Mikä olisi hyvä nesteenpoistaja? Olen kokeillut nesteminiä ja antisalttia, ei pelitä.
nesteenpoisto???
9
3650
Vastaukset
- kaneliteetä,
siis kaneli....
Diureetin valintaan vaikuttaa melko paljon käyttötarkoitus... kerrotko?
- Koivunlehti
Keitä koivunlehdestä, persiljasta, selleristä teetä, kyllä alkaa pissattamaan, ja nesteet lähtevät liikkeelle.
Syö runsaasti mansikoita (nyt tiettty pakastemansikoita) ne pistää nesteet liikkeelle. Ei sitä joka lähtöön tartte pilleriä apteekista hakee, kun luonto on täynnä diureetteja. - löytyy
Tuossa linkki pariin nesteenpoistajaan:
Aqua Slimmer:
http://tinyurl.com/22mduv
Tai Salt Balans Super
http://tinyurl.com/yw8bpn - kokeiltu on
oletkos kokeillut valmariinia, saa apteekista. Pahaa on mutt auttaa ..ja eihän kaik mikä tepsii voi olla hyvää :)
- Pormestari.
Taitaa vastaukseni olla hieman myöhässä. Diureeteista suosittelen furosemidia, poistaa turvotukset melko nopeasti ja tehokkaasti. 20 - 40 mg x 1 noin viikon kahden ajan rittänee.
- turboileva
kultapiiskutee. Saa luontaistuotekaupoista.
- äippä
aamulla puuroa ja kahvia,ulos puolen tunnin lenkille,lämmin ruoka ja vettä,pihalle,hedelmiä ja teetä tai kahvia,iltapala ja teetä,tunnin kotijumppa,suihku,tee ja nukkumaan.näin minä kahden alle 3 vuotiaan lapsen äiti olen saanut viikossa 3cm vyötäröstä pois sekä ylimääräset nesteet jotka kertyivät pohkeisiin.nyt menee saappaan vetoketju kiinni helposti!!!säännöllinen liikunta auttaa sekä muista juoda vettä 2-3l päivässä.kahvi,vihreätee ja mustatee juoksuttavat vessassa...
- Anonyymi00008
tällä tavoin sain 5kg lisää painoa talven aikana , 86kg on liikaa 76 vuotiaalle , jalat tuntuu kuin
niissä olisi 5kg punnukset, liikun paljon koiran kanssa ja pihalla töitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333134Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441560Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32969- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709