muu soittaa mun liittymän laskuun kun lasku vaihtelee ihan ihmeellisesti. silloin kun puhun vähän niin on iso lasku ja kun puhun paljon on pieni lasku.milla on puhepaketti liittymä.
känny on yleensä mun radion lähellä ja siitä kuulluu semmonen piipitys ennekuin puhelu tulee mutta joskus se piipittää vaikkei tule puhelua.Voiskos olla että joku käyttää mun liittymää?
voiko joku
5
1680
Vastaukset
- päivittää kelloa ainakin mulla
Kuuluu välillä ihan kuin puhelu tulisi,mutta kellon automaattinen päivitys päällä ja myös linjan muutokset 3g -gprs tekee samaa.Ei tee laskua.Muista jotta maksulliset numerot ei kuulu paketiin eli kela ja työkkäri sun muut joissa maksu iso tai pieni.
- raato2
soitellut mihinkään.Eikä mulla ole mikään 3g puhelin
se makso 30€ se on ihan tavallinen gsm puhelin ei siinä ole mitään päivittyvää kelloa.
- perze
täällä oli joskus aiemmin juttua asiasta.
Pitäisi etsiä linkki sinulle. - kuuluu aina silloin
kun puhelin ottaa yhteyden tukiasemaan, tulee toki silloinkin kun olet saamassa puhelun, juuri ennen kuin puhelin soi, tai saat tekstarin, just ennen kuin näytölle ilmestyy kirjeen merkki. Mutta yhteys tukiasemaan aiheuttaa sen äänen.
Joskus ammoisina aikoina kuului tätä piipitystä jatkuvasti kun ajoi autolla ja kuunteli autostereoita ja autossa oli kännykälle kiinteä autosetti ja oma antenni. Nykyään kuin kiinteää settiä ei ole, ääntä ei kuulu lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303421Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71470Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60849
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.119805Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798