaja? Olen kokeillut nesteminiä ja antisalttia, ei pelitä.
nesteenpoisto???
9
3707
Vastaukset
- kaneliteetä,
siis kaneli....
Diureetin valintaan vaikuttaa melko paljon käyttötarkoitus... kerrotko?
- Koivunlehti
Keitä koivunlehdestä, persiljasta, selleristä teetä, kyllä alkaa pissattamaan, ja nesteet lähtevät liikkeelle.
Syö runsaasti mansikoita (nyt tiettty pakastemansikoita) ne pistää nesteet liikkeelle. Ei sitä joka lähtöön tartte pilleriä apteekista hakee, kun luonto on täynnä diureetteja. - löytyy
Tuossa linkki pariin nesteenpoistajaan:
Aqua Slimmer:
http://tinyurl.com/22mduv
Tai Salt Balans Super
http://tinyurl.com/yw8bpn - kokeiltu on
oletkos kokeillut valmariinia, saa apteekista. Pahaa on mutt auttaa ..ja eihän kaik mikä tepsii voi olla hyvää :)
- Pormestari.
Taitaa vastaukseni olla hieman myöhässä. Diureeteista suosittelen furosemidia, poistaa turvotukset melko nopeasti ja tehokkaasti. 20 - 40 mg x 1 noin viikon kahden ajan rittänee.
- turboileva
kultapiiskutee. Saa luontaistuotekaupoista.
- äippä
aamulla puuroa ja kahvia,ulos puolen tunnin lenkille,lämmin ruoka ja vettä,pihalle,hedelmiä ja teetä tai kahvia,iltapala ja teetä,tunnin kotijumppa,suihku,tee ja nukkumaan.näin minä kahden alle 3 vuotiaan lapsen äiti olen saanut viikossa 3cm vyötäröstä pois sekä ylimääräset nesteet jotka kertyivät pohkeisiin.nyt menee saappaan vetoketju kiinni helposti!!!säännöllinen liikunta auttaa sekä muista juoda vettä 2-3l päivässä.kahvi,vihreätee ja mustatee juoksuttavat vessassa...
- Anonyymi00008
tällä tavoin sain 5kg lisää painoa talven aikana , 86kg on liikaa 76 vuotiaalle , jalat tuntuu kuin
niissä olisi 5kg punnukset, liikun paljon koiran kanssa ja pihalla töitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412